Внимание - РОЛПАЛСТ

  • 40 358
  • 95
  •   1
Отговори
# 30
съвсем случайно точно вчера след като написах постинга срещнах един приятел, който се оказа, че работи в ролпласт  Crazy. някаква страшна случайност. и му разказах за случая. той ми обясни, че ролпласт имали само 2 офиса: на мадрид и на ботев. всички други офиси са на дистрибутори на ролпласт и са отделни фирми, които само поръчват от тях. така че и монтажници, и организация нямат нищо общо с ролпласт.
това вече ме обърка съвсем. но като чета май доволните са точно от тези два офиса  newsm78
Съжалявам да ти го кажа, но твоя приятел или не работи в Ролпласт и нещо не е наясно. Съвсем случайно аз работя там. Фирмата има 11 офиса в София и 1 във Варна. Имаме над 20 монтажни групи за дограма. Отделно десетки дистрибутори в София и страната работят с нас. Не искам да правя самореклама, можете сами да открието кои и къде са нашите офиси.
Запознах се отблизо със случая на benighted и със съжаление ще призная, че "законите на Мърфи" са работели с пълна сила тук  Sad
Не мога да намеря разумно обяснение за нехайството на монтажната група. А ако наистина са Ви казали, че обкова е Турски би им струвало дисциплинарно уволнение. За съжаление доколкото разбирам не сте се обърнали директно към търговския ни директор, което би трябвало да направите веднага. Сама разбирате, че без да се оплачете на най-високо равнище нещата са потулени между персонала и хаоса продължава. Разбирате, че за фирмата е много по-добре клиентите да се оплачат за да се реагира своевременно. В случая вашия проблем вероятно ще се повтори и потрети. Хубаво е и клиентите да имат някаква пазарна култура.
п.с.
мисля, че все пак комарника Ви е монтиран...
Успех Simple Smile

Заб. Искам да уточня, че не заемам позиция на фирмата. Не съм от ръководното ниво. Изказвам лично мниение... Naughty

Последна редакция: чт, 31 авг 2006, 17:30 от tom n jerry

# 31
  • Мнения: 1 999
Поръчвали сме алуминиеви щори от Ролпласт, някъде преди 3-4 години. Бяхме много недоволни от услугите им. ooooh! Няколко пъти връщахме едната щора. Първият път беше със скъсано въженце, втория беше с един нюанс по-различна на цвят от останалите щори, третия път беше с дефектни ленти и чак на четвъртия ни доставиха това, което трябва. Това отне цял месец!
Повече не искам и да чуя за тази фирма. Crossing Arms

Сегашните ни щори са по-хубави. Mr. Green

 

# 32
  • София
  • Мнения: 2 623
Аз също не съм очарована от тях. Е, не съм имала чак такива проблеми като на авторката, но не бих се обърнала втори път към тях. В стаята имаме 3 прозореца 2 малки и средния голям. Крайния малък не го отваряме защото пред него имаше секция ъгъл и нямаше как. Идват монтират, заминават си и след 2 седмици дърпам пердето и вътрешното стъкло с пукнатина 3-4 см. Изобщо не е докосвано, защото чакахме човек да шпаклова и да обърне ъглите. Обаждам се и те ми казват, че ние сме си го счупили едва ли не. Рекламации приемали до 24 часа от поставянето. Принципно съм съгласна с това, но отношението беше като към клошари, а и начина по който се беше спукало ми подсказва, че стъклото е било под напор, което значи, че стъклопакета е неправилно сглобен. Освен това на балконската врата изпопадаха всички тапички отстрани и сега си имаме 4-5 дупки Sad След 1 месец идват да монтират ролетни щори. Ако видите как са ги сложили ще паднете. Направо аз да ги бях слагала по-добре щеше да е. Сега когато вали дъжд вали между щората и дограмата  Shocked #Crazy Идват да видят на другия ден и казват, че не са виновни, а блока ни бил крив - ходи се разправяй.
Прехвалената фирма всъщност е страшно посредствена е моето мнение !!!

