Внимание - РОЛПАЛСТ

  • 40 397
  • 95
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 288
същият, същият - ванков  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire идеше ми да го удуша с голи ръце  Twisted Evil особено като ми каза: ама вие не казахте, че искате ключалка на входната врата.  Twisted Evil ужасно тъпо парче. доколкото разбрах е бил монтажист, повишен в такъв, дето взима мерки.  ooooh!
драги служителю, какво направихте с така изявения ви колега. предполагам, че продължава да къса нервите на хората.

# 61
Здравейте всички!Понеже аз работя в конкуретна фирма на Ролпласт умишлено не споменавам името си,моля да ме извините!Това което прочетох до тук ми изправи косите,за нас Ролпласт са голяма фирма и винаги сме се притеснявали от тях.Не ми се иска да вярвам на това което чета,но едва ли се чудите как да си запъквате времето.Съжалявам много за проблемите на всички и въпреки всичко се надявам нещата при тях да се оправят.Много е неприятно всичко това!Като колежка ще им стискам палци и надявам се да не се обидят,но и при нас са се оплаквали от тях.Хайде,колеги,да заслужим парите си и да докажем ,че въпреки че сме български фирми сме на европейско ниво.А дай Боже да надминем и европейците.Всички знаем ,че всеки един лев на българина е "кървав",нека хората да ни ги дават без притеснение.Стискам ви палци!Проблеми има на всякъде знам.Но когато обясниш на клиента спокойно и му кажеш истината ще те разбере.Нека не се лъжем,защото ние само в сферата на дограмата не сме клиенти,но в магазина примерно...там ако се държат грубо с мен излизам,нашите клиенти няма как да си махнат дограмата и да си вземат друга.Тя не е на цената на един хляб.

# 62
  • София
  • Мнения: 193
Здравейте и аз да кажа на какво бях свидетел.Мой колега си поръча дограма за целия апартамент /4-стаен /едното стъкло беше пукнато .Казват"ще ви го оправим" -  е ден два ....на уговорена среща не идват били счупили стъклото и затова не дошли  минават месец два.... хайде отпускарски период колегата да не ги безпокои,накрая той се обажда по тел."ами ние сме ви го сложили  ще трябва да си го платите"   #Crazy #Cussing out.Следват един куп обаждания по тел. и съответно много нерви за да се уточни ,че не им е сменяно стъклото .Абе доста неприятно.Незнам може би тази фирма в началото си е създала добро име на пазара ,но нещо се излага в последно време  newsm78.

# 63
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
  Ужаааас,а аз за малко да започна работа при тях  Embarassed

# 64
  • София
  • Мнения: 1 228
На нас пък днес ни монтираха роло щори навсякъде, и то точно Ролпласт. Супер доволни сме - всичко си пасва (имаме прозоречни стени с тъп ъгъл по ръба), поръчахме миналата събота, в понеделник взеха мерките, днес монтираха. И то точно офиса в Младост (до Била)...  newsm78
Случват се и гафове, и то навсякъде. Аз също работя с клиенти, макар и в тотално различна сфера и знам, че понякога даваш всичко от себе си и накрая те заради собствена небрежност или друго, те плюят с предложение към шефовете ти да те уволнят ... Исках само да кажа, че няма нужда от такива силни епитети, понеже такива като мен биха могли пък да залеят темата със суперлативи, ако им се занимава  Simple Smile
Освен това, има си комисия за защита на потребителите Simple Smile
Както и да е, пожелавам на всички, при които е имало гафове, възможно най - безболезнено оправяне.
  bouquet

# 65
  • Мнения: 2 274
   Момичета, лятото е имало доста недоволни клиенти от Ролпласт / няма да назовавам цифри / и може би са взели вече мерки, за да не се получват подобни издънки и да си върнат доверието на клиентите!
    Разбрах, че нашата скромна тема с оплакванията се е обсъждала във фирмата и искрено се надявам да няма вече недоволни клиенти, които да си късат нервите, а всичко да бъде извършвано бързо и коректно!
   Ралли, ще се радвам темата вече да е изпълнена със суперлативи! Това ще означава, че не съм писала напразно  Peace!
   Юка, как са нещата при вас? Отдавна не си писала! Какво е развитието?

