.......
Много мразя това уеднаквяване, при което не може да се разбере кое дете в коя област по го бива и да може да продължи да се развива там. Следват си някакви модели и са като коне с капаци.
Добре, че нашата форма на обучение дава възможност за импровизации
Абсолютно съм на това мнение, но явно вашата госпожа все пак се поддава. При нашата всяко различие меко казано не се толерира... И е в ущърб на детето. Още във втори клас се пробвах да му помогна да пише някои букви, малко по различно от обичайните ченгелчета и лулички.
Госпожата рекла и отсекла - Не може!!!
Засега спазваме правилата, но живи и здрави се надявам после да успеем да ошлайфаме някои неща.
За жалост все още има доста субективизъм в оценяването на децата.
Дано тестовете променят малко нещата.