За това как ме ядоса една продавачка !

  • 1 880
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 457
значи като се взима капаро се казва и срока в които ще си плятиш останалата 4аст.ако отидеш по-късно -те имат право да са продали стоката и не ти връщат парите,ако са я продали по-рано от уговорения срок ти връщат двоино капарото.

# 16
  • Мнения: 270
Не се ядосвай,в някой магазини наистина постъпват така.За това винаги когато имаш възможност,купи това което ти е харесало на момента,за да няма неприятни изненади,както е в случая.

# 17
  • Мнения: 7 640
капаро според мен може да дадеш единствено на собственика, продавачките нямат право да решават таика неща. Ако не дойдеш в уречения ден и тя запази капарота, а ти се оплачеш на шефа, кой гори?
Разбираемо е донякъде.
Не се нервирай, това е просто панталон.

# 18
  • Мнения: 619
но аз съм гърмяла така със "запазване" на редовни клиенти...
Какво гърмене?
Взимаш капарото, казва се в какъв срок е, ако не дойде - съжале боку, капарото гори, стоката се продава и баста.
Аз също съм била от другата страна,но съм съгласна с Бу.Взимала съм капаро,жената не идва до края на деня и аз на другия ден изкарвам стоката.Даже много пъти съм изчаквала и 2-3 дена(след уговорения) ако е редовен клиент-всичко това става със знанието на собствениците-явно зависи и от тях що за хора са.А стоката така или иначе се продава-рано или късно.....

Последна редакция: сб, 30 сеп 2006, 17:24 от Ивa&Ави

# 19
  • Мнения: 9 990
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired

# 20
  • Мнения: 7 474
Аз да се възмутя тук, как днес на пазара една "овца" на павилион ми се скара, че и давам 40 ст. на по 5 ст.  #Crazy, защо не съм ги била уедрила преди да и ги дам  ooooh!  Позеленях  #Cussing out Ама нямаше как да и върна газта от запалката  #2gunfire

# 21
  • Мнения: 3 457
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired
ти си си била права,все пак така са те карали.

# 22
  • Мнения: 1 547
Ok, както казах-фирмена, т.е. на собственика политика-мен навремето ако шефа ме беше видял да взимам капаро и да запазвам каквото и да било-изритваше ме на секундата, а  тогава беше важна за мен тази работа...кой знае колко такива майчици са ме наричали крава и проста селянка...де да знам... Tired

Това тълкуване на ситуацията не ми допада. И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците. Например, нямахме никакво право да пием друго освен вода на работното място. Кафе - забранено. Храна - абсурд. Нямахме никакво право да стоим или да седим на стол ако в момента нямаше клиенти - започвай веднага да подреждаш щанда. И още 100 хиляди изцепки. Още един пример - колегата ми, селянин от Нови Хан - футболист - продава дънки и си прибира парите. И двамата сме МОЛ, правим ревизия, не излизат бройките, плащаме по 50%. Всичко това със знанието на шефката.

Отклоних много темата. Истината в момента е, че има страшно много детски магазини и конкуренцията е огромна. Ако искат изобщо да имат клиенти, трябва да предлагат по-различна от гадна китайска и долнопробна турска стока. Трябва да предлагат и лично отношение, за да се върнем отново там. Много малко са магазините, чието местоположение е гаранция, че ще се хранят само от случайни продажби.  И, със сигурност, нищо няма да им стане, ако ви изчакат да платите това, което сте харесали. Затова пазарувам от магазин, в който вече ми дават на вересия всичко, което ми хареса. И никога не съм ги излъгала, а те никога не са се усъмнили в мен. Собствениците, имам предвид.

# 23
  • Мнения: 9 990
Сега да, но преди 10-ина години не беше така.
И то вашето си е било направо концлагер, аз освен тази забрана/ за запазване и капаро/ други не съм имала-пиех и ядях, до тоалетна ходех , имах право на по цигара, и аз съм била МОЛ.И ако беше прочела всичките ми мнения до сега, щеше да вържеш една съвсем различна интерпретация.Писала съм и друго-това в момента е липса на гъвкавост на днешния търговец.След като в тази конкуренция не умее да си котка клиентите-негова си работа.Случаи различни, но не знаете точно как е било/ тук в този магазин или в друг такъв-продавачката може наистина да няма право според собтсвеника/ и чак да се обижда така е меко казано грозно.Има ситуации, в коиот няма как да не се съгласяваш с работодателя.Да, аз не бих се съгласявала да ми забраняват да ям, определено.
Да, днес много зависи от продавачката , обаче пак тя си решава на кой и към кой ще прави подобни жестове-дали ще запази, дали на вересия ще даде/ ако и е разрешено от собственика/

# 24
  • Мнения: 289
Трудно е да се работи с хора, момичета, просто няма начин да се угоди на всички! Но трябва да има разбиране от двете страни - от страна на клиентите също, все пак, стоките са изложени за продаване, не за запазване чрез капаро, тъй като има магазини колкото щеш, и ако изпуснеш клиент на момента, стоката може да си остане дълго твоя. Продавачите пък не бива да бъдат толкова любезни, че да не могат да кажат НЕ, не приемаме капаро например, много по-добре е от даване на лъжливи обещания и разочароване на клиенти.

# 25
  • Мнения: 1 866
Според мен пък конкуренция няма все още в България. Факт е, че авторката на темата се ядосва за панталона - ако имаше конкуренция, тя щеше да намери още по-хубав в съседния магазин и хич даже нямаше да си слага на сърце случилото се. Замислете се в чужбина какви магазини има и каква е конкуренцията там. Редовно купувам от там дрехите на децата си в пъти по-евтини и в пъти с по-добро качество. 40 лева за панталон просто не ми се е случило да давам, а смея да твърдя, че детето ми е доста добре облечено. И все пак там дори и не може човек да си помисли да дава капаро и някой да му пази стоката. Просто това е невъзможно. Никой не го интересува защо не можеш да си платиш нещото веднага. Като не можеш, оставаш си без него и това е. Що се отнася обаче до вежливостта в обслужването, затова имаме много още да учим. Аз тук най-много се дразня на продавачки, на които едва ли не трябва да се извиняваш, че си влязал в магазина, за да си оставиш парите.

# 26
  • София
  • Мнения: 6 999
И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците.

А това означава ли, че не си ги спазвала?  newsm78 И ако не си ги спазвала - собствениците знаеха ли и допуснаха ли го?

Не го разбирам това  Crossing Arms Все пак той е СОБСТВЕНИКА - ако не ти харесват правилата - напускаш и търсиш място, където ти харесват. Много мразя шикалкавенето. На нашите секретарки е забранено да пушат в офиса примерно, а следва да излизат на терасата... какви ли не номера измислят, за да дръпнат два пъти от цигарите в кухнята. Ей така заради спорта да не се съобразят с правилата.

По темата: никой не е длъжен да взема капаро/да пази стока. Обаче продавачката следваше да те предупреди, че няма да ти пази панталона и че не може да ти вземе пари, а не да те лъже.

# 27
  • Мнения: 4 668
Първо да благодаря на всички , които се включиха в темата -   bouquet

Аз още съм си ядосана , не заради панталона конкретно , а заради отношението . Разбирам и другата страна , някой казват ако вземе капаро , а пък ти не отидеш , фирмена политика ... дрън - дрън  Close
Можеше просто да ми каже - не мога да взема капаро , забранено ми е или нещо подобно , щях да разбера ... а тя се размаза от лигавене и обещания ...
А и все пак оставям 50 %  Crossing Arms , ако не си го взема в уречените два дни , запазват капарото и няма чак толкова да им залежи стоката .
Най - тъпото беше , че ми обясни , че имала още много прибрани неща , така че да не се притеснявам ...

Благодаря на всички , които предложиха да търсим такова панталонче , много сте мили  Hug и много ми оправихте настроението .

# 28
  • Мнения: 1 547
И аз съм работила такава работа, и работата е била важна в онзи период за мен, но в никакъв случай не съм се съгласявала с всички правила и политиката на собствениците.

А това означава ли, че не си ги спазвала?  newsm78 И ако не си ги спазвала - собствениците знаеха ли и допуснаха ли го?

Не го разбирам това  Crossing Arms Все пак той е СОБСТВЕНИКА - ако не ти харесват правилата - напускаш и търсиш място, където ти харесват. Много мразя шикалкавенето. На нашите секретарки е забранено да пушат в офиса примерно, а следва да излизат на терасата... какви ли не номера измислят, за да дръпнат два пъти от цигарите в кухнята. Ей така заради спорта да не се съобразят с правилата.


Иза, спазвала съм ги. Тогава учех и се чувствах чудесно, защото изкарвах много добри пари. Имах доста добър стандарт. В момента, в който ме намериха други собственици, просто си бих камшика. А отдавна бившата ми шефка е една много нещастна жена. И със сигурност не се държеше добре с персонала си, част от който и го връщаше тъпкано, а аз бях прекалено честна, за да нарушавам правилата.  Затова не виждам никаква връзка с шикалкавенето. Само за информация - работила съм доста време в Универсиада на базара и после в търговския център на пазара Ситняково. Това беше преди...11-12 години. До днес срещам хора, които са ми били клиенти и които казват, че след като съм напуснала, не са били доволни от обслужването и от отношението.  Blush

Общи условия

Активация на акаунт