За това как ме ядоса една продавачка !

  • 1 876
  • 28
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 4 668
Много се вбесих ... просто трябва да го споделя с някой  ooooh!
В сряда харесах на малкия едно панталонче , струваше 40 лв. Имах пари да го платя , но трябваше и да пазарувам , затова предложих на продавачката да и оставя 20 лв. капаро .
Тя обаче от мазна по - мазна и любезна ми отказа , като ми обеща 1000 пъти , че ще ми го запази до петък .
Пак настоях да оставя пари - нямало смисъл Sick
Тръгнах си с намерението да го взема в четвъртък , но валеше дъжд и бяхме с малкия , просто беше невъзможно  Sad
Отидох днес на обяд и тя ми заяви , че го била продала  Close
Просто се гръмнах . Когато я попитах , защо не ми е взела парите за капаро , ми отговори , че имало хора , които така оставяли по 20 лв . а не идвали после по 1 месец   Rolling Eyes

Казах и само , че е много неприятно така и повече няма да стъпя там , при положение , че доста пари съм похарчила в магазина .

Много ми е неприятно , исках си го това панталонче  Crossing Arms
Не , че е болка за умиране , ама много мразя такива хора като тази ...
И ми стана по - добре като споделих .
Кажете ми сега - честно ли е така да се постъпва ?
Със сигурност ме загубиха като клиент , ако не друго ... Twisted Evil

# 1
  • Мнения: 2 849
Успокой се и покажи как изглеждаше панталончето (снимка от нета на подобен модел ) и ние ще търсим . HugПо принцип не е права ,ама явно като не си отишла си е помислила ,че си се отказала .От друга страна ,като си редовен клиент и те познава ,не го приемам .

# 2
  • софия
  • Мнения: 555
споко ще намериш по-готино

# 3
  • Мнения: 9 990
Ами в интерес на истината-продавачката не е длъжна да ти приеме капарото май Rolling EyesЗависи, въпреки, че си редовен клиент и си казала, че го искаш-пак може да не дойдеш.Била съм от другата страна и сигурно са ме навиквали по същият начин, но аз съм гърмяла така със "запазване" на редовни клиенти...

# 4
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 828
но аз съм гърмяла така със "запазване" на редовни клиенти...
Какво гърмене?
Взимаш капарото, казва се в какъв срок е, ако не дойде - съжале боку, капарото гори, стоката се продава и баста.

# 5
  • Мнения: 9 990
Стоката остава непродадена, БУ, и аз гърмя , защото съм наемник, работник, шефа се сърди, разбираш ли...ей такива ми ти работи."Политика на собственика на магазина".Не на простата продавачка.От това и зависи заплатата в най-честия случай.
Днес станах свидетел на подобен случай-бях в магазин и друг клиент се опитваше да си запази стока, и собственика беше там и момичето/продавачката/ направо я завря в кучи гъз...

# 6
  • Мнения: 272
Не го разбирам аз това , да не ти приеме капарото, за мен по този начин подсигуряваш взимането на стоката. Аз досега не съм имала проблеми като ми се е налагало да оставям капаро.
На твое място и аз бих побесняла, особено като се има предвид каква съм мераклийка за детски дрешки и обувки.
Не бих стъпила в техния магазин.
Всяко зло за добро, аз съм сигурна, че ще си намериш по -готин панталон за твоя сладур.
Ейй, тези хора как не осъзнават, че губят клиенти по този начин ooooh!
Да не ти пука Hug

# 7
  • Мнения: 9 990
Ами съвсем простичко е-няма гъвкавост...

# 8
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Изобщо не се ядосвай за глупости.Вярно,че майките на момчета сте ощетени малко,но пък магазини колкото искаш и стока всякаква.Успех

# 9
  • Мнения: 7 640
Изобщо не се ядосвай за глупости.Вярно,че майките на момчета сте ощетени малко,но пък магазини колкото искаш и стока всякаква.Успех

страшно изказване Rolling Eyes

# 10
  • София
  • Мнения: 3 116
По принцип не мисля, че в който и да е магазин са длъжни да ти запазят стоката срещу капаро. Нередното в случая е, че продавачката ти е обещала да ги запази; очевидно не е имала никакво намерение да го прави и затова й е било неудобно да вземе парите, пък ти е казала, че ще го пази, за да се отърве по-бързо от теб.