# 66
  • Мнения: 3 089
и нашият опит:
имаме 90 квадрата апартамент на 2 нива, всяка от стаите има прозорци на 2 от стените, т.е. прозоречната плщ е над 20 квадрата. поръчахме и 3 вътрешни врати. обадихме се, дойдоха светкавично /и какне - с такава поръчка Simple Smile/, измериха прозорците, подписахме договор, капарирахме, казаха ще додем след 15 дни. дойдоха съвсем навреме и даже в уречения час. и до тук са ми добрите впечатления.
1. нито една от дръжките на прозорците, коите са ни сложили, не работи нормално. викахме ги 4-5 пъти, побутнат нещо, пооправят, пък след 4-5 дни хавата е същата. накрая се отказахме да ги викаме - що да ги разкарваме момчетата - те само поставят некачествено направените продукти. сега си затваряме прозорците с натиск и ги отваряме със сила.
2.  прозорчетата на банята и антрето - не са с дръжка, а с нещо като резе. там е ужас. само мъжът ми може да дръпне резето така, че да отвори.
3. стъклата уж са К, ама като ги питахме по какво се познава К ли са, нормални ли са, казаха, че уж като се  гледат под ъгъл и се виждало някакъв оттенък, но всъщност, то си пишело на самите стъкла кои са К и кои са обикновени - така им ги изписвали от там, от където ги вземали.
4. на стаята на втория етаж объркаха плъзгането. сега отваряемата плъзгаща се част на прозореца се пада над отвора за стълбата и буквално трябва да висиш над дупката, за да си отвориш прозореца. вярно, че питаха дали искаме да поправят профила, ама трябваше да стоим 2-3 седмици с дупка на прозореца, ако бяхме решили да ги чакаме. 'дръжката; на въпросния прозорец не е дръжка като такава, а някакъв тип резе - т.е. пресягаш се над дъпката на стълбата, за да успееш с нокътя на пръстта си да нацелиш резето,за да си отвориш прозореца. картинка Simple Smile
5. да не говорим за балконската врата, която трябваше да има дръжка и от външната си страна, а като пристигна при нас се оказа, че няма. момчетата казаха, че дръжка можело да има само от вътрешната страна. отвън не можело. нещо не сме били разбрали. и сега няма, така че като излезеш на -15 градуса да пушиш цигара (например), дърпаш едно ластиче, което сме сложили, за да притвориш вратата, защото дръжка няма...
6. след избиванео на старата дограма, между новата дограма и стената се оказа, че има между 5 и 10 см луфт, който се запълнени с онази пяна. ясно е колко точно са взети мерките. съответно, сега в апартамента има едни 'артистични' чупки, които бележат измазаното пространство между прозореца и стената /стените на апартамента са зидове х 40 санта, прозорците са поставени максимално най-навън и просто няма начин да избегнеш въпросните чупки/.

сори, че така ги плюя, ама как от 20 квадрата прозоречна площ не сколасаха един качествен профил да направят и едно читаво затваряна на прозорец няма из цялата къща.

иначе за 3-те вътрешни врати не мога да си кривя душата - тамзабележки ямам - едната е двойно плъзгаща се /1.5 метра/, а другите са нормално отварящи се. 

а иначе не мисля, че сме чак дребни клиенти. къде 3-4000 лв. оставихме във фирмата. а и в интерес наистината, пед переспективата да стоим с дупки по стените вместо прозорци, цялият ми ентусиазъм за реклмации и скандали се стопи. много са смотани, мился аз. ама и ние сме смотани, щом не предприехме нищо. от друга страна, какво ли точно може да се предприеме в подобна ситуация...

Последна редакция: сб, 13 яну 2007, 13:23 от majceto

# 67
  • Мнения: 1 288
benighted, какво да ти кажа....спрях вече да се разправям с тях. аз вдигнах на крака цялата фирма, а отсреща вместо извинения, само арогантно поведение. то си е за тяхна сметка.
към прозорците засега нямам забележка. комарниците обаче се разглобяват при всяко дърпане нагоре-надолу. ще видим лятото как ще я караме. входната врата, на която, слава богу, след много молби сложиха брава и отвън, хич не се затваря добре. в смисъл не мога да я затворя и заключа без да се отпусна цялата отгоре и ключът да ми се отпечата върху пръстите. идваха, пилиха, правиха, нищо...накрая казаха, че трябвало в цеха да бъдат направени резето и отвора за затваряне, та да си паснат. а те нали ги правиха на място, поради простата причина, че ванков са му запушени ушите и не му работи мозъка  #Cussing out
между другото, смятах да се обадя и да проверя още ли работи там въпросната личност, след като обещаха да вземат мерки. но нали ви казвам, щом търговският им директор си позволи такова отношение към клиент, няма смисъл повече да се разправям с тях.  Thinking
надявам се с тази тема да сме предотвратили разочарованията и разправията на хората, които са се канели да им бъдат клиенти.

