КАУФЛАНД - тема 65

  • 53 218
  • 781
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 20 224
sharpy, в Метро има Лучник на подобна цена Wink
Лучника хубава марка ли е?
Моят е от соц време и е егати таралясника 🤔
Преди време взех лидълска, но още не съм я пробвала.

Последна редакция: вт, 16 май 2023, 21:36 от Lemy

# 766
  • Пловдив
  • Мнения: 3 316
Лучник си е марка точно за шевни машини, от това изхождам. Бих им се доверила.

# 767
  • София
  • Мнения: 617
sharpy, в Метро има Лучник на подобна цена Wink
Лучника хубава марка ли е?
Моят е от соц време и е егати таралясника 🤔
Преди време взех лидълска, но още не съм я пробвала.
Какво не ти харесва в Лучника?
Метален корпус, има допълнителни аксесоари и резервни части, доста видове тегели, работи с двойна игла, прави илици, може да шие копчета ...
За какво я използваш?

# 768
  • Мнения: 4 609
Сънфлауър и Долче, благодаря за коментарите. Обаче днес не се стърпях и изтичах да взема една. Бяха останали 2 броя. На пръв поглед като я отворих, изглежда супер, от хубави материали. Не я тествах, тъй като се прибрах много късно и докато сготвя, ядене, къпане и ето стана 22.00 часа. Утре ще я тествам как работи. Аз досега бях със Сингер, дълги години ми служеше вярно, на се скапа програматора и се оглеждах за някоя машина до 300 лв.
Ще дам отзив като я подкарам тази.

# 769
  • shumen
  • Мнения: 18 199
Царевицата от 340 грама е има при нас.Видях я днес,но вече знам и гледам и грамажа.
Дева,не е някои клиент да е оставил където му падне,а така е заредена умешана,защото не беше само една кутийка,а доста

# 770
  • Мнения: 802
Царевицата от 340 грама е има при нас.Видях я днес,но вече знам и гледам и грамажа.
Дева,не е някои клиент да е оставил където му падне,а така е заредена умешана,защото не беше само една кутийка,а доста

Понякога хората, които зареждат рафтовете не си гледат добре работата.

# 771
  • Мнения: 2 916
Това не е вярно. Просто всеки има достъп до рафтовете и слага стоки където му падне. Как да смогне персоналът да връща продуктите по местата им?

# 772
  • София
  • Мнения: 617
Затова има определени места за промоционалните стоки.
Защо според теб ги слагат при останалите?
Ей, така случайно - не мисля.

Последна редакция: ср, 17 май 2023, 10:41 от geos

# 773
  • Мнения: 20 224
За домашни неща, фини материи не може да шие, трико не може, набира се, по плътни също, на по-дебело място спира и трябва да я въртя и бутам плата на ръка и тн.
Яд ме е, че изпуснах Пфаф в Лидъл за 200 лв. миналата година, докато се почудя и свършиха.

Последна редакция: ср, 17 май 2023, 09:21 от Lemy

# 774
  • София
  • Мнения: 5 303
Затова има определени места за промоционалните стоки.
Защо според теб ги слагата при останалите?
Ей, така случайно - не мисля.
Не ги слагат при останалите специално за да те объркат. Те там си стоят принципно.
Ако има царевица 300 грама ( че стана дума ) и такава от 400 тяхна марка, то двете по всички принципи на логиката ще са заедно. Дали до или над, но заедно.
И когато една от двете влезе в промо, няма да си разместят подредбата, че някой можело да се обърка ...
А промоционалните места са допълнителни - там се изкарва количество от някои продукти,а които очакват завишено търсене или така и така имат количества.

# 775
  • София
  • Мнения: 4 051
Здравейте, търсих в темата, но не открих коментари относно приложението. След последната актуализация работеше нормално известно време, но изведнъж се бъгна - изчезна всичко в списъка за пазаруване, а като цъкна на него "върти" до безкрай, но не зарежда; изчезнаха ми касовите бележки, а сега ми изчезна и QR кодът.  Само точките за купони ги има засега.
Проверих за нова актуализация, но няма... някой с идея каква би могла да е причината и какво да направя - може би да го преинсталирам?

# 776
  • Мнения: 802
За домашни неща, фини материи не може да шие, трико не може, набира се, по плътни също, на по-дебело място спира и трябва да я въртя и бутам плата на ръка и тн.


От колко години я имате тази шевна машина?

# 777
  • София
  • Мнения: 617
За домашни неща, фини материи не може да шие, трико не може, набира се, по плътни също, на по-дебело място спира и трябва да я въртя и бутам плата на ръка и тн.
Яд ме е, че изпуснах Пфаф в Лидъл за 200 лв. миналата година, докато се почудя и свършиха.

Фини материи старият Лучник шие безпроблемно с тънка игла и подходящи конци(избирате според плата и тествате на малко парче от него), а за трико се слага игла с объл връх.
Описанието говори, че трябва смяна на ремък(или поне опъване на текущия, ако изглежда здрав), както регулиране и обслужване при майстор.
То вече и качествени конци няма.

# 778
  • Мнения: 20 224
Над 30 години я имаме машината, общо взето така си беше отначало, пробвала съм доста неща, майстор също.
Както и да е, така или иначе отива в небитието.
За сегашните конци и мен много ме е яд, ако някой има инфо къде има читави, да свирка на лични, да не спамим тук.

# 779
  • Мнения: 6 850
Здравейте, търсих в темата, но не открих коментари относно приложението. След последната актуализация работеше нормално известно време, но изведнъж се бъгна - изчезна всичко в списъка за пазаруване, а като цъкна на него "върти" до безкрай, но не зарежда; изчезнаха ми касовите бележки, а сега ми изчезна и QR кодът.  Само точките за купони ги има засега.
Проверих за нова актуализация, но няма... някой с идея каква би могла да е причината и какво да направя - може би да го преинсталирам?

И при мен е така. И на Лидл приложението, и на Кауфланд. Изтрих ги и ги инсталирах наново.

Общи условия

Активация на акаунт