# 11
  • Мнения: 1 114
Pipinka, напълно те разбирам. Разбира се имаш пълно основание да си ядосана. Аз на твое място щях също да се ядосам и то страхотно. Ако не е можела да го запази, защо ти е обещала да изчака до петък???????? Тъпо, тъпоооо.....

И аз имах подобна случка преди сватбата ми. Трябваше да си избера  картина за подарък от кръстницата ми. Доста обикаляхме двете.  докато си харесам. Ей, направо се влюбих в нея. Не искаха капаро, обещаха да я запазят, даже някъде я прибраха и на другия ден я бяха продали. Направо ми идеше да я удуша тая продавачка.... пет години по-късно пак бих го направила....само като се сетя....   Close

пенелопа, не разбрах кой кого навря в кучи гъз....

# 12
  • Мнения: 9 990
ми как ще разбереш, като и аз съм с половин мозък в момента, да не се обяснявам като хората... Embarassed
Та-собственика на магазина-продавачката...навря...

# 13
  • Мнения: 1 547
Хъх, че гадно. Тази продавачка аз бих я навряла в кучи гъз.
Но, добре, те не са длъжни да вземат капаро. Обаче, в случаите, когато вземат, то трябва да е колко процента от стойността на стоката? Как е прието? Защото, аз ако оставя 20 лв капаро за нещо, което струва 40 лв и кажа, че ще отида във вторник да си го взема, а по някаква причина съм възпрепятствана и отида в сряда и нещото ми е продадено, на продавачката ще и вадя зъбите един по един....

Пипинка, не се ядосвай! Не си само ти. Разкажи за панталона, ще намерим, няма страшно!

А аз преживях преди 2 дни нещо подобно. В неделя от едно квартално магазинче за ишлемета и турски дрешки купих един грозен анцунг за яслата за 30 лв и видях, че има джинси на Минимен, които дебна отдавна. Не ми се даваха толкова пари в момента (и аз отивах на пазар) и дамата, която продава и ме познава много настоя да ми ги запази. Аз и казах да не ги пази и че ще отида в сряда да ги взема ако са още там. Тя обаче ги прибра в един плик, написа на него името ми и каза, че ме чака в сряда. Отидох в сряда в 12.30 ч и тя ги беше изложила за продажба. Каза, че решила, че няма да отида и ги извадила от плика. В 12.30. Тя да не иска да я чакам пред магазина преди да отвори заради благоволението да ми ги запази? Крава.  #Cussing out

Последна редакция: сб, 30 сеп 2006, 15:21 от Смърфиета

# 14
  • Мнения: 9 990
...чак пък крава и проста селянка......услуги-на приятели...сиренето е с пари.... Tired

# 15
  • Мнения: 3 457
значи като се взима капаро се казва и срока в които ще си плятиш останалата 4аст.ако отидеш по-късно -те имат право да са продали стоката и не ти връщат парите,ако са я продали по-рано от уговорения срок ти връщат двоино капарото.

# 16
  • Мнения: 270
Не се ядосвай,в някой магазини наистина постъпват така.За това винаги когато имаш възможност,купи това което ти е харесало на момента,за да няма неприятни изненади,както е в случая.

# 17
  • Мнения: 7 640
капаро според мен може да дадеш единствено на собственика, продавачките нямат право да решават таика неща. Ако не дойдеш в уречения ден и тя запази капарота, а ти се оплачеш на шефа, кой гори?
Разбираемо е донякъде.
Не се нервирай, това е просто панталон.

