Историята е следната:
в сряда привечер си купих обувки (чехли) от един от магазините в подлеза на Плиска. Представляват дървена подметка с лек ток, отгоре парче от кожа, а на подметката залепени гумени подложки. Щастлива от новата придобивка, вчера си ги обувам и отивам на работа. Към края на работното време установявам, че на единия чехъл, на тока, едната подложка я няма и дървото е леко изядено.
Днес нарамвам обущетата и преди няколко часа отивам в магазина с гаранционната карта да правя рекламация.
Продавачката ми погледна обувките и започна да ми обяснява каа на този модел гаранцията не покрива капачките на токовете. Някои модели имали резервни капачки, но точно този модел нямали и съответно гаранцията не важала за дефекта който заявявам.
В гаранционната карта пише: Гаранцията се отнася за скрити дефекти, които причиняват повреда на обувките... Рекламацията не се отнася в следните случаи: износване на ток и подметка (при мен няма износване, а направо липса на капачката), деформация на обувката в следствие влиянието на вода или кал...
В следствие на падане на капачката, част от дървото на тока се е издрала и по мое мнение това е повреда на обувката.
Продавачката ме прати на обущар
Взех визитка на фирмата, но в нея има само телефони на различни магазини.
Мисля да се обърна към комисията за защита на потребителите.
Писна ми да ни пробутват боклучави стоки за не малко пари!
Ами оплаках ви се! Не купувайте обувки от магазините в подлеза на Плиска или ако го правите, при покупката изрично питайте дали гаранцията покрива падането на капачките на токовете