След като си взех ембриодоклада от Надежда видях, че няма никаква информация за качеството на замразения ембрион в него. След като PGT ми се провали, очаквах, че поне в доклада ще има някаква информация какво качество е по онази международна схема с буквените означения. По принцип вие имате ли във вашите таква информация, или аз съм била с грешни очаквания?
И сега съм леко разочарована и отново в неизвестност. Побърквам се, честно ви казвам. Отделно липсата на директна комуникация с репродуктивния лекар също леко ме подразни, защото постоянно става едно звънене на регистратура аз ги питам час за трансфер ли да си запиша, за нова стимулация ли, те уж предават на лекаря пък после ми връщат обаждания и накрая каквото аз съм преценяла. Това нормално ли е се чудя, аз ли грешно подхождам, може би трябва консултация с лекаря първо, но те като ми звъннат ме питат директно за процедура да ми записват часове, не знам... може и аз да съм се афектирала напоследък.
Преди около година и аз не можах да се свържа, за да ми изпишат лечение и ходихме до София буквално за една рецепта. Когато се оплаках ми казаха при важни въпроси, че мога да звъня на телефона на манипулационната 0884700704. Там вдигат медицински лица и ако не могат да помогнат ходят със записките в кабинетите и питат докторите. Не съм пробвала дали е така, защото после не ми се е налагало. Когато трябва да продиктувам резултати от проследяване в моя град винаги са съдействали.
Относно спешния телефон, налагало ми се е да звъня доста пъти на този телефон, изключително съм доволна от отношението, което са ми предоставяли. Винаги са изчерпателни и ако не могат да отговорят на даден въпрос се консултират с Вашия доктор и връщат обаждане. Последните 2 месеца доста често ми се налагаше да пускам изследвания в моя град, за да не пътувам излишно и винаги на този номер съм звъняла, за да ги продиктувам и те ми връщаха обаждане какво е казала докторката. Доста по-лесно е да се свържа с тях отколкото да занимавам доктора.