# 18
  • Мнения: 619
но аз съм гърмяла така със "запазване" на редовни клиенти...
Какво гърмене?
Взимаш капарото, казва се в какъв срок е, ако не дойде - съжале боку, капарото гори, стоката се продава и баста.
Аз също съм била от другата страна,но съм съгласна с Бу.Взимала съм капаро,жената не идва до края на деня и аз на другия ден изкарвам стоката.Даже много пъти съм изчаквала и 2-3 дена(след уговорения) ако е редовен клиент-всичко това става със знанието на собствениците-явно зависи и от тях що за хора са.А стоката така или иначе се продава-рано или късно.....

Последна редакция: сб, 30 сеп 2006, 17:24 от Ивa&Ави

# 19
  • Мнения: 9 990
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired

# 20
  • Мнения: 7 474
Аз да се възмутя тук, как днес на пазара една "овца" на павилион ми се скара, че и давам 40 ст. на по 5 ст.  #Crazy, защо не съм ги била уедрила преди да и ги дам  ooooh!  Позеленях  #Cussing out Ама нямаше как да и върна газта от запалката  #2gunfire

# 21
  • Мнения: 3 457
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired
ти си си била права,все пак така са те карали.

# 22
  • Мнения: 1 547
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired

Това тълкуване на ситуацията не ми допада. И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците. Например, нямахме никакво право да пием друго освен вода на работното място. Кафе - забранено. Храна - абсурд. Нямахме никакво право да стоим или да седим на стол ако в момента нямаше клиенти - започвай веднага да подреждаш щанда. И още 100 хиляди изцепки. Още един пример - колегата ми, селянин от Нови Хан - футболист - продава дънки и си прибира парите. И двамата сме МОЛ, правим ревизия, не излизат бройките, плащаме по 50%. Всичко това със знанието на шефката.

Отклоних много темата. Истината в момента е, че има страшно много детски магазини и конкуренцията е огромна. Ако искат изобщо да имат клиенти, трябва да предлагат по-различна от гадна китайска и долнопробна турска стока. Трябва да предлагат и лично отношение, за да се върнем отново там. Много малко са магазините, чието местоположение е гаранция, че ще се хранят само от случайни продажби.  И, със сигурност, нищо няма да им стане, ако ви изчакат да платите това, което сте харесали. Затова пазарувам от магазин, в който вече ми дават на вересия всичко, което ми хареса. И никога не съм ги излъгала, а те никога не са се усъмнили в мен. Собствениците, имам предвид.

# 23
  • Мнения: 9 990
Сега да, но преди 10-ина години не беше така.
И то вашето си е било направо концлагер, аз освен тази забрана/ за запазване и капаро/ други не съм имала-пиех и ядях, до тоалетна ходех , имах право на по цигара, и аз съм била МОЛ.И ако беше прочела всичките ми мнения до сега, щеше да вържеш една съвсем различна интерпретация.Писала съм и друго-това в момента е липса на гъвкавост на днешния търговец.След като в тази конкуренция не умее да си котка клиентите-негова си работа.Случаи различни, но не знаете точно как е било/ тук в този магазин или в друг такъв-продавачката може наистина да няма право според собтсвеника/ и чак да се обижда така е меко казано грозно.Има ситуации, в коиот няма как да не се съгласяваш с работодателя.Да, аз не бих се съгласявала да ми забраняват да ям, определено.
Да, днес много зависи от продавачката , обаче пак тя си решава на кой и към кой ще прави подобни жестове-дали ще запази, дали на вересия ще даде/ ако и е разрешено от собственика/

# 24
  • Мнения: 289
Трудно е да се работи с хора, момичета, просто няма начин да се угоди на всички! Но трябва да има разбиране от двете страни - от страна на клиентите също, все пак, стоките са изложени за продаване, не за запазване чрез капаро, тъй като има магазини колкото щеш, и ако изпуснеш клиент на момента, стоката може да си остане дълго твоя. Продавачите пък не бива да бъдат толкова любезни, че да не могат да кажат НЕ, не приемаме капаро например, много по-добре е от даване на лъжливи обещания и разочароване на клиенти.

