Бясна съм на БТК:-(((((((

  • 1 494
  • 26
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • В сърцата на четирима мъже/е,може и малко повече да са:-)))/
  • Мнения: 1 808
Ей,направо ще се пукна...Телефона ми не работи от една седмица/ малкият измъкна кабелите от розетката/. Обадих се на повреди, записах се за вторник между 9 и 11 ч., чаках 3 часа...........и никой не дойде #Cussing out #Cussing out Обадих се 3 пъти,но се оказа че никой няма връзка с техниците,те просто си взимали адресите и тръгвали....... #2gunfire

Пак се записах, за днес,по същото време, пак седя и ги чакам като пача,имам 200 задачки на главата,трябва да излизам, и ..........пак никой #2gunfire #2gunfire #2gunfire Никой не се обажда,поне да каже,сори,няма да дойдем,не ни чакайте,няма къде да се обадя,да им се напомни,че ги чакам..............И направо ще се изям от яд Sick

Имало някакъв телефон за жалби,ама само от домашен става да се обадиш,а как като нямам  #Cussing out

Еми на какво прилича това,сега ,кажете ми Shocked Shocked  Два дена,седя,чакам,все едно си нямам друга работа..............и нищо #Cussing out #Cussing out   


Еми,БТК, много ще ме извинява,ама пръскат пари за реклами,да вземат да си наемат ое хора,коли,кво ли - не знам..............много съм ядосана #2gunfire #Cussing out #2gunfire #Cussing out #2gunfire #Cussing out

# 1
  • Мнения: 5 577
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

# 2
  • Мнения: 69
Тия отдавна съм ги отсвирила #2gunfire

# 3
  • София
  • Мнения: 4 867
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

че на вивател кой е собственик?

# 4
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Тия отдавна съм ги отсвирила #2gunfire
Взе ми думите от клавиатурата Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 6 743
Никога не съм ползвала услугите на БТК, нямам и намерение!!!
Баща ми си отказа телофона и закри поста поради подобни на твоите причини!Да не говорим, че заради 2-3 лв. разговори, плащаше такса от 15 лева  Shocked

# 6
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 877

Аз тъкмо щях да пускам тема за БТК. Телефона ми не е плащан от 4 месеца ( 125 лв) До оня ден само можеха да ни търсят. От вчера обаче, както не е платен и ние можем да набираме #Shocked Днес проверих, ми никой не се е объркал да ни плати сметката, виси си Grinning Но как така е пуснат, нямам идея просто Rolling Eyes

# 7
  • Мнения: 2 047
Никога не съм ползвала услугите на БТК, нямам и намерение!!!
Баща ми си отказа телофона и закри поста поради подобни на твоите причини!Да не говорим, че заради 2-3 лв. разговори, плащаше такса от 15 лева  Shocked
  В тази такса влизат безплатни 50 импулса и след краят им се отчитат тези 2-3 лева.

# 8
  • Мнения: 747
Ами Сиатъл, може да ти е го платил някой, ама неволно. Оказа се, че ние два пъти плащаме таква включване, сега трябва да вървим да се разправяме. Гадна смрадлива БТК.  #2gunfire

# 9
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 877
Ами Сиатъл, може да ти е го платил някой, ама неволно. Оказа се, че ние два пъти плащаме таква включване, сега трябва да вървим да се разправяме. Гадна смрадлива БТК.  #2gunfire

Там е работата че никой не ми го е плащал. Днес проверих, стоят си неплатените сметки Mr. Green

# 10
  • Мнения: 5 577
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

че на вивател кой е собственик?

Така де, да де.  Blush
Исках да кажа, че има по-изгодни оферти от Вивател, отколкото да имаш стационарен. БТК като казвам, имам в предвид дом.тел. Нещо не се изразих правилно, ама май стана ясно.