# 33
  • Мнения: 1 288
отново аз. за да си посипя главата с пепел, че не послушах benighted   ooooh! след като моят познат ме увери, че ще проследи лично поръчката, изработката и т.н., а той е на ниво директор, решихме все пак да е ролпласт. накатко одисеята, която още не е приключила.
дойдоха, премериха, чакахме 10 дни. идват да монтират и вече почти свалили едната дограма, едното момче вика- ама къде ще се монтират тия големи прозорци, на друг етаж ли, че тука не виждам такива размери  Shocked оказа се, че прозорците са с грешни размери, като грешката е ЕДИН МЕТЪР  #2gunfire от 4 прозореца- 3 объркани. натовариха си пак всичко.
и се започна една одисея, описана подробно в първия постинг. да не повтарям. телефони, телефони, телефони. аз не знам- колежката е била, колегата е бил. в крайна сметка в събота в 10 часа.
започваме да чакаме в събота. 10, 11, 12  часа- няма никой. звъним. всеки момент тръгваме. ей сега, до половин час. в 2 часа все още няма никой. пак звъним- пътуваме. в 4 вече не отговаряха никакви телефони. и познайте- никой не дойде.
намерих телефона на разни директори производство, продажби и т.н. звъня в събота побесняла. увериха ме, че в понеделник 10 часа идват да монтират. дрън дрън. и тъй като вече е 11, звъня във фирмата. пак никой нищо не знае  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
и днес пак сме на изчакване.
щом директорите в тази фирма не могат да се оправят, да накарат хората да си свършат работата, кой ли.
не правете моята грешка и не се лъжете в никакъв случай. разбрах, че имат недостиг на хора, сигурно има текучество. и просто няма кой да изпълнява поръчките.
ще пиша пак, когато ни сложат дограмата. вече ме хваща страх как ще я сложат и какво качество ще има  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ И ВИЕ!!!

# 34
  • Мнения: 2 274
   Юка, съжалявам, че и при вас се е получило така! Дано по-скоро се разреши проблема при вас, а не чак след един месец / и повече / като при нас  Praynig!
  Аз да се похваля: на 11.09.2006 се прибирам от магазина и ги гледам монтажниците пред съседния блок! Идва единия при мен и вика: " Ще идваме ли у вас да ви поправяме дограмата?  Shocked", а аз: " Ами ако имате намерение най-после да я поправите  Crossing Arms!"
 Та така! Дойдоха чак в 21:00 часа, когато изобщо не ги очаквахме! Зарязаха главичката на болта на обкова и с обикновена отверка успяха да го завият както трябва! Оказа се, че не е скъсан, а просто е затегнат много и с шестограм не може да се развие! Сложиха ни капачета на дограмата! Платихме, написахме протоколите и чудесиите и вече сме щастливи собственици на дограма Трокал  ooooh!! Да ви кажа - отдъхнах си! Бях решила, че ще останем с висящ прозорец!

# 35
  • Мнения: 7 640
аз искам да си поръчам оттам вътрешни щори- някой да каже нещо има ли, направо ме стресирахте Confused

# 36
  • Мнения: 1 288
polarfox, ако ти се чака един месец за щори и имаш търпение да ти носят я грешен размер, я грешен цвят, поръчвай смело.
при нас одисеята продължава и ще пиша, когато приключи.
просто не е за вярване наглото и арогатно поведение от всички служители към клиента. аз такова чудо не съм виждала. #Crazy #2gunfire

# 37
През изминалата седмица и на мен ми смениха дограмата.Сложиха ми   Thyssen-3 камерен и стана много бързо,лесно и без никакви нерви.Фирмата се казва Трипласт и беше удоволствие да се работи с тях.Що се отнася до Ролпласт баба ми се смени дограмата от тях и.....ми не е доволна от фирмата като цяло!   bouquet

# 38
Здравейте. Системен администратор съм в Ролпласт от 8 месеца.Искам да помоля всички недоволни от фирмата по някаква причина да заповядат на http://rollplast.com/forum/ където можете да опишете конкретния проблем.Много е лесно да кажеш тия за нищо не стават и да се скриеш пишейки по форумите.Специално имаме форум за оплаквания.Ако има нещо което не ви е харесало не сте доволни описвате проблема и номера на договорът ,и в рамките на 8 часа ще имате статус на оплакването.
По едно от оплакванията в сайта ни ,ще кажа че бе установена вина в наш служител като същия е уволнен,а клиента е компенсиран и е останал доволен до колкото съм в течение.Такива писания по форумите обаче рядко чета и рядко обръщам внимание...защото може да го е писал всеки.....от конкурент до ...може да е всеки.Все пак първи предлагаме на клиентите си обратна връзка директно с ръководството на фирмата.Повярвайте ми няма собственик който да иска недоволни клиети.