# 25
  • Мнения: 1 866
Според мен пък конкуренция няма все още в България. Факт е, че авторката на темата се ядосва за панталона - ако имаше конкуренция, тя щеше да намери още по-хубав в съседния магазин и хич даже нямаше да си слага на сърце случилото се. Замислете се в чужбина какви магазини има и каква е конкуренцията там. Редовно купувам от там дрехите на децата си в пъти по-евтини и в пъти с по-добро качество. 40 лева за панталон просто не ми се е случило да давам, а смея да твърдя, че детето ми е доста добре облечено. И все пак там дори и не може човек да си помисли да дава капаро и някой да му пази стоката. Просто това е невъзможно. Никой не го интересува защо не можеш да си платиш нещото веднага. Като не можеш, оставаш си без него и това е. Що се отнася обаче до вежливостта в обслужването, затова имаме много още да учим. Аз тук най-много се дразня на продавачки, на които едва ли не трябва да се извиняваш, че си влязал в магазина, за да си оставиш парите.

# 26
  • София
  • Мнения: 6 999
И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците.

А това означава ли, че не си ги спазвала?  newsm78 И ако не си ги спазвала - собствениците знаеха ли и допуснаха ли го?

Не го разбирам това  Crossing Arms Все пак той е СОБСТВЕНИКА - ако не ти харесват правилата - напускаш и търсиш място, където ти харесват. Много мразя шикалкавенето. На нашите секретарки е забранено да пушат в офиса примерно, а следва да излизат на терасата... какви ли не номера измислят, за да дръпнат два пъти от цигарите в кухнята. Ей така заради спорта да не се съобразят с правилата.

По темата: никой не е длъжен да взема капаро/да пази стока. Обаче продавачката следваше да те предупреди, че няма да ти пази панталона и че не може да ти вземе пари, а не да те лъже.

# 27
  • Мнения: 4 668
Първо да благодаря на всички , които се включиха в темата -   bouquet

Аз още съм си ядосана , не заради панталона конкретно , а заради отношението . Разбирам и другата страна , някой казват ако вземе капаро , а пък ти не отидеш , фирмена политика ... дрън - дрън  Close
Можеше просто да ми каже - не мога да взема капаро , забранено ми е или нещо подобно , щях да разбера ... а тя се размаза от лигавене и обещания ...
А и все пак оставям 50 %  Crossing Arms , ако не си го взема в уречените два дни , запазват капарото и няма чак толкова да им залежи стоката .
Най - тъпото беше , че ми обясни , че имала още много прибрани неща , така че да не се притеснявам ...

Благодаря на всички , които предложиха да търсим такова панталонче , много сте мили  Hug и много ми оправихте настроението .

# 28
  • Мнения: 1 547
И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците.

А това означава ли, че не си ги спазвала?  newsm78 И ако не си ги спазвала - собствениците знаеха ли и допуснаха ли го?

Не го разбирам това  Crossing Arms Все пак той е СОБСТВЕНИКА - ако не ти харесват правилата - напускаш и търсиш място, където ти харесват. Много мразя шикалкавенето. На нашите секретарки е забранено да пушат в офиса примерно, а следва да излизат на терасата... какви ли не номера измислят, за да дръпнат два пъти от цигарите в кухнята. Ей така заради спорта да не се съобразят с правилата.


Иза, спазвала съм ги. Тогава учех и се чувствах чудесно, защото изкарвах много добри пари. Имах доста добър стандарт. В момента, в който ме намериха други собственици, просто си бих камшика. А отдавна бившата ми шефка е една много нещастна жена. И със сигурност не се държеше добре с персонала си, част от който и го връщаше тъпкано, а аз бях прекалено честна, за да нарушавам правилата.  Затова не виждам никаква връзка с шикалкавенето. Само за информация - работила съм доста време в Универсиада на базара и после в търговския център на пазара Ситняково. Това беше преди...11-12 години. До днес срещам хора, които са ми били клиенти и които казват, че след като съм напуснала, не са били доволни от обслужването и от отношението.  Blush

Общи условия

Активация на акаунт