На море в Турция - тема 82

  • 58 101
  • 737
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 943
Galactic Voyager,    знаете ли дали застраховките обичайно покриват прегледи при лекарите в хотелите?  Все си мисля, че договорите им са с по-големи болнични заведения.  Самото плащане на услугата  как става - от застрахователя или от клиента, к. си взема документ и представя пред застрахователя?
Всъщност, ако застрахователя те прати в някоя болница на 50 км от хотела ти, едва ли застраховката ще покрие цената на таксито.   
Веднъж се случи да търсим лекар, но хич и не сме звънели на застрахователя, просто разпитахме за лекар.

# 61
  • София
  • Мнения: 2 847
Когато на нас ни се случи да ползваме здравната си застраховка, тя включваше и транспорт до и от болничното заведение.

# 62
  • София
  • Мнения: 1 846
Galactic Voyager,    знаете ли дали застраховките обичайно покриват прегледи при лекарите в хотелите?  Все си мисля, че договорите им са с по-големи болнични заведения.  Самото плащане на услугата  как става - от застрахователя или от клиента, к. си взема документ и представя пред застрахователя?
Всъщност, ако застрахователя те прати в някоя болница на 50 км от хотела ти, едва ли застраховката ще покрие цената на таксито.   
Веднъж се случи да търсим лекар, но хич и не сме звънели на застрахователя, просто разпитахме за лекар.
До тази година не ни се беше случвало никога, никъде да ползваме здравната застраховка, но тази година това се случи и при двете ни почивки през лятото в Анталия.
И двете застраховки при двете пътувания бяха направени при един и същи застраховател, а случаите бяха съвсем различни.
При първия път се наложи да търсим дентална помощ. Тъй като в хотела нямаше стоматолог позвънихме до асистънс компанията, която бе позиционирана в Унгария / разговаряхме на български, явно служителят там знаеше езика/. Попитаха ни в кой хотел сме настанени, за да може да ни се обадят и да ни кажат къде да отидем на стоматолог. Обадиха ни се след 20 минути и ни изпратиха в държавна клиника, която бе само на километър от хотела ни. Казаха ни да събираме документи за абсолютно всички процедури, които ще извършим, включително и ако има рецепти, по които ще купуваме лекарства и да им ги изпратим на имейл / този път не в Унагрия, а в Сърбия: в срок от няколко дни, за да може да ни възстановят парите, които сме дали.
В болницата ни таксуваха прегледа, рентгеновата снимка, поискахме да ни издадат епикриза, която да изпратим и рецептата с която купихме изписаните лекарства. Изпратихме на имейла всички документи за разходите и ни възстановиха всички разходи по банковата ни сметка.
Вторият случай беше точно обратното.
След като се обадихме на асистънс компанията и съобщихме за здравния пробелм ни изпратиха при доктора на хотела. При него отново се обадихме до асистънс компанията, за да може той да каже какви точно манипулации и къде трябва да се извършат. Този път ни поискаха да изпратим веднага по имейла копия от самолетните ни билети, които да доказват, кога сме пристигнали в Турция, ваучер от кога е настаняването ни в хотела, за да може да не плащаме нищо.
Доктора на хотела поръча автомобил, който да ни закара до болница, където друг доктор да извърши манипулациите. След това отново ни докараха обратно в хотела. Този път не платихме нито една стотинка.
Така че според мен всеки случай е различен и в зависимост от процедурите може  да се наложи да плащаш ти, а след това да ти възстановят парите, а може и нищо да не се наложи да платиш.

# 63
  • София
  • Мнения: 4 767
По моя опит- от голямо значение е коя компанията застраховател и съответно местната компания, с която работят.
С евроинс мисля че беше единият ни случай и останахме много недоволни. И си платихме прегледа от 150 € с ясното съзнание, че едва ли ще ни възстановят нещо. После искаха някакви бланки, които да се подадат на място в конкретен техен офис вместо по имейл и т.н.
Иначе лекарските кабинети в хотелите често са представители на големи частни болници/верига от болници и работят със застрахователите, но се потвърждава за всеки конкретно.
И тъй като знам че много хора си мислят, че като имат застраховка с асистънс всичко се урежда между застрахователя и лечебното заведение без да заплащаш на момента, сърдечно ви съветвам да сте подготвени да посрещнете разходи за преглед или някоя манипулация. За непредвидени скъпи лечения е ясно, че няма как да сме подготвени при всяка почивка, но застрахователите понякога са мудни или пък попадаш на някой служител в почивен ден, който идея си няма.

# 64
  • Мнения: 852
Здравейте ! Късно снощи получих тежката задача да избера няколко хотела за лятната почивка за нас и кръстниците ни . И двете семейства сме с деца на 10 години , като почивката ще е средата на август 🥵 / не знам дали знаят какво искат да си причинят / 🤣 . Та ще търсим зелена територия , първа линия на хубав пясъчен плаж и ултра ол инклузив концепция с надеждата да не продаваме бъбреци. Почнах да гледам Сиде , на още проучвам . Предложения ? Психологическата ми граница е 4500 на семейство с полет 😅

# 65
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 753
Prinx, мисля, че по-горе са отговорили изчерпателно.
Съветвам всеки да си прочете общите условия на застраховката или най-малкото информационния лист (кратките им описания).

