Онлайн магазин - куриерски услуги

  • 720
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 13
Здравейте, планирам да отворя онлайн магазин за бижута. Искам да доставям по възможност навсякъде по света, но главно в Европа. В момента търся надеждни куриерски услуги на добри цени. Видях, че Спиди имат добри условия за част от държавите в Европа. Намерих още едни Лео Експрес също със сравнително ниски цени. Моля ви ако някой е собственик на онлайн магазин, който прави доставки по цял свят да каже кои доставчици използва, ще съм благодарна. Или просто ако знаете някоя фирма с добри условия. Повечето които намирам са много скъпи.

# 1
  • Мнения: 1 005
Лео Експрес ми донесоха наложен платеж след 11 месеца . Работех в склад на едро и обслужвах 2 онлайн магазина , пращах пратки само в България . По настояване на клиент използвах услугите им и останах ужасно разочарована. Първият път ми донесоха наложен платеж за пратка , която съм пратила преди 11м. В " Коледната кампания " на ден пращах по н- брой пратки и така и съм се " изгубила " в пратките . Каква беше изненадата ми като дойде техен куриер и ми донесе наложен платеж от предната година 🙄. Втория път, пак по настояване на клиент, ги " гоних " 3 седмици , докато ми изплатят наложения платеж . Клиентката ми звъни да ми каже , че си е взела стоката , чете ми стоковата разписка , която съм сложила в кашона й за доказателство ( за мое успокоение ). И наложения платеж си го получих с н- брой обаждания в офиса им.
Успех с магазина .  Горното го написах , защото аз бях служител и всичко ми се " водеше " , а предполагам като е твой магазина , ще си следиш изкъсо нещата.

# 2
  • София
  • Мнения: 224
И аз не съм доволна от Лео експрес. В качеството на клиент/ получател на стока съм ги ползвала.

# 3
  • Мнения: 13
Лео Експрес ми донесоха наложен платеж след 11 месеца . Работех в склад на едро и обслужвах 2 онлайн магазина , пращах пратки само в България . По настояване на клиент използвах услугите им и останах ужасно разочарована. Първият път ми донесоха наложен платеж за пратка , която съм пратила преди 11м. В " Коледната кампания " на ден пращах по н- брой пратки и така и съм се " изгубила " в пратките . Каква беше изненадата ми като дойде техен куриер и ми донесе наложен платеж от предната година 🙄. Втория път, пак по настояване на клиент, ги " гоних " 3 седмици , докато ми изплатят наложения платеж . Клиентката ми звъни да ми каже , че си е взела стоката , чете ми стоковата разписка , която съм сложила в кашона й за доказателство ( за мое успокоение ). И наложения платеж си го получих с н- брой обаждания в офиса им.
Успех с магазина .  Горното го написах , защото аз бях служител и всичко ми се " водеше " , а предполагам като е твой магазина , ще си следиш изкъсо нещата.
Благодаря за информацията! Аз няма да ползвам наложен платеж, но щом се отнасят толкова несеризно за пратки в България, какво остава за чужбина. Те за момента обаче като цени са най-доброто, което намерих.

# 4
  • Мнения: 1 005
Лео Експрес ми донесоха наложен платеж след 11 месеца . Работех в склад на едро и обслужвах 2 онлайн магазина , пращах пратки само в България . По настояване на клиент използвах услугите им и останах ужасно разочарована. Първият път ми донесоха наложен платеж за пратка , която съм пратила преди 11м. В " Коледната кампания " на ден пращах по н- брой пратки и така и съм се " изгубила " в пратките . Каква беше изненадата ми като дойде техен куриер и ми донесе наложен платеж от предната година 🙄. Втория път, пак по настояване на клиент, ги " гоних " 3 седмици , докато ми изплатят наложения платеж . Клиентката ми звъни да ми каже , че си е взела стоката , чете ми стоковата разписка , която съм сложила в кашона й за доказателство ( за мое успокоение ). И наложения платеж си го получих с н- брой обаждания в офиса им.
Успех с магазина .  Горното го написах , защото аз бях служител и всичко ми се " водеше " , а предполагам като е твой магазина , ще си следиш изкъсо нещата.
Благодаря за информацията! Аз няма да ползвам наложен платеж, но щом се отнасят толкова несеризно за пратки в България, какво остава за чужбина. Те за момента обаче като цени са най-доброто, което намерих.
Предполагам за цените им , защото клиентката , която ме помоли да пратя стоката й по тях казваше , че с транспорта й се обезсмисля отстъпката . В момента съм по майчинство и не съм в час , но знам по спомен ( от преди 10м. ) , че транспортните фирми имат възможност за договор за отстъпки с тях . Провери какви цени биха ти предложили , ако сключиш договор с тях  , даваха добри проценти отстъпка за доставка .

# 5
  • Мнения: 339
Който и доставчик да изберете, имайте предвид, че в момента ситуацията е такава, че всички куриерски фирми имат проблеми и забавяне в доставките. Поне до края на януари не ги виждам да изплуват и да започнат да разнасят в срок.

Последна редакция: нд, 06 дек 2020, 11:59 от Cheburashka

# 6
  • Мнения: 12 808
Защо не започнете с България и с тези държави, до които имате приемливи цени на доставките? Така ще наберете опит. Все пак трябва и време, за да започнат клиентите да откриват вашия магазин и постепенно за нови клиенти от други държави ще търсите решения.

Общи условия

Активация на акаунт