# 39
  • Мнения: 1 288
достатъчно вече се оплаквах във вашата фирма на кого ли не. хайде да не захващаме пак темата, защото всеки път побеснявам. и знаете ли какво ми каза вашият търговски директор- ама вие вече ме изнудвате  Twisted Evil #Cussing out #2gunfire
представете си- входната ни врата към жилището я бяха направили балконска. затваря се само отвътре, няма ключалка, няма нищо  #Crazy #Crazy #Crazy ние не сме били казали, че искаме ключалка на входната врата  #Cussing out #Cussing out #Cussing out и така се оказа, че винаги трябва да има някой в жилището да го пази, защото просто не можем да си заключим вратата.
и понеже проблемите с дограмата бяха не един, а сто, та вашият директор каза, че го изнудваме. а не прие, че вината е в некадърния ви екип. обратна връзка с ръководството ви. не ме карайте да се смея  Twisted Evil
а за това в рамките на 8 часа, дрън дърн. при вас всичко отнема същото време, не в дни, а в седмици.
поне да имахте достойнството да приемете оплакванията, а не да се нахвърляте върху клиента, той ви бил виновен.
приключих с вас. не смятам да губя повече време и нерви.

# 40
  • Мнения: 152
Аз си бях поръчала вътрешни хоризонтални щори 4бр., като и 4те заяждат в механизма над тях и трудно се превъртат. Друго не бих си поръчала от Ролпласт.

Не бих се жалвала по каквито и да е фирмени форуми, защото има много фирми на пазара. Споделям факта единствено тук защото уважавам това общество и  много пъти ми е помагало да взема правилни решения.

# 41
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Ние пък вчера си сложихме дограма от Ролпласт и досега мога да кажа само хубави думи за тях като отношение към клиента. Дограмата ни е Trocal 5-камерна с К стъкло, новичка е и аз си я харесвам все още  Grinning. Ще видим по-нататък как ще е!

# 42
  • Мнения: 7 640
Здравейте. Системен администратор съм в Ролпласт от 8 месеца.Искам да помоля всички недоволни от фирмата по някаква причина да заповядат на http://rollplast.com/forum/ където можете да опишете конкретния проблем.Много е лесно да кажеш тия за нищо не стават и да се скриеш пишейки по форумите.Специално имаме форум за оплаквания.Ако има нещо което не ви е харесало не сте доволни описвате проблема и номера на договорът ,и в рамките на 8 часа ще имате статус на оплакването.
По едно от оплакванията в сайта ни ,ще кажа че бе установена вина в наш служител като същия е уволнен,а клиента е компенсиран и е останал доволен до колкото съм в течение.Такива писания по форумите обаче рядко чета и рядко обръщам внимание...защото може да го е писал всеки.....от конкурент до ...може да е всеки.Все пак първи предлагаме на клиентите си обратна връзка директно с ръководството на фирмата.Повярвайте ми няма собственик който да иска недоволни клиети.

първо, този ваш форум е с НУЛА запитвания, т.е. така беше преди седмица.
Страшно тромаво и неудобно е направен, коригирайте го нещо. Няма да пускам оплакване там по тия причини.

Иначе- момичета, хубаво ми казахте, ама аз Thinking

От четири роло-щори, две са с проблем Twisted Evil

Познайте дали ще поръчвам още, а имах желание.

# 43
Всички могат да казват каквото искат.Щом толкова време РОЛПЛАСТ е на пазара,значи доволните са много повече от недоволните.Просто трябва да знаете какво искате и да знаете от кого да го поискате.Има много добри технически ръководители и монтажисти.Всеки ден 25 коли тръгват натоварени до дупка с дограма и още толкова с щори.Ако хората са недаволни нямаше да се строи 3 ти цех за дограма за да може да насмогва производството.Нямаше да се монтира и в събота за да стига дограмата по-бързо до вас. Фирмата се разраства пного и бързо за това набират персонал а не защото има текучество.Некадърните си тръгват остават най-добрите.РОЛПЛАСТ  най-големият производител на дограма в България с най-модерното оборудване.Много голяма част от Софийските фирмички купуват от тях и продават на вас клиентите,без дори да знаете чие производство ви е дограмата.Отидете в центарлият им офис и ще останете очаровани Simple Smile

# 44
  • Мнения: 7 640
кажи, Госте, на кого да ида да начукам тъпата глава, че вашите роло щори вече 3ти месец чакат рекламация

Общи условия

Активация на акаунт