# 11
  • София
  • Мнения: 10 825
Аз пък съм доволна от техническото обслужване на БТК. Преди месец идва техник във вкъщи защото телефона не работеше. Оправи го, проблема беше в розетката. Само 2 седмици по-късно сина ми я изскубна от стената и отново викнах техник. И двата пъти бяха изключително любезни - и операторите и техника и той дойде съвсем навреме, точно както се бяхме разбрали.

# 12
  • София
  • Мнения: 4 867
при нас няколко пъти се случва да останем без телефон, а съответно и без интернет, заради кабелна повреда. всеки път бтк ни компенсираше с процентно намаляване на сметката, защото сме на предплатен абонамент. така е редно, но пък не всеки би го направил.

# 13
  • София
  • Мнения: 1 210
Оплакване и да направиш - няма никаква полза. Аз се оплаквах и на телефона и на някакъв мейл, но просто получих писмен отговор, кога съм се обадила, кога са идвали и какво са направили (а междудругото не беше особено вярна информацията им). И единия път като чаках техника се оказа, че не му отворили входната врата, която се заключва. Звънял, обаче не съм му отворила... много интересно защо хем го викам, хем не му отварям.
Просто им вдигни скандал по телефона, колкото да ти мине - ако това ще ти помогне.  Mr. Green

# 14
  • Мнения: 6 167
Мисля, че засега все още не е много умно  да се отсвири телефона с шнур.
Демек БТК за сметка на някой мобилен оператор.
Затова продължавай да ги викаш - все някога ще дойдат.
Винаги, когато сме ги викали са идвали , много са мили хората,
не сме имали никакви проблеми.

# 15
  • В сърцата на четирима мъже/е,може и малко повече да са:-)))/
  • Мнения: 1 808
Имам развитие Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Обадих се аз на телефона им за жалби,една много приятна жена ми прие жалбата,каза 4е много съжалява,аз много възмотено и обясних как съм чакала два дена като пача,тя с разбиране каза,че се надява повече да не се случи и ще провери какво е станало Crazy

Аз,съответно вече реших да не се обаждам,тъкмо си уговарях един приятел да дойде,да го направи,и хоп Mr. Green-обаждат се техниците,кога да дойдели Laughing Laughing

Идват те,аз лекичко ,с майтап им казвам какво си мисля за тях, а те ми обесняват,че 130-номера на повреди бил в Плевен Shocked Shocked Shocked /незнайно защо точно там е /И от там,не им били дали часът,и въобще,станало някакво разминаване и тинтириминтири #Crazy #Crazy #Crazy.
Оправиха розетката,точно за 10 секунди,/а аз цели два дена чакам за 10 секунди #2gunfire/
и накрая си тръгнаха с уговорката,ако има пак нещо директно на техните телефони да звъня,4е явно връзката Плевен-София не е много добра Mr. Green Mr. Green

Еми,това е - важното е ,че успях Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 16
  • Мнения: 4 546
magnoliamm , супер  Peace
аз също искам да кажа, че съм доволна от обслужването на БТК.обаждала съм се в 23,00 на повреди, защото не можахме сами да си включим новия телефон  Embarassed за мое огромно учудване, вдигнаха ми телефона , жената беше много любезна и на следващият ден техникът дойде точно в уговорения час  Peace

# 17
  • Мнения: 46 518
Един съвет от мен- научи се да си я оправяш сама Mr. Green София я изтръгва по няколко пъти на ден, ако всеки път звъня на БТК, ще ми изключат телефона  Joy

# 18
  • Мнения: 1 615
Call Centers (130, 144...) на БТК са "дислоцирани" в Плевен и Бургас за цяла България.
Гореща линия (жалби) - 0800 15 500.
И да, да чакаш техник заради розетката... Я се научи да държиш отверка! Wink

# 19
  • Мнения: 505
Напълно е възможно "Повреди" да са в Плевен, справки 144 например са в Бургас. Адски е тъпо, понякога по навик започвам да обяснявам, че търся примерно старата стоматология, жената отсреща с нищо не може да ми помогне, защото това нищо не и говори.

# 20
  • София
  • Мнения: 1 951
Не е толкова трудно,да не кажа и елементарно ,да се свържат  кабелчетата (жичките)и да ти проработи телефона.Все пак вината за тази повреда е у вас.