# 68
  • София
  • Мнения: 10 825

3. стъклата уж са К, ама като ги питахме по какво се познава К ли са, нормални ли са, казаха, че уж като се  гледат под ъгъл и се виждало някакъв оттенък, но всъщност, то си пишело на самите стъкла кои са К и кои са обикновени - така им ги изписвали от там, от където ги вземали.

Това за гледането под ъгъл са пълни безмислици.
Продават се едни тестери, които не струват никакви пари и всяка уважаваща себе си фирма би трябвало да има такива и когато някой клиент се съмнява дали стъклото е К или обикновено, просто се прави теста и готово. И клиента остава доволен и фирмата е с ненакърнено име.
Ама........ това все пак е Ролпласт

# 69
  • Мнения: 3 089
е, това за тестерите сега го чувам. може би преди година и половина-две, когато сме си слагали прозорците, да е нямало  hahaha
както казах, и ние ще да сме много смотани, за да ни сервират такова обяснение и ние да се вържем Confused

# 70
  • Мнения: 17
Направо немога да повярвам . Аз си поръчах роло щори при тях (платих на ръка)и чакам в понеделник да ми ги монтират. ooooh!
През лятото сменяхме дограмата при тях и нямаше никакъв проблем. Peace
  ooooh!мисля че няма да мога да заспя докато не ми ги монтират

# 71
  • Мнения: 7 640
Направо немога да повярвам . Аз си поръчах роло щори при тях (платих на ръка)и чакам в понеделник да ми ги монтират. ooooh!
През лятото сменяхме дограмата при тях и нямаше никакъв проблем. Peace
  ooooh!мисля че няма да мога да заспя докато не ми ги монтират

към момента Ролпласт са май единствените производители на роло-щори.
Момичета- огън хванах- монтажниците идваха до нас 7- седем пъти за четири щори, като все нео не беше наред и в крайна сметка вдигнах ръце и се съгласих да останат така калпави две от четирите #Cussing out

Проблемът бил, че на двуметрови прозорци такива не прилягали добре и вървят тегаво и просто ужас.
Защо по дяволите никой не ми каза това като поръчвахи или като дойдоха за размери #2gunfire

# 72
  • Мнения: 852
Да поправя-роло-щори предлагат и други фирми.Не са само Ролпласт.Аз си поръчах от Трипласт не вярвам да са много по-различни.Предполагам че и много други фирми правят,но нали ние като видим голяма реклама и се лъжем.Тях ги видях случайно,дойде момчето обясни ми всичко ,показа ми мострички и сега съм доволна.Пожелавам ви го и на вас. Peace

# 73
Направо не мога да повярвам това за Ролпласт. Аз също живея в Младост и също ползвах услугите им на два пъти от офиса им в Младост. Препоръча ми ги приятелка, която е много доволна от тях. Аз също останах много доволна и също ги препоръчах на мои приятели. Не знам как е станало всичко това, но при мен бяха изключително точни, дограмата е Рехау и е много добра (нищо общо с турската), нямам никакви проблеми. Дойдоха точно в уговореното време, свършиха работата много качествено, бяха много любезни. Ако пак имам нужда от дограма, пак към тях ще се обърна.

# 74
  • Мнения: 7 640
Да поправя-роло-щори предлагат и други фирми.Не са само Ролпласт.Аз си поръчах от Трипласт не вярвам да са много по-различни.Предполагам че и много други фирми правят,но нали ние като видим голяма реклама и се лъжем.Тях ги видях случайно,дойде момчето обясни ми всичко ,показа ми мострички и сега съм доволна.Пожелавам ви го и на вас. Peace

предлагат или произвеждат, това има значение.

Общи условия

Активация на акаунт