за кожодерството на д-р Емма Добрева и Токуда

  • 4 539
  • 66
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 173
Абсолютно всеки сам си избира болницата и прави своя избор! Аз това което разбрах от написаната тема и авторката е, че при тази докторка ЦЕНАТА не е равносилна на получената услуга! Дамата е предопредила за конкретната докрорка!

Аз въобще не твърдя, че не знам какви са цените и че не съм се обаждал да проверя какви са в конкретни болници! Къде прочетохте това нещо написано от мен? Всеки сам си проверява какви са цените и преценява къде и какво да направи!

Тук говорим за услуга отговаряща на цената! Да, сградата на Токуда е лъскава. Имат много прилична база, но и това не е определящо! Аз лично съм ходил в частна лаборатори която е направена в гараж и в нея работи професорка завеждаща лабораторията на Пирогов и определено жената е много наясно с работата си! Да, условията не са лъскави, цената не е висока и знае какво прави!

Не можах наистина да разбера какъв ви е проблема с авторката? Чак пък и нападате... Ако чакам 1 час за преглед и след това ми вземат общо 150лв и аз няма да съм доволен! Не знам... Може пък вие да сте много радостни да чакате по 1-2 часа. Моята беше ходила при гинеколожка в друга частна болница която дойде също 1 час след началото на първия й записан час - това е подигравка с пациента! И най-нагло идва с бодра походка и усмивка! Това е мега подигравка с пациента! Също така никога лекар няма право да си позволи някакъв пренебрежителен или надменен коментар за състоянието на пациент! Това е твърде непрофесионално!

Бил съм при лекар специалист със запазени часове който винаги е на работното си място много преди първия насрочен час. Отношението на този лекар към запзения час беше както подобава! Той не закъснява за своята работа, иска и пациента да не закъснява! На това му се казва професионално отношение!

# 31
  • Мнения: 6 607
Да, де, ама ние четем Вашите интерпретации на ситуацията. Докторката може да е закъсняла щото е била в отделението да види пациент преди да слезе в ДКЦ напр. Не знаем. Може да се е опитала да завърже разговор с коментарите за алергиите или да прецени какво да изпише, или храненето да има отношение към здравния статус на детето, ама за Вас не й били работа. Аз не разбрах кое му е било некачествено на обслужването, освен че лекарката закъсняла 15 минути, това Ви е подразнило и оплюхте и лекар, и болница, и де що Ви си изпречи. Хубаво, де, изпускайте парата, но не се сърдете, че другите в темата не съчувстват.

# 32
  • Мнения: 2 921
Аз пак да кажа, че изначално при записан час трябва да е ненормално да се чака, ама явно го приемате, ако е по каса в някоя държавна болница или ДКЦ, а на частно - не. Лекарят не трябва да е повече лекар от това кой плаща прегледа, та хайде по-полека с тия обяснения кой не разбирал и не търсел качество. За съжаление много отдавна понятията частен и платен не означават коректност и качество, не само в медицината.

# 33
  • Мнения: 173
Щом не сте били там и не можете да прецените дали авторката е права в своето изказано мнение защо въобще взимате отношение по темата? Ако трябва да изхождаме от тази ваша позиция Wink

Може да е била на визитация казвате... Аз лично съм лежал в различни болници и имам записани около 40 дни на болнично легло. Е, за този целия болничен престой не съм видял лекар/ка да минава на визитация облечен с цивилни дрехи! Да ходи с токчета, без медицинска манта и с дамска чанта в ръка! Да, виждал съм лекар който се връща от визитация и се извинява защото е трябвало да отиде в отделението. Целия облечен в бяло! От обувките, през панталона и горнището! Определено не ухилен и пускащ весели закачки все едно нищо не се е случило от това, че пациенти чакат повече от час!

# 34
  • Мнения: 2 921
Аз лично казвам, че тая е такава патка, че никога не бих ù дала и 1 лев, камо ли да я оставя да пипа дете. Бях на 25, когато ме преглежда, 3 дни не можах да седна след това, като изнасилена бях, отделно беше груба и като изказ и отношение. Иначе всеки е прав за себе си, както обикновено.

