Alessa - снимки и мнения на дрехи от бранда - Тема 7

  • 24 996
  • 750
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 38
Какво мислите за топовете с едно рамо, някоя от вас поръча ли от тях?
До няколко часа трябва да е при мен. Като го взема ще дам мнение. 🙂
Добавям : ей сега дойдоха нещата. На мен лично много ми допада. Притеснявах се как ще ми стои, но ми е добре 🙂

Последна редакция: вт, 19 юли 2022, 13:09 от Angelova91

# 31
  • Мнения: 3 391
И все пак бихме се радвали на снимка,  защото и аз се чудех за този топ с едно рамо Wink

# 32
  • Пловдив
  • Мнения: 1 925
Аз си го чакам моя Позитано топ с едно рамо до няколко дни. Ще кача снимка като го получа. аз още бая Позитано неща поръчах, та ще дам отзиви като дойдат.

# 33
  • Варна
  • Мнения: 3 254
Оххх дали не почвам да се вбесявам вече... писна ми с тая несериозност, писна ми като има проблем да звънят да казват, а да чакат аз да звъня.

# 34
  • Мнения: 38
И все пак бихме се радвали на снимка,  защото и аз се чудех за този топ с едно рамо Wink
Ще направя при първа възможност, че го премерих на бързо 😊

# 35
  • Мнения: 244
Оххх дали не почвам да се вбесявам вече... писна ми с тая несериозност, писна ми като има проблем да звънят да казват, а да чакат аз да звъня.


Наистина не знам как издържате на такива недоразумения…. Мисля, че никой друг бранд не си позволява такива неща. Майка ми също има онлайн магазин за продажба на домашни потреби и никога не си е позволявала да се бави с изпращането, а ако има някакви предпоставки за забавяне (например на почивка са с баща ми) веднага звъни на клиента да попита дали ще е проблем забавянето и ако да, моли някой от продавачите във физическите ни магазини да пуснат стоката по възможност в обедната си почивка. Просто не си представям ако правеше тези неща, които правят Алеса, как изобщо щеше да има клиенти още.

При мен по същия начин от пролетната колекция се случи. Поръчах дънковата пола, която не стига, че е 150 лева, не стига че чаках 1 месец, ами когато дойде и времето да я пускат, я пуснаха две седмици!! по-късно и то след като аз звънях няколко пъти да питам какво става. Същото се случи и с един панталон. Еми отказах ги и казах, че съжалявам ама съм заминала на почивка (което си беше така) и нямам как да ги взема. Аз все пак очаквах да пристигне две седмици по-рано от почивката ми, не мога да си съобразявам отпуските с това, кога ще решат да ми пуснат дрешката.

# 36
  • Мнения: 2 910
Аз си взех една рокля от един магазин днес и се зачудих защо давам толкова много пари за Алеса , след като могат да се намерят и хубави неща на доста по-ниски цени .

# 37
  • Варна
  • Мнения: 3 254
Цитат на: lidiya92
Аз все пак очаквах да пристигне две седмици по-рано от почивката ми, не мога да си съобразявам отпуските с това, кога ще решат да ми пуснат дрешката.
Именно, че го поръчах, защото уж трябваше да дойде преди да замина. Накрая няма да дойде преди да замина
Аз си взех една рокля от един магазин днес и се зачудих защо давам толкова много пари за Алеса , след като могат да се намерят и хубави неща на доста по-ниски цени
Някога имаше защо, вече и аз се чудя защо. Онзи ден си взех много готини, елегантни панталонки тип двойно прегърни ме на два пласта за 40лв от Бершка. Такива в Алеса биха били 140. То аз в мол супер рядко стъпвам напоследък, все Алеса, Авин, Алеса и в главата ми е, че мола е някъв битак, пък то..

# 38
  • Мнения: 2 910
Сигурно имат много поръчки и не могат да произведат толкова много неща .
Какво бяха казали , понеже не са физически магазин , това им позволявало да продават неща на доста по-ниска цена , но излиза че е точно обратното , сигурно ни продават нещата с доста надценка . Аз не че разбирам много от дрехи де .

# 39
  • Мнения: 244
Сигурно имат много поръчки и не могат да произведат толкова много неща .
Какво бяха казали , понеже не са физически магазин , това им позволявало да продават неща на доста по-ниска цена , но излиза че е точно обратното , сигурно ни продават нещата с доста надценка . Аз не че разбирам много от дрехи де .