# 21
  • Мнения: 11 607
БТК - да имаш нужния човек, който да се обади на нужния човек! Имахме на два пъти проблем и двата пъти хилядите обаждания и жалби не помогнаха,а майката на една моя колежка,която само един телефон завъртя и проблемите ни бяха разрешени!!!!! А проблемите се точеха с месеци, месеци......

# 22
  • Мнения: 812
майка ми ги чака 3 месеца ,за да и оправят телефона! Twisted Evil

# 23
  • MUC
  • Мнения: 297
Аз съм адски разочарована от БТК. Преместихме се от стария ни апартамент в нова къща. Майка ми пусна на 4.09 тази година молба да ни прехвърлят телефона - е, молбата е изпратена към София (щото майка ми от години не живее в София), но така и не се е върнала още с указания какво да се прави... За справка, днес сме 2.11. По едно време се опитаха да я изюркат (без още да е пристигнало каквото и да е от София) да плати за подземен кабел до къщата... Странното е, че всички къщи на съответната улица имат телефон, т.е. не би трябвало да представлява толкова голям проблем да ни прекарат и на нас и да ни прехвърлят номера... Но не би.
Иначе майка ми звъня на техния call center, но оттам й отговориха, че нищо не могат да направят, да се свърже с местния клон. В местния клон, разбира се, никой не вдига, а майка ми е на работа през деня, и то извън града. Брат ми през седмицата е в София... т.е. няма кой да отиде, а онези по телефона са неоткриваеми...  #2gunfire (мразя го тоя емотикон, ама...)
Та така, майка ми вече се отказа да звъни и да се кара, щото не й е изтрябвал в действителност тоя стационарен телефон. Дала е един gsm на баба ми и дядо ми, звъни им на него, а и те живеят наблизо, винаги може да отиде до тях; брат и има договор с 30 безплатни минути... а с мен си говори по skype  Crazy Та загубиха още един клиент тъпите монополисти.

# 24
  • София
  • Мнения: 1 951
Искрено съжалявам за вашите неприятности с БТК,.аз също  имах със стария ни телефонен номер.Ползвахме го от 15г..И изведнъж ни го спряха,заради човека на когото се водеше номера.Посред бял ден,се оказахме без каквато и да е връзка.Аз бях самичка с две деца,почти бебета.Отидох в централата на БТК и останах страшно птиятно изненадана,че вече  жените работещи там бяха"запознати" смоя проблем.Помолиха ме да напиша молба и след не повече от три дни имах нов телефонен номер.Включиха го и ето ни пак налиния.Благодаря им от сърце.Не ми се е случвало да не се отзоват при възникнал проблем.Никого не познавах.

# 25
  • В сърцата на четирима мъже/е,може и малко повече да са:-)))/
  • Мнения: 1 808
Call Centers (130, 144...) на БТК са "дислоцирани" в Плевен и Бургас за цяла България.
Гореща линия (жалби) - 0800 15 500.
И да, да чакаш техник заради розетката... Я се научи да държиш отверка! Wink



Е,ама момичета,много ме подценихте Mr. Green Mr. Green
Отдавна си оправям всичко сама/нашият татко го няма непрекъснато,работи в чужбина/, но в случаят не беше просто розетката, а всичките кабели скъсани Shocked,по-точно изтръгнати..Сега ,даже като бяха тука,ги помолих да ми покажат как се завързват,обясниха ми-червено към зелено,и другото обратно,но те го направиха толкова бързо,намотаха ги,имаше и жълти кабели....абе,ще ги науча аз някой ден,още веднъж на забавен кадър да ми обяснят,и съм готова....ама ще им взема хляба на момчетата Mr. Green Mr. Green

# 26
  • Мнения: 46 518
... а всичките кабели скъсани Shocked,по-точно изтръгнати ...

Точно за тях говорим, след 10-тото връзване, ще можеш да го правиш и със завързани очи  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт