Козметика Матис

  • 15 959
  • 91
  •   1
Отговори
# 45
След пояснението на клиентката, която така "добре" сте проучили, мисля, че е излишно да продължаваме да коментираме.
И още нещо: за хората, добре познаващи бизнес етикета, е недопустимо да се обръщат към лично непознати жени с "госпожице" Wink Обществено неприемливо е, така да се каже Simple Smile Както и арогантно - саркастичния тон, с който нашествахте във форума.

Съжаляваме за това, че се засягате от "обществено неприемливото" обръщение. Ние не гледаме на семейния статус на една дама като на "демаркационна линия" за обществено признание.  Що се отнася до "нахълтването във форума" - просто се опитваме да бъдем полезни, но ... както е казано отдавна: "Не остава добро ненаказано" ...
Съжалението не е извинение и остава само за ваша сметка - умишлено не използвам учтивата форма на обръщение, тъй като, освен че в конкретния случай не я намирам за заслужена, тя и не може да бъде обоснована - до този момент поредицата рекламни, пардон - обяснителни, постинги, са от името на госта, а не от името на потребителя. Странен маниер е това да изказваш мнение на професионалист, а да нямаш коректността да направиш елементарната регистрация. Очевидно форумът е събудил проблясък на интерес, но не толкова силен, че да бъде мотив за регистрация Grinning
Колкото до поредицата жонглирани чуждици - дама, статус, демаркационна, те наистина показват определена степен на образованост на пишещия, но в никакъв случай - неговия добър тон. При все десетгодишния стаж на марката на българския пазар. Както всяко нещо, лидерството също е до време - примерите с доживотните лидери са твърде редки и показателни Laughing


Уважаема Karimma,
Благодарим Ви за честната и откровена позиция. Попаднахме случайно в темата на този форум и тя естествено предизвика нашия интерес. Както вече споменахме, желанието ни беше да бъдем полезни, но по ред причини то бе опорочено. Не смятаме, че регистрацията ни тук с нещо би променила фактите, още повече, че сме отделили достатъчно място за своята реклама както в Интернет, така и в специализираните издания и електронни медии и не гледаме на участието си тук като на реклама. За да се избегне спекулирането на тема "участие във форум = реклама", ние ще прекратим постовете си във форума и ще поканим всеки, който се интересува от MATIS-PARIS да се обръща директно към нас, независимо дали става въпрос за оплакване, консултация или просто от желание да се запознае отблизо с марката.

Обръщаме се към модераторите на форума, ако преценят постовете ни за рекламни послания -  тези постове да бъдат изтрити.

# 46
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Бихте ли бил, МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, така добър да се представите.
Не знаех, че RCosmetic е търговски офис и логистична база, аз се ползвам от услугите на козметичното студио там. Бих искала да Ви кажа, че там срещам уважение към клиента, докато от Вашите писания лъха надменност.
Чудих се аз защо в кръчмата на квартала има брошури Матис Simple Smile

Нали знаете, че Интернет само до някъде е анонимен.

Последна редакция: вт, 28 ное 2006, 15:33 от vesel4e

# 47
  • Мнения: 312
По какво се различават Големите в бизнеса от дребните, та чак дребнавички. При подобно недоразомение с заплащането на мострите Големите щяха да се извинят на клиентката, да я поканят и в рекламно пликче/чантичка да и предоставят Безплатно  рекламните материалчета на търсения от клиента продукт и да добавят др.подходящи. От горните изложения на МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД (претендираща за име в жанра както се подразбра от нарочения представител) обаче не прозира ни най-малък финес и вкус, какъвто би следвало да притежава една компания уважаваща преди всичко клиента и себе си.
Поздрави!
П.С. Друг е въпросът къде е границата в качеството между един и друг продукт - 90% в Рекламата.

# 48
Бихте ли бил, МАТИС БЪЛГАРИЯ ООД, така добър да се представите.
Не знаех, че RCosmetic е търговски офис и логистична база, аз се ползвам от услугите на козметичното студио там.
Нали знаете, че Интернет само до някъде е анонимен.

Поздравяваме Ви за добрия избор!
BEAUTY CLUB LIFE - студиото за което говорите - собственост на R Cosmetic, е наш добър клиент и представителен козметичен салон. Ако се вгледате само на 50 метра надолу по същата улица, ще имате възможността да посетите и търговския офис. В самия козметичен център на видно място ще забележите (интересно как досега не сте го забелязали като редовен клиент) витрини с продуктите на MATIS-PARIS.  Погледнете картата на офисите ни на сайта. Със сигурност няма да имате проблем да ни намерите. Ние никога не сме търсили анонимност и с удоволствие ще се запознаем с Вас лично.

# 49
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Не съм казала, че не познавам вашите продукти, моля прочетете постингите ми по-внимателно. Обаче съм ОТВРАТЕНА от вашето държание във форума и надменното ви поведение, още и анонимност.

# 50
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
Уважаеми от Матис ,мисля че достатъчно реклама си направихте във нашият форум./дори и лошата реклама е вид пополяризиране/Много от нас направиха своя избор. Ще преценим дали да дадем ,,непосилните 2лв,,  Целта Ви може да не е всеки   редови клиент,но пък платежоспособния трябва да го ухажвате ,уважавате ,за да го научите да ползува вашите продукти/може да сте Мерцедес в козметиката,но има и по-добри коли/Не мислете,че като
пишем във форум БГ -мама ,нямаме  доходи различни от майчинството и детските.  

# 51
  • Мнения: 583
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

# 52
  • Мнения: 2 047
vesel4e, в началото си помислих, че си от матис, толкова беше въодушевена от продуктите им (и запозната).   bouquet, докато не прочетох последния ти пост (на 360 градуса от началото)- ето как се губят потенциални клиенти.

# 53
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

Уважаема lolibon,
Явно е, че познанията Ви за автомобили са колкото тези за висша козметика. Ще Ви отговорим с една крилата латинска фраза: "Non omnia posumus omnes". Превод няма да правим от уважение към Вас.

# 54
Не съм казала, че не познавам вашите продукти, моля прочетете постингите ми по-внимателно. Обаче съм ОТВРАТЕНА от вашето държание във форума и надменното ви поведение, още и анонимност.

Уважаема vesel4e,

Поднасям личните си извинения за тона, който Вие сте възприели като надменен.

Желанието ми бе да разгранича пред участниците в този форум понятията професионални козметични продукти и продукти за домашна грижа, защото от постовете ставя ясно, че тази разлика не се прави от всички, а и всички не са длъжни да имат такива познания. Вие сте потребител на наши продукти и услуги и със сигурност правите тази разлика. Със сигурност Вашата козметичка Ви е предоставила мостри на продукти за домашна грижа и брошури с подробно описание на приложението им напълно безплатно (бихте могли да го потвърдите или отречете, ако желаете). В крайна сметка, ако услугата, която сте получили е била полезна за Вас и сте били обслужени с нужното внимание, отношение и компетентност - това е най-добрия атестат за марката и тук личните квалификации на разговарящите в един форум нямат нищо общо. Надявам се да ни разберете правилно ... с което прекратяваме участието си тук. Всеки който желае да се информира за MATIS, може да го направи от официалния ни сайт www.matisbg.com, да задава въпроси, да иска консултации или да изрази негативното си мнение. Ние ще се стараем да се съобразяваме с всяка градивна критика.

# 55
  • Мнения: 583
звучи ми някак смешничко матис-''мерцедес'' в козметиката Rolling Eyes по-скоро бих ги определила като рено, пежо, ситроен/на бг пазара/-ако ще сравняваме с автомобили!  Mr. Green

Уважаема lolibon,
Явно е, че познанията Ви за автомобили са колкото тези за висша козметика. Ще Ви отговорим с една крилата латинска фраза: "Non omnia posumus omnes". Превод няма да правим от уважение към Вас.
бъдете по-учтиви, защото не знаете с кой, къде и как се засичате по бизнес трасето! аз ще си я запиша, за да може като се срещнем там лично да ми я преведете! Mr. Green

# 56
лелей колко приказки колко нещо ... момичета, я по-добре който е ползвал тая марка да ми каже нещо за фон дьо теновете и коректорите, аз ги пробвах на арената в ндк и на първо четене много ми допаднаха, там ме гримираха с такива ... безплатно де Peace

# 57
  • Мнения: 179
ето на това му се вика антиреклама  Simple Smile
на моя колежка й препоръчаха тази козметика.
Аз лично не съм я ползвала и порових в нета ... и на какво попадам.
Матис България ООД ме отказа да прочета и каталога, който ми изпратиха по мейл.

# 58
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Не са лоши кремчетата, даже са си много добри.
А обслужващата сфера в България е под всякаква критика, така че се абстрахирай от този господин тук.

# 59
  • Мнения: 9 095
то господин ли е? аз никога не бих си взела такава козметика, сигурно и много други, може да е някоя лелка, дето отговаря тука Twisted Evil

Общи условия

Активация на акаунт