Изчезнаха ми пари от сметката моля за съвет

  • 3 443
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 111
Здравейте незнам дали и на друг се е случвало, но днес установих, че сметката ми е със сто лева по-малко. Теглих преди три дни и днес като теглих установих разликата. Тегля от банкомат на същата банка от която ми е картата. Досега не съм засичала такава голяма разлика. Моля ако някой е попадал в такава ситуация да ми даде съвет.

# 1
  • Мнения: 5 162
Провери в онлайн банкиране или отиди в клон на банката и поискай извлечение.

# 2
  • Мнения: 4 518
Провери в онлайн банкиране или отиди в клон на банката и поискай извлечение.
+1
На мен и по-големи суми ми изчезват и в 100% от случаите аз съм ги изхарчила...

# 3
  • Мнения: 46 540
Погледни си в банкирането какво пише, ако не си извършвала ти действието, свържи се с банката си.

# 4
  • София
  • Мнения: 7 996
Погледнете извлечение от сметката - дали през онлайн банкирането или на хартия от банка, все тая. Някоя трансакция може да е осчетоводена със закъснение (напр. плащане през уикенда да е осчетоводено в понеделник), може да е голяма такса за поддръжка (напр. ако е специфична пластика за КК, златна или платинена виза или пр.), може да сте дали някакво съгласие за незабавно инкасо, плащане на сметки, може и просто да е хакната картата.

# 5
  • Мнения: 468
Моят съпруг имаше същият проблем,оказа се,че сметката имало нужда от актуализиране,той не обърнал внимание и от там спрели всичките му плащания за битовите нужди,губеха му се 400лв и като отиде на място,оправиха нещата и парите си бяха налични.

# 6
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 711
Щом питаш тук, значи едва ли имаш онлайн банкиране, така че, най-добре отиди в банката и поискаи извлечение. Със сигурност, там ще ти кажат.

# 7
  • Мнения: 1 278
Случи ми се същото преди седмица..
Звъннах на банката,дадох си данните и направиха проверка..
В картата имах 522лв,изтеглих 400лв после и другите 100,но показа недостатъчна наличност и не ги пусна..Пробвах 20лв нищо,най-накрая ми пусна едни 10лв..
На онлайн банкирането ми показва транзакцията,обаче физически не съм ги взела..
Пратиха ми заявления за подаване на жалба..Обадете се в банката и ще ви съдействат..

# 8
  • София, България
  • Мнения: 69
Първо се сетете дали неволно сте използвали картата. Ако не, най-доброто решение е да отидете на място в клона, където сте теглили парите или в главния на банката и да попитате защо се е случило така. Плащали ли сте онлайн, за да може някой нагъл продавач в онлайн средата да ви е източил част от сумата?

# 9
  • Мнения: 6 769
Проверява се движението на сметката, което ако нямате онлайн банкиране, отивате в клон и искате извлечение. Проверявате всяка трансакция и ако има такива, които не сте правили вие, подавате жалба в банката. Там ще ви дадат насоки и ще трябва да отидете и в полицията. По принцип или сте забравили някой харч или ако друг човек има достъп до детайлите на картата или самата карта, си е купил нещо. Може да имате и някой абонамент, който се плаща автоматично и за който сте забравили. Вижте си движението и ще проличи.

# 10
  • София
  • Мнения: 8 283
Преди много години благодарение на онлайн банкирането разбрах, че са ми изчезнали 350 лв.+1,50 лв. за превода им (платен наем, направено в клон на банката). За да ги възстановят, изискаха да подам жалба, докато я подам, ми върнаха парите (в един и същ ден стана). Някаква грешка, но ако не следях можеше да не разбера.

# 11
  • Мнения: 3 793
Сложете си някаква нотификация за всяка трансакция. Обикновено по Мейл е безплатно, СМС се заплаща

# 12
  • Мнения: 12 812
До сега не съм успяла да хвана банката в неточност. Следя си по онлайн банкирането и ако имам въпроси, се обаждам на личния банкер. Не знам в твоята банка разпределени ли сте към лични банкери. Ако нямаш, в отдела за физически лица всеки от банката ще ти съдейства.

# 13
  • Мнения: 111
Благодаря ви за съветите. Бях в банката, поисках извлечение и се оказа, че има някакво объркване в данните на клиентите в банката. Спряли са ми пари за някакъв чужд заем. Поради сгрешено число при въвеждане на егн.
 Сега вече получавам СМС при всяка транзакция

Общи условия

Активация на акаунт