# 35
  • Мнения: 6 607
Мдааа, в частните болници лекарите са длъжни да се обличат и изричат реплики според индивидуалните предпочитания на клиенто-пациентите, а ако не успеят, е добре веднага да си посипят главата с пепел и да се самобичуват 🤣

# 36
  • Мнения: 173
Мдааа, в частните болници лекарите са длъжни да се обличат и изричат реплики според индивидуалните предпочитания на клиенто-пациентите, а ако не успеят, е добре веднага да си посипят главата с пепел и да се самобичуват 🤣

Извинете, но меко казано не разбирам ирончният ви коментар! Вие смятате, че няма нищо лошо лекар да закъснее с 40, 50–60мин за първия насрочен преглед. Пристигайки видимо не от визитация или не нещо подобно, без да се извини на чакащите го пациенти. Твърде неуместен ви е коментара, определено! Явно си пишете за да се забавлявате или нещо подобно. Да разбирам, че вие ако сте работодател и ваш служител закъснее с 1 час за предварително определена работна среща с клиенти, които са там 15мин преди насроченото време (защото така го изисква сериозното отношение) вие няма да имате проблем? И при пристигането си този ваш служител вместо с поведението си да покажа уважение и да се извини, той започва да пуска неуместни шегички. Явно просто си дрънкате и тази дискусия е безмислена!

# 37
  • Мнения: 6 607
Пропускате, че не знаем причината за закъснението. Работодател съм, но не съм уппавител на ДКЦ. И да, случват се всякакви ситуации със служителите - остра диария, върнато от вратата на градината дете с хрема, някой паркирал пред вратата на гаража, че даже и 'скъсах с гаджето и се напих'.

# 38
  • София
  • Мнения: 6 726
Аз лично казвам, че тая е такава патка, че никога не бих ù дала и 1 лев, камо ли да я оставя да пипа дете. Бях на 25, когато ме преглежда, 3 дни не можах да седна след това, като изнасилена бях, отделно беше груба и като изказ и отношение. Иначе всеки е прав за себе си, както обикновено.
Защо на 25 сте били при детски гинеколог? Определено не сте за нея.

# 39
  • Мнения: 2 921
Описала съм в първия си пост по темата, фирмените ни профилактични прегледи бяха в Токуда и години наред тя беше лекарят, който правеше тези за АГ. Не съм я търсила специално.

# 40
  • София
  • Мнения: 6 726
Фирмата ви не знае ли, че това е детски гинеколог... Има и гинеколози за възрастни в АГ сектора и на тях такава слава не им се носи.

# 41
  • Мнения: 2 921
Не знам как да отговоря на въпроса, беше преди повече от 10 години, а и темата не е за мен, ама докторката съм я запомнила и не с добро, и мое дете не бих завела при нея.

# 42
  • Мнения: 8 292
Все по-малко качествени лекари останаха в България и на все повече места работят.
Ами ако лекарката е била нощна смяна в друга боница и е имала раждане което е приключило по-късно дали е проблем, че е закъсняла?
Чакала съм с дете пищящо с болки в ушите пред УНГ кабинета в Токуда повече от час. Или при Кюлев или при Златков ни беше часа. Лекаря закъсня от операция. Не съм ходила да го дебна дали оперира. И с разстройство може да е бил та да се е забавил. Но и лекарите са хора.
И пак казвам,  докато очакваме отношение като от сервитьор,  все не задоволително ще е положението.

# 43
  • Мнения: 173
Вие тук май само си пишете и не четете и не вниквате в това което са написали другите. Както авторката написа... Лекарката е закъсняла, а другите чакащи с нея пациентки са й казали, че всеки път било така. За часа на моята приятелка също закъсня с 40мин, а ние бяхме там 15–20 мин по-рано. Още една потребителка тук изказа доста лошо мнение за нея. Чак пък всеки ден да идва от операция, айде стига...  Както казах тези неща се разбират, а и поведението на лекаря има значение в една такава ситуация! И ако работи много или по друга причина не може да се справя да отива на работа толкова рано - нека махнат ранните часове от графика й в Токуда. Защо трябва да се заблуждават пациентите които също си правят някаква сметка с това запазване на час.

Понеже тук незнайно как се създаде мнението, че тя преглежда и е само детска лекарка - няма такова нещо! В профила й в Супердок пише, че работи с възрастни и деца!

# 44
  • Мнения: 6 607
В реномирана детска клиника в Белгия сме чакали по 2-3 часа след часа ни за топ специалист по специфичен проблем. Накрая детето заспа и така го внесохме в кабинета. И през ум не ми е минавало да хуля лекаря и клиниката. На място правиха още изследвания, та като видях разбивката от 1/2 страница във фактурата и тотала ми се дорева. Ами не са виновни, че ми е скъпо, и никой не е стоял с ценоразпис в ръка да ми казва кое колко струва.
Не знам защо масово се счита, че в нашите болници положението е зле, некачествено, непрофесионално, извън всякакви стандарти и т.н., след като тук здравеопазването е много достъпно. В чужбина педиатрите масово лекуват по телефона и дори не искат да видят детето, ако не е държало темп поне 5 дена, което тук би било скандално. Същото и за АГ - чака се по 30-60 дни за час (платен). Ако много се влошиш, отиваш в спешното и това е. На фона на този "стандарт", закъснение на лекар от 20 минути е буквално нищо.

Общи условия

Активация на акаунт