Грешен пощенски код при поръчка

  • 1 501
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 9 596

Получателят може и трябва да подава рекламации при получаване на пратки, които очевидно са отворени или повредени.

Скрит текст:
При всички положения тези рекламации отнемат месеци, сега имам една препоръчана изпратена до Израел, вече близо 4-5 месеца няма развръзка. Никой получател няма да чака толкова време, след 30 дни имат право да си искат парите обратно, а вече остава на мен да си търся пратката или обезщетение чрез пощата изпращач, в случаят БГ пощи.
Те са установили, че пратката се губи след влизането в Израел, съответно техните пощи дължат обезщетението.

да, освен ако няма интерес да получи точно тази пратка или има проблем с парите.
Скрит текст:
скорошен случай - пратка от китай, която трябва да се достави от БП. изгубена е по вина на нашите. китаецът даде съгласие, получателят подаде рекламация и БП изплатиха обезщетение на човечеца, защото беше препоръчана и с обявена стойност. но да, това са изключения, кой получател ще се занимава.

има и още една кофти хипотеза при непрепоръчаните, ама да не стигаме до нея, защото е недоказуемо - да се чекне като доставено, а да не е. понеже непрепоръчаните международни вече не се доставят срещу подпис - познай.,...

така, разведрихме автора ...Laughing

# 16
  • INFJ
  • Мнения: 9 489
Хората вече се научиха да подават рекламации, така че вероятно има и повече контрол върху служителите. Все пак пратки "загубени" в БГ ще се изплащат от нашите.

Аз се подписвам за всякакви пратки, със или без проследяване, доставката също е само в пощенски клон, не се доставя до адрес, освен ако не е писмо.

# 17
  • Мнения: 9 596
Хората вече се научиха да подават рекламации, така че вероятно има и повече контрол върху служителите. Все пак пратки "загубени" в БГ ще се изплащат от нашите.

Аз се подписвам за всякакви пратки, със или без проследяване, доставката също е само в пощенски клон, не се доставя до адрес, освен ако не е писмо.

няма абсолютно никакъв контрол върху непрепоръчаните пратки на български пощи, уви. вече не се описват и не се предават срещу подпис, име и егн. на хартия няма нищо. краде се яко. даже в един град бяха отворили магазин срещу пощенския клон познайте с какви вещи....не ми се говори.
по принцип не се доставят само в пощенски клон, ако адресът е в населено място, а първо на адрес /има си подробни правила за доставка на крс, които важат за БП и лицензираните за услуги от обхвата на универсалната услуга/. колко се спазва това...
при другите оператори е различно /то там и няма не/препоръчани, де/.  

# 18
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
Ох, как крадат нямате  си и идея.Тази пратка всички знаем дори и да няма пощенски код щом има адрес е достатъчно да стигне.Има град, улица, номер,  телефон и име.Когато се поръчва винаги искат телефон за връзка.Сега ще ви кажа защо си мисля , че вече е открадната .Миналата година сина ми прати тел на своя приятелка.Айфон по-стар модел плюс няколко кейса.Пратката изчезва безследно до в момента,който влиза в България.Момичето ходеше през ден в пощата, макар да бе пратена до адрес.Аз казах на сина ми , че е открадната вече.След месец получаваме обратно кутията с 1 кейс вътре/без телефона/, който явно не им е харесал.Най-фрапантното беше , че в кутията бяха сложени празните опаковки на още 5-6 поръчки на различни хора.Пратките бяха от Китай, Италия, Швейцария абе няколко .различни държави.На всеки плик има адрес, телефон, опис какво има вътре.На хората пратките бяха смарт часовник, част за комп, химикали, и другите не ги помня.На всяка една пратка имаше бележка непотърсено.Глупости на търкалета.Минали са митница и са отишли в разпределителната.Там са претарашени и всичко е взето.Напълни ли са обратно в нашия кашон , защото сме най-далеч.Аз се свързах с всички хора да им кажа  , че нещата са им откраднати и да не чакат нищо.Непотърсени били при положение, че има телефон и могат да се обадят.Крадат си на поразия.

Общи условия

Активация на акаунт