Време е за ИКЕА! - Тема 37

  • 37 522
  • 760
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 320
От там поне за момента клиенти нищо не могат да вземат. Не знам къде е.

# 31
  • Мнения: 4 443
RageRageRage
Момичета, причиних си последните няколко страници от предходната тема и съм в потрес. Ние още нямаме гипскартон на преградните стени, но като чета май спешно трябва да си запиша час за проектиране на кухнята. Три месеца....., наистина ли? И още нещо - в Мол София има ли конслутанти, или задължително трябва да ходя до голямата Икеа?
Има и малко съжалявам, че не записах час за там, поне е по-спокойно.


ilenkata
Аз имам проект с тяхната програма направен (Mikkey Flowers Rose), дано пък се случат нещата по-бързо, да видим.
В Мол София масата за консултант ни бе с висока  преграда от плексиглас и колона за озвучаване точно над нея. Маските бяха черешката на тортата. Нищо не се чуваше. Съвсем нищичко. Човек отива там за да обясни какво иска и да чуе какво ще му препоръчат, записва час и дълго си чака реда.
Дали биха могли поне колоната с озвучаването да ни спестят ей така от човещина? Не знам , но ще посъветвам четящите, ако им е важно какво, що за кухнята да изберат друго място за консултация. Аз само мога да им стискам палци да е помислено ,че отиват там не заради музиката, а да си зададат въпросите и да могат да чуят отговорите.

Моята доставка  трябваше да е на 8-ми март в часовия интервал до 16,00 .Съгласих се, но нямах и представа какъв номер ще ми извъртят. Изкарах празника седейки и чакайки на една обърната на обратно кофа на студено и сама в празното жилище, но с грим и прическа , защото доставката ми пристигна малко след 20ч вечерта. Не стигнах нито до роклята , нито до ресторанта , но поне имах почти кухня. Почти...
Казах си: случва се, ще го преглътна.

Последния детайл чакам от месец и всеки ден по три пъти проверявам на сайта кога ще е наличен, понеже при поръчката ми отказаха да го платя и да чакам. Нямали такава практика. Примирих се . След около месец най-сетне -налични в 7,00ч сутринта( предната вечер нямаше), НО недостъпни за онлайн поръчка. Вземам в последния момент един ден платен отпуск и съм в съответния магазин буквално с отварянето в преследване на липсващия артикул.
Уви. Обясниха ми, че наличните не били за продажба FlushedRage Били резервирани. Попитах , защо на мен такава услуга ми бе отказана- няма обяснение. Няма и артикул.
След месец чакане , проверки по три пъти всеки ден и съсипан един ден от платения ми отпуск получих правото да заплатя за въпросния артикул за да го резервирам при следващата доставка...когато -тогава.
 Не обвинявам фирмата, обвинявам себе си, че и се доверих за да ме направят на маймуна.

# 32
  • Мнения: 69 051
Да дам отзив за скрин малм 4 чекмеджета:
Сега се чудя защо толкова месеци го дебнех.
Не ме кефи.
Първо чекмеджетата са прекалено дълбоки, с високо чело, не е удобно да бръкнеш и извадиш дрехата набързо.
Сегашният скрин в детската е сто пъти по-удобен.
В спалнята сме със скринове по поръчка-супер удобни са ми, чекмеджетата там също не са такива грамадански като на малма.
В заключение - за мен това е скрин за юргани и завивки, възглавници-такива обемни неща.

Иначе др.седмица ще чакам спиди да върна стола. Когато си получа и парите, ше вдигна банкет Joy
Жалбите няма да оттеглям.

# 33
  • Мнения: 6 320
Ох, teta, ми той с това е известен, че има гооолеми чекмеджета. Много хора точно затова го търсят и е писано в темата Pensive.

Ти писа ли им рекламация за откъртената плоскост, поне ако не отговорят в срок да си го вземат и да ти върнат парите и да не те е яд повече на него?

# 34
  • Мнения: X
На мен са ми идеални скриновете, големият с три чекмеджета в едното ми е бельото, във второто козметиката и в третото парфюми и епилатор, масажор, ел пила за нокти, ултразвукова шпатула - всякакви такива ел уредчета мои си.
Сега съм хвърлила око на скриновете NORDLI.

# 35
  • Бургас
  • Мнения: 10 353
На мен също са ми много удобни Малмовете. В старото жилище имах един черен с 6 чекмеджета - страшно
го харесвам. За новото купих два броя с по 6 чекмеджета, но бели. Обаче белите ми се струват с по-лошо качество от черния.

# 36
  • Мнения: 69 051
Аз знам че са харесвани в темата.
Но не е моето нещо просто.
Мнението ми може да е полезно за някой четящ, за това го написах.

Писах, да. Но е сглобен вече.

# 37
  • София-Младост
  • Мнения: 23 374

mamamari
Онзи ден минах през Мол София и една жена и консултантката си седяха една до друга съвсем спокойно, преграда не видях. Явно ти си била в по-пандемичен момент при тях. За доставката...без коментар, живи хора сме всеки може да се забави, но затова са телефоните.
На мен така паркета ми докарваха цял ден...че и то в жилище дето никой не живее още, седиш и висиш.

# 38
  • Мнения: 4 443
Не знам колко да е бил пандемичен момента в края на миналия месец, но винаги се съобразявам с табелите и изискванията към мен. От тогава до днес нищо с пандемията не се е променило официално. Попитах дамата, която ме обслужва как работи така като нито тя ме чува, нито аз нея , но тя не посмя да го коментира . Само се усмихна и ми се извини , сякаш е тя  виновна с нещо.
Има мениджъри, които умеят така да организират нещата, че на човек да му е приятно да харчи при тях, но в тази фирма не са такива.
  Ето пише в сайта, че за проект и поръчка отнемало два часа, а не са се сетили да сложат по една градинска възглавница от най-евтините върху твърдия посетителски стол, който предлагат. Дреболия е , но... Също като и решението за масата с преграда точно под колоната.
   По повод телефоните Ви спестих как след като доставката ми се забави с повече от час след крайния срок звънях на телефона за връзка, но понеже не съм разполагала с номера на поръчката  не можели с нищо да ми помогнат. Предложих  да кажа името и адреса си за да ме намерят сред поръчките за деня, но  ми затвориха. Не пожелаха да услужат. Идеята ми бе да я пренасоча за друга дата , защото  си имах планове.  Разбира се, че се случва. Веднъж, дваж , но в серия ?
   Нямам думи за ''улеснението'' да ме карат всеки ден да проверявам в сайта им за наличност на артикул, а да не си направят труда да напишат, че тази наличност не се предлага на клиенти. Вече минаха няколко дни, а това още не е оправено арт. 20221449( проверете). Кой знае колко хора ще разходят напълно безполезно. Кому е нужно това? Толкова ли е трудно като няма да ги продават , поне да ги изтрият от сайта тези бройки? Ако уважаваха клиентите си не биха постъпвали така . Или ако се е случило някакво недоразумение, като се разбере , би било редно да се оправи и да не се повтаря с други.
    Грешки стават навсякъде, но в  се реагира по различен начин.
  
Скрит текст:
Преди година точно за коледа си бях поръчала контрабюфет  от друга фирма. Донесоха пакета през седмицата, но само отворих гаража да го оставят и се разписах. Когато в събота по обяд го внесохме у дома  и го разпечатахме се оказа доста голям диван. Обаче бяхме съсипали опаковката, а ако го изнесем в гаража без нея щеше да се нацапа. Обадихме се и описахме дивана. Операторката каза, че такъв артикул изобщо не се продава в българския им клон, но бе предала на мениджъра за страната ни. Той се свърза с нас. Обяснихме, че въпросното нещо е заело цялата ни трапезария и е неприемливо така да посрещаме празниците. Снимахме и пратихме снимките.
В неделя на обяд човекът  лично дойде у дома с превоз и заедно със съпруга ми изнесоха огромната мебел. Изкарахме си празниците спокойно, а след седмица си получих и моя контрабюфет.

# 39
  • София-Младост
  • Мнения: 23 374

mamamari
В какъв смисъл не се предлага на клиенти, някакво чекмедже ми излиза на този номер, изчерпано онлайн, но налично в София.

# 40
  • Мнения: 69 051
Аз си мисля че нямат кадърни служители. Вчера рових из интернет и попаднах на сайт, в който хора се питат как е работата едикъде си, та за икея масово описваха интервюто какъв цирк е било, некоректно отношение още при наемането, ейч арката беше оплюта от почти всички пишещи, заплата около 700-800 лв се споменаваше. Та явно текучеството е голямо и няма свестни кадри. Ръководството разбира се, също не е свястно - то от него тръгват нещата.
И си мислех аз, че клиента няма никаква връзка с икея. Има един телефон, в който вместо жив човек, спокойно могат да запишат бот, който да ти казва-съжаляваме, разбирам ви, ще предам нататък. Това е, което чух десетината пъти, в които звънях последно.
На имейл също писах 5-6 че и повече пъти, връщат отговор само ако те желаят. Отново тяхна е преценката.
Тоест ти няма реално как да се свържеш с тях.
Срамота е това за такава известна фирма с претенции за качество на обслужването.

За сравнение вчера ми се наложи да поръчам едно usb за блутуут от незнаен за мен сайт. говорих с хората, питах могат ли същия ден да пратят, че днес да е при мен, че синко даваше зор. Пратиха хората с експресна поръчка, върнаха ми имейл също с товарителницата още вчера, изобщо нищо общо с икейските недоразумение.

Не мисля че горното е спам, тъй като е по темата за икея, от който пазаруваме, но все пак ще добавя, че днес пратих стола по спиди. Снощи се обаци госпожа от икея, попитах кога ще дойде куриер - каза другата седмица. А всъщност днес ми се обадиха от централата на спиди да уточним данните. Е, бяха объркали града от икея, но го изяснихме със спиди. Голям късмет извадих, че куриерът който ми звънна, се оказа съсед от съседната къща, та съвсем спокойно се придвижих до вкъщи и му дадох сола.

# 41
  • Мнения: X
Добре де, ако се пише в Централата на ИКЕА в Швеция? Ми това е тотално уронване на престижа на марка с традиции и име в цял свят!

# 42
  • Мнения: 69 051
Пука им...на нашите имам предвид.

За централата не знам. Писах преди години така на Теленор на едни имейли на шефове в чужбина, ама нищо не ми върнаха...

# 43
  • Мнения: 4 443

mamamari
В какъв смисъл не се предлага на клиенти, някакво чекмедже ми излиза на този номер, изчерпано онлайн, но налично в София.

Точно за него иде реч в по-предния ми пост. Ако си направите труда, като мен, да отидете до магазина   няма да можете да си купите. Разиграват хората .

# 44
  • Мнения: 6 320

mamamari
В какъв смисъл не се предлага на клиенти, някакво чекмедже ми излиза на този номер, изчерпано онлайн, но налично в София.

Точно за него иде реч в по-предния ми пост. Ако си направите труда, като мен, да отидете до магазина   няма да можете да си купите. Разиграват хората .
Нито едно от 56 бр ли няма? Аз така се разкаравах за друга приставка за кухненски шкаф. Все същите номера.
Иначе и на нас веднъж каза, че може да резервираме врати, но имахме време и отказахме. После като искахме да запазим  казаха, че не може и дабнехме 3 месеца.

Общи условия

Активация на акаунт