И.И. значение има, коя е асистиращата компания. А българските застрахователи ползват 2-3 световни фирми. Асистанс компаниите са тези, които ви обслужват, когато възникне казус, не застрахователите. А какво ще се покрие зависи от това, какво вие сте избрали - ако някой не го устройва базовия пакет, който е включен в цената на пакетите, винаги може да си направи допълнително самостоятелно друга застраховка.

# 66
  • София
  • Мнения: 4 767
Това съвсем не е вярно. Защото като се прибереш започваш да комуникираш с компанията тук, а не с асистиращата. И те могат да ти извадят от сто кладенеца вода и да те размотават за какво ли не и да те карат да издирваш документи, които никой не ти е дал. Дори и още по време на пътуването, ти се налага да комуникираш и с представител на твоя застраховател.
Приемете, че използваме застраховки по много и различни поводи и не сме паднали от небето, та вашия опит да е универсален.

# 67
  • Мнения: 34
Ако вдигнете малко (200-300 лева) психологическата граница или поотложите с две седмици за началото на септември, може да се получи. Мъжо ми подсказва за Von Resort golden coast и DOBEDAN (бившата Alva Dona) в Сиде.

# 68
  • Мнения: 852
Кофтито е , че периода няма как да сменим , тъй като кръстниците тогава си идват от Англия, а ММ тогава му е отпуската по график , а графика се спазва стриктно /изключваме нали кофти събития/ . Ще пусна запитвания до Емералд какво ще ми предложат , евентуално и за Алания . И аз се бях насочила към vonresort , seaden sea planet да сега .


Ако вдигнете малко (200-300 лева) психологическата граница или поотложите с две седмици за началото на септември, може да се получи. Мъжо ми подсказва за Von Resort golden coast и DOBEDAN (бившата Alva Dona) в Сиде.

# 69
  • Мнения: 34
Seaden sea planet e с не добър плаж.

# 70
  • Мнения: 7
Миналата година бяхме през май месец в Selectum Family Resort Belek и сме много доволни, с малко дете сме. Сега се колебая между:
- Selectum Family Resort Belek;
- Titanik Golf Belek;
-Miracle Lara.
Какво бихте казали, моля за сравнение.
Странно е, че тази година веригата Селектум не се предлага от Емералд.

# 71
  • София
  • Мнения: 1 846
Миналата година бяхме през май месец в Selectum Family Resort Belek и сме много доволни, с малко дете сме. Сега се колебая между:
- Selectum Family Resort Belek;
- Titanik Golf Belek;
-Miracle Lara.
Какво бихте казали, моля за сравнение.
Странно е, че тази година веригата Селектум не се предлага от Емералд.
Liana, почивал съм и в трите хотела и мога да дам много точен и ясен отговор за всеки един от тях.
Лошото е, че ние не знаем нищо за приоритетите Ви, затова всяко изказано мнение ще е съвсем субективно и всеки ще говори от своята гледна точка
Разбрахме,  че сте с малко дете, но не знаем на колко годинки е. Не знаем какво обича да прави детенце- да си играе на пясъка на плажа, и да го пличкат вълните или предпочита басейна с пързалки, да ходи в детския клуб при другите дечица или да стои с мама и татко, иска да има допълнителни детски забавления или му е безразлична детската анимация, момченце или момиченце е?
Кои са важните неща за Вас при една почивка- базата, стаите, броя ресторанти и заведения,  храната, напитките, обслужването, концепцията на хотела, басейните, плажа, аква парка, възможността за разходки извън хотела, националността на почиващите? Вижте колко много критерии могат да повлияят на избора ни в една или друга посока.
Ако се абстрахирам от всички тези неща и като почивал и в трите хотела, мисля, че Титаник голф Белек е поне две класи над останалите два.
Единствено плажа на Селектум е по-хубав и екзотичен от този на Титаник.
Но пък ходенето до плажа от Титаник с лодка може да се окаже най-доброто забавление за детенце.
И единствено в Миракъл Лара можете да се разхождате извън хотела за разлика от другите два.

# 72
  • Мнения: 34
Като почивали миналия сезон в Miracle, пропуснете го. Абсолютно посредствен хотел, който в момента се продава на неоправдано висока цена.

# 73
  • София
  • Мнения: 2 066
С цел преполовяване на пътя с кола до Сиде, бихте ли препоръчали някъде по средата на пътя за 1 нощувка апартамент или бюджетен хотел, в който може да отседне семейство с 3 деца.

# 74
  • Мнения: 7
Роже, благодаря.
Детето ще е почти на три години края на месец май. Предпочитаме по-спокойна почивка и държим на хубав плаж.
Не знам колко е зелено в Титаник, да не напича много през деня. Държим и на чистотата, но предполагам, че и в трите хотела ще е на добро ниво.

Общи условия

Активация на акаунт