Това с многото поръчки и не можели да смогнат нас клиентите това не ни интересува. По същия начин се оправдаха и в Сасагури един път след като чаках час и половина за табла със суши - имали много поръчки за вкъщи. Мен какво ме интересува, аз съм гладна, аз съм извела родителите ми да ги почерпя и те са гладни също. Какво ме интересува мен, че те не могат да си организират работата? Като не могат да смогнат или да спрат да поемат поръчки и да обърнат внимение на клиентите в ресторанта или да наемат повече готвачи и сервитьори. Да не говорим, че като клиент в ресторант аз ще направя поръчка не само за суши, ами и за напитки и за допълнителни ястия, за 4ма човека като черпя в ресторант оставям по 300 лева и нагоре обикновено, а седим около час и половина защото не сме от компаниите, които висят по ресторанти по 3-4 часа, докато ако поръчам от вкъщи, ще поръчам само суши за 70-80 лева, виното и други неща ще си ги купя от магазина, няма да ги поръчвам с надценка от тях.  
По същия начин и Алеса - ако не могат да си организират работата, така че да отговорят адекватно на търсенето, в един момент това ще доведе до сриване или до свиване на клиентите. Ако знаят, че много време им отнема за изработката и доставката, то тогава да бъдат готови един-два месеца по-рано и тогава да пускат колекция. В момента ситуацията с бавенето ми изглежда малко на нехайство от тяхна страна и все едно смятат, че клиентите им са с тях безусловно, независимо какви бизнес решения вземат. Може и да има такива де, като виждам прехвалебствените писаници по групите от разни девойки..
Иначе че продават с много надценка, това е ясно, все пак е бизнес и трябва да печели. Просто аз не виждам нещо, което да си заслужава надценката. Тези поли тип “прегърни ме” с позитано принта за 149 лева ги видях същите и то от вискоза и лен в Answear за около 40-50 лева, само са с принт на големи сини цветя, ама ако им лепнеш етикет Алеса ще мине в следващата колекция за 150 лева.

Последна редакция: вт, 19 юли 2022, 17:23 от lidiya92

# 40
  • Мнения: 3 391
Сигурно имат много поръчки и не могат да произведат толкова много неща .
Какво бяха казали , понеже не са физически магазин , това им позволявало да продават неща на доста по-ниска цена , но излиза че е точно обратното , сигурно ни продават нещата с доста надценка . Аз не че разбирам много от дрехи де .

Това с многото поръчки и не можели да смогнат нас клиентите това не ни интересува. По същия начин се оправдаха и в Сасагури един път след като чаках час и половина за табла със суши - имали много поръчки за вкъщи. Мен какво ме интересува, аз съм гладна, аз съм извела родителите ми да ги почерпя и те са гладни също. Какво ме интересува мен, че те не могат да си организират работата? Като не могат да смогнат или да спрат да поемат поръчки и да обърнат внимение на клиентите в ресторанта или да наемат повече готвачи и сервитьори. Да не говорим, че като клиент в ресторант аз ще направя поръчка не само за суши, ами и за напитки, за допълнителни ястия, докато ако поръчам от вкъщи, ще поръчам само суши, виното и други неща ще си ги купя от магазина, няма да ги поръчвам с надценка от тях. 
По същия начин и Алеса - ако не могат да си организират работата, така че да отговорят адекватно на търсенето, в един момент това ще доведе до сриване или до свиване на клиентите. Ако знаят, че много време им отнема за изработката и доставката, то тогава да бъдат готови един-два месеца по-рано и тогава да пускат колекция. В момента ситуацията с бавенето ми изглежда малко на нехайство от тяхна страна и все едно смятат, че клиентите им са с тях безусловно, независимо какви бизнес решения вземат. Може и да има такива де, като виждам прехвалебствените писаници по групите от разни девойки..

Бизнес плановете им може да са работили безупречно 10 години , но един и същ бизнес план, без промяна във времето и с това наивно вярване , че клиентите им ще са "верни до живот" , скоро ще им изиграе лоша шега.
Със сигурност всичко е до време и ако едно нещо не го цениш, както трябва , то просто става на пух и прах. То тяхното стана направо без покритие всичко. Вече не отговарят нито на очаквания , нито на стандарти , нито на качество ... какво им е останало  ? Само едно обслужване и връщане без срок ?
Ходят на много тънък лед, който няма да издържи дълго и ако не променят нещо в бизнес стратегията си , ще потънат с гръм и трясък.

# 41
  • Мнения: 244
То не бих казала и че толкова обслужването им е плюс. Задавам въпрос за дължина на рокля - не знаят, задавам въпрос за размери - не знаят, питам кога най-после ще бъде изпратено след като е минал срока - пак не знаят. На мен не ми стига просто да са много милички отсреща, а да са адекватни. Предпочитам някой да ми говори неутрално, но да ми даде точна информация, не да ме залъгва с миличък глас и завъртяни оправдания и обещания, че видиш ли до края на седмицата ще е получено, а да го получа две седмици по-късно…

Това с доживотно връщане им го признавам, други нямат такова. Но пък кой ще се сети 3 години по-късно да върне дреха, не знам.. повечето приложения за дрехи вече предлагат по 100 дена за размисъл, което според мен му стигат на човек да реши.

# 42
  • Мнения: 38
Мацки, има червени колани, помня някой чакаше. Скрънчита и кърпи 😁

# 43
  • Мнения: 164
Напоследък виждам хора облечени я с блуза на Алеса ,я с панталон. Тази масовост ме дразни леко....

# 44
  • Мнения: 179
Момичета, може ли някоя да качи снимки с топовете с едно рамо, ако вече сте ги получили 🙂

Общи условия

Активация на акаунт