Пазаруване от vivre bg

  • 7 647
  • 46
  •   1
Отговори
  • Мнения: 113
Някой пазарувал ли е козметика от вивре Бг има някакви марки кремове който струват 400 лева а тв ги продават за 40
Например това https://www.vivre.bg/p-1450637/нощна_терапия_за_лице_absolute_night_50_мл?ch_type=1&ch_id=25001
Ако някой си е пазарувал нека сподели мнение

# 1
  • Мнения: 4 019
Пазарувала съм друго от там, няма да повторя - доставка над месец, качество отвратително, цена висока.

# 2
  • Мнения: 388
Богат асортимент, високи цени и ниско качество. От опит!

# 3
  • Мнения: 626
Явно моят опит е различен. Аз съм доволна и имам доста поръчки от там. Поръчвала съм хавлии, декорации за дома, лампи и др. Доволна съм от качеството. Може и да съм уцелила просто, не знам. Козметка не съм. Дано се включи някой с мнение точно за това.

# 4
  • Мнения: 2 909
Явно моят опит е различен. Аз съм доволна и имам доста поръчки от там. Поръчвала съм хавлии, декорации за дома, лампи и др. Доволна съм от качеството. Може и да съм уцелила просто, не знам. Козметка не съм. Дано се включи някой с мнение точно за това.
И аз така + килим.
Нямам забележки.

# 5
  • Мнения: 626
Поредната ми поръчка дойде. Шкаф за обувки и хавлии. Отново доволна.

# 6
  • Мнения: 317
Пуснах си първата поръчка на 28.04 с доставка до 05.05. Днес се свързах с Вивре да попитам какво се случва и кога ще пристигне. Имали забавяне поради ситуацията с COVID и не можели да ми дадат дата. Сиреч, чакай си. Писах им, че това не е отговор. Все пак на база на опит сега би трябвало да имат идея колко време отнема - 1,2,3 седмици... ще ги изчакам още малко и ако няма известие за пратка, ще си анулирам поръчката.

За сега не съм доволна от тях...

# 7
  • Мнения: 626
Аз също имах забавяне, но това не ме подразни, защото нещата, които съм поръчала са за мен, не за подарък. Идеята е да споделим мнението си за артикулите, а забавянето предвид особеността на ситуацията в която се намираме не мисля, че трябва да се отчита като минус.

# 8
  • Мнения: 317
Мен не ме подразни самото забвяне като такова. Ядоса ме, че нямаше никаква информация и трябваше да се свържа с тях, за да разбера. В самата ми поръчка нямаше нито актуален статус, нито нищо. Иначе отговарят доста бързо на запитвания.

# 9
  • Мнения: 626
Май за съжаление това е честа практика масово. Не знам дали поради липса на възможност да се прозвънят толкова клиенти или просто така си процедират всички.
Ако някой се интересува от хавлии, мога да похваля марката Irya, турска е, качествени и красиви.

# 10
  • Мнения: 317
Един мас мейл също върши работа. Иначе получих мейл, че поръчката ми е предадена на куриер.

# 11
  • Мнения: 1 102
А някой поръчвал ли е полилеи от Вивре и отговарят ли си на снимката?

# 12
  • Мнения: 540
Има ли начин да прескоча разделянето на бърза и нормална доставка, така че да не ми искат по 5 лв за всяка от двете, при положение, че аз не искам бърза. Много ме дразнят с това. Аз ли пропускам да кликна някъде така, че да си обединят доставката, при положение, че не я бързам. Да не говорим, че ако се обединят, изобщо няма да платя доставката, но това с разделянето май за да се плаща повече са го измислили.

# 13
  • Мнения: 2 244
Здравейте!
Искам да попитам нормална практика ли е на този смотан сайт да разцепя доставката както му е удобно и да ми праща нещата на час по лъжичка?
Поръчала съм 4 неща, уж щяха да дойдат 2по2. Днес пристигна само едното.. очаквам другите три. Някаква малоумна политика..
Ако въобще пристигнат, мисля да не повторя повече.

# 14
  • Мнения: 1 882
Здравейте, някой поръчвал ли е мебели от сайта? Качествени ли са? Харесала съм си това кресло https://www.vivre.bg/p-1796375/%D1%82%D0%B2_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D … VaziCNHHdoresSkng

Общи условия

Активация на акаунт