SARA SWEIDAN - неприемливо държание, не се подвеждайте като мен

  • 2 453
  • 39
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 585
Много съжалявам, че чак сега реших да прочета коментарите за бранда SARA SWEIDAN. Закупих една блуза, която се оказа дефектна, отказаха да ми възстановят парите, можело само ваучер да ми дадат. Ами шийте качествено, бе хора, за да не се налага да ви се връщат дрехите.
Изключително нагло отношение от служителката и от самата собственичка. Сега разбирам защо магазина е винаги празен…




Не се подвеждайте да пазарувате, както се подведох аз…

# 1
  • Мнения: 11 392
Ама какво пускате теми! Не си ли знаете правата. Има КЗП - опишете случая, приложете снимки на дефекта, на молбата ви да върнете стоката с видима дата и си търсете правата.
Ще се изненадате как като се намеси КЗП - всичко се връща, заменя и сроковете се оказват наред ...

# 2
  • Мнения: 2 585
Ама какво пускате теми! Не си ли знаете правата. Има КЗП - опишете случая, приложете снимки на дефекта, на молбата ви да върнете стоката с видима дата и си търсете правата.
Ще се изненадате как като се намеси КЗП - всичко се връща, заменя и сроковете се оказват наред ...





Направих темата с цел да стигне до повече хора. Надали някой иска да се занимава с КЗП и т.н. Не продават пък нещо чак толкова невероятно, че човек да се занимава...

# 3
  • Варна
  • Мнения: 431
То 'щото на никой с нищо не му се занимава, затова на всички продължават да им минават номерата.

# 4
  • Мнения: 2 585
Аз жалбата си я пуснах, но защо да не предпазя други хора от покупки с бъдеща история 😀 за всяка блуза ако пишем и до КЗП…
Защо да си усложняваме живота

# 5
  • Мнения: 11 392
Не разбирам защо авторке, ми пращате на лични съобщения, това което пишете тук!
Та копирам моя отговор към вас на лични:

Ако за всяка закупена блуза се обръщате към КЗП то въобще не сте схванали за какво аджеба е КЗП!
Също така всеки седнал да пише по форуми доволен, недоволен - я е недоволен я е конкуренция, която прави антиреклама....
И в крайна сметка какво аджеба получавате вие от писането - нищо! Едни голи думи, които ще потънат в океана Интернет. КЗП е там да защити интересите ви и да ви върне парите, но АКО сте спазили договора който сте сключили със сайта при покупката.

Последна редакция: пн, 25 сеп 2023, 23:43 от the Дорис

# 6
  • Мнения: 68 894
В коментарите в сайта ми прави впечатление, че хората НЕ си знаят правата. Казали им, че срокът за връщане бил изтекъл. Но те не правят връщане, те предявяват рекламация на дефектен артикул и срокът там е 2 години, та няма как да изтече.

Та и да се пускат теми, хората като не се информират за правата си...все тая.
Прави се рекламация, пуска се жалба до КЗП и ви връщат парите. Не е чааааак па толкова трудоемко.

# 7
  • Мнения: 2 585
Пуснах темата понеже по мое мнение е изключително нелепо да се налага за подобен тип покупки да си търсим правата чрез КЗП. Аз като потребител, който обича да пазарува купувам често и повярвайте ми никак не е приятно човек да си губи времето с връщане заради дефект, още повече да се занимава с КЗП. Имам си доста други по-приятни занимания.
Ако с темата съм предпазила още поне един човек от губене на време с разправии с персонала, собственичката на магазина или КЗП ще съм щастлива.

Изключително смешно ми е да ми разяснява правата ми пореден потребител, който най-вероятно е с доста по-кратък юридически стаж от моя, вероятно и без такъв. Дайте пък в този форум да сме поне средно интелигентни Wink

# 8
  • Мнения: 68 894
Ами госпожа,  щом сте с дълъг юридически стаж, да бяхте прочели поне някой закон.
В първия си пост пишете че очаквате веднага да ви върнат парите, което е погрешно очакване.
Къде в закона пише че веднага ви връщат парите...пише друго, но не сте го чели, пък сте дошли да предпазвате....боже боже...че и със стаж Joy

# 9
  • Мнения: 2 585
Никъде не съм казала, че закон предвижда подобно нещо, това го предполага добрата търговска практика.

# 10
  • Мнения: 11 392
Айде сега ще се окажете водещ световен специалист по търговска практика ...

# 11
  • Мнения: 2 585
Да не дава Господ с подобни глупости да се наложи да се занимавам

# 12
  • Мнения: 9 693
Благодаря за споделената информация. Аз предпочитам някой да ме предупреди, та да не купувам въобще, отколкото после да се занимавам с КЗП-та. За мен такива теми са много полезни.

# 13
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 061
Аз неразбирам какво сте заовиквали госпожата,че пуска тема да се оплаче.КЗП та КЗП.КЗП-то са едни уникални търтеи,които ги няма никъде.Не всички,ама много повече са болшинство.Колкото пъти съм се обръщал към тях,никаква полза.Последният път беше с едни брутално натровени зеленчуци.Питам търтейката в КЗП-то следи ли някаква институция за количеството нитрати.Тя ме препраща еди къде си.Е,като на това на нея й е работа,защо не ходи тя да се разправя.Аз като съм работещ,мога ли да обикалям насам-натам и да търся този и онзи.

# 14
  • Мнения: 68 894
БАБХ, не КЗП са компетентен орган относно качеството на  храните.

Общи условия

Активация на акаунт