Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 228 744
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 720
  • Мнения: 518
Мен не ме притесняват липсите. Нито дори забавянето. Обаче факта, че пратката ми няма опция преглед и вече трети ден немога да се свържа с тях, за да я добавят, вече минава границата. Звъня, пиша мейли, пиша в месинджър и нищо. А имам доброто желание да си я взема... Споменах ли, че е платена предварително и знам от тях, че ще има липси. Т.е. задължително трябва да я прегледам и да констатирам какво липсва ако искам да има шанс да ми възстановят разликата.
Код имам иначе и го оценявам като жест, но това в никакъв случай не променя ситуацията, в която се намирам в момента.

# 3 721
  • София
  • Мнения: 10 334
На мен, днес ми се обадиха за поръчка, направена около 2 през нощта. Може и да пристигне, преди НГ Simple Smile

# 3 722
  • Мнения: X
Ееее,угодия нямате дами.
Първо ги оплюхте,сега Лилиту добри намалния тва/онова.. 😁😁
И аз съм доволна от тях. Някой доброжелател,покрай празници,ако може да ме влючи в поръчката си и аз да се наредя на опашката. 😅😅

# 3 723
  • Мнения: 20 224
С тези забележки, едва ли някой ще те включи.
Лили си изчистиха залежалата стока, много се съмнявам догодина да направят същото намаление.

# 3 724
  • Варна
  • Мнения: 1 957
Ако може и за мен един код
Hands Pray

# 3 725
  • Мнения: 6 909
За включване и аз бих се наредила на опашката. И за код, де, ама тя май стана много дълга.
Около мен всички поръчаха след мен, получиха си поръчките преди мен и никой няма нов код, а на мен продължават да ми хрумват неща, които ми се искат. На 26-ти в един през нощта бързах да пусна основни неща, че да не се изчерпят (хаха, joke is on me Joy)

# 3 726
  • Мнения: 5 396
Много станаха желаещите за код или за включване в чужда поръчка, ще попитам : А защо да ви се направи тази услуга, нали не сте потърпевши, нали вие не сте в кюпа на тези *без угодия*?(постът на zaichetoo) Чувството за хумор го ценя, но тук това вашето не е такова.

Дописвам
Когато най-накрая ми се обадиха от Лили, след много опити за свързване, в разговора ни аз попитах дали знаят, че това, което предприемат , обещаят , кажат , се оповестява и коментира в теми и форуми. Така че, имайте и това предвид - тук се чете , ако се заформи акция по масово преотстъпване на кодове или включване на хора в чужди поръчки, вероятно от Лили /и с право/ ще ограничат възможността за това, ще измислят контраатака. Мое мнение. Вие си преценете докъде ще стигнете.

Последна редакция: пт, 24 дек 2021, 09:02 от *Камея

# 3 727
  • Мнения: 69 186
Колежка вчера си получи поръчката. Предварително платена, за 240 лв. Липсваше само Бушерон за 35 лв, който тя разбра предварително че го няма, като чукна стойността на разликата в сумата, дадена от спиди. И по списъка веднага го хванахме.
Не е писала, не ги е търсила.
Дойде си пратката.

# 3 728
  • Мнения: 1 282
Как било успех на Лили Черния петък? Че 2 седмици чаках за балсами и пасти за зъби,пък кремовете и другите пасти за зъби били изчерпани? Нз,ако някой е правил поръчка за стотици неща или за стотици левове и почти всичко му е дошло,ама аз Елмекса можех да го поръчам от нотино на същата цена и да дойде за ден с безплатна доставка. А балсамите ги имаше в Гален пак на същата промоция. Само кремовете никъде ги нямаше на тази цена, ама те не дойдоха,така че и в Лили ги е нямало. Да чакаш 14 дни за поръчка от елементарна необходимост не е успех за мен. А да не говорим за неуведомяването за липса на продукти. Аз все още нямам мейл,че поръчката ми е изпратена,а я получих с липси отдавна.
Все ми е тая, просто трудно мога да нарека тази кампания "успех".

# 3 729
  • Мнения: 69 186
И какво като нямаш имейл?
Аз изобщо не съм имала, и втората ми стои все още със статус обработва се.
Дойдоха.

# 3 730
  • Мнения: 1 282
Дойдоха на цени извън ЧП в другите сайтове за многократно повече време С ЛИПСИ. Аз бих желала да ме уведомят за липсите. В цитираните сайтове поддържат добра комуникация и не виждам защо да пазарувам от Лили.

# 3 731
  • Мнения: 48 061
На мен ми липсваха много неща. Ла Рош някои дойдоха, но основното не. За ден дойде от Медея на сходна цена, no comment. Не ми дойдоха значително количество различни превръзки, части за зъби, шампоани и т.н., и то не чак толкова дермокозметиката, а съвсем обикновени неща. В интерес на истината, където имаше поръчано по няколко броя, се бяха опитали да сложат поне по 1.
Но за мен кампанията е провал по друга причина. Нямаше адекватна комуникация и не се знаеше какво е доставят и какво не. Това е нередност и досега не ми се е случвало с никой сайт или магазин. Съгласна съм, че може да има изчерпани продукти, но да не знаеш изобщо какво ти пращат, Еми не е приятно. Да, имаше опция преглед, и в Спиди изривчих всичко да сверявам 1 час, па по касов бон, па по поръчка, па в кашона, па докато пак събера всичко, мани мани. Никога не съм видяла толкова в офиса, а ежедневно получавам лични и служебни пратки.

# 3 732
  • Мнения: 18 723
Над 15 години пазарувам онлайн, такава липса на контакт с търговец не съм имала.
Понеже предстоят полугодишните намаления във Франция - там се изпращат поръчки по цял свят, не просто няколко хиляди в България - ами сайтът, от който най-често поръчвам, отговаря максимум за 24 часа, отделно, че изпращат мейли за движението на поръчката и без да ги питаш.
За мен Лили са провал, не мога да повярвам, че някой отчита случилото се като успех.

Успех е кампанията на Медея, Марви и останалите похвалени е-търговци - не съм поръчала от тях, но положителните мнения за тях са масови, много ясно, че догодина ще поръчам от тях, а не от Лили.

# 3 733
  • Мнения: 69 186
Един хвали един сайт, друг- друг.
Не може да се обобщи, бг мамите в тази дребна тема, не са представителна извадка. Но дори и тук, има и доволни, има и недоволни.
Така че всичко е субективно. Изводите също. Решенията кой къде ще пазарува занапред - също.

Последна редакция: пт, 24 дек 2021, 12:55 от teta75

# 3 734
  • Мнения: 36 782
Айде и аз да похваля Стативи - преди бях писала, че ми бяха изпратили един комплект за рисуване (за 10-тина лева) с лек дефект, но сега си поръчах статив - с безплатна доставка (може да е моментна промоция), намаление и го получих два дни след поръчката. Няма дефекти, изглежда много добре. Взех и още 5% отстъпка за абонамент за бюлетина им.
Този е: https://stativi.bg/stativ-za-risuvane-madrid-4054673219449

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт