Обадих се аз на телефона им за жалби,една много приятна жена ми прие жалбата,каза 4е много съжалява,аз много възмотено и обясних как съм чакала два дена като пача,тя с разбиране каза,че се надява повече да не се случи и ще провери какво е станало
Аз,съответно вече реших да не се обаждам,тъкмо си уговарях един приятел да дойде,да го направи,и хоп -обаждат се техниците,кога да дойдели
Идват те,аз лекичко ,с майтап им казвам какво си мисля за тях, а те ми обесняват,че 130-номера на повреди бил в Плевен /незнайно защо точно там е /И от там,не им били дали часът,и въобще,станало някакво разминаване и тинтириминтири .
Оправиха розетката,точно за 10 секунди,/а аз цели два дена чакам за 10 секунди /
и накрая си тръгнаха с уговорката,ако има пак нещо директно на техните телефони да звъня,4е явно връзката Плевен-София не е много добра
Еми,това е - важното е ,че успях