Петокласници-2023/2024-2 тема

  • 17 609
  • 581
  •   1
Отговори
# 525
  • shumen
  • Мнения: 18 063
Моя интерес към лаптопа няма,но оставя ли го само на телефона ще стои.
Аз сега виждам,че ще има при нас в театъра Под Игото и обмислям да го заведа,че книгата не знам ще я прочете ли лятото.
И да питам как се решават задачите 8,9 и 10,че тук вече и аз закъсах и не мога да му помогна.

# 526
  • Мнения: 479
Моя интерес към лаптопа няма,но оставя ли го само на телефона ще стои.
Аз сега виждам,че ще има при нас в театъра Под Игото и обмислям да го заведа,че книгата не знам ще я прочете ли лятото.
И да питам как се решават задачите 8,9 и 10,че тук вече и аз закъсах и не мога да му помогна.


Ето я 8-ма:
Скрит текст:

За 9- та:
Означаваме бедрата с "c", а основите с "a" и "b". Тогава a+b=3c
a) P=? c=4 см
P=a+b+2c=3c+2c=5c=5.4=20 см
б) c=? P=95 см
P=5c
95=5c
c=19 см
в) a=? b=? P=65см б=а+0,3дм=а+3 см
P=5c => c=65:5=13 см
a+b=3c
a+a+3=3.13
2a=39-3
2a=36
a=18
b=a+3=21 см

Задача 10:
a) S BCD=(DC.BC):2=5.6:2=30:2=15 кв. см
б) S ABC = (AB.BC):2=10.6:2=60:2=30 кв.см
в) S ABCD = (DC+AB).BC:2= 15.6:2=90:2=45 кв.см

# 527
  • shumen
  • Мнения: 18 063
Благодаря,Мишленце.Ще ги разгледам на спокойствие уикенда и ще опитам да му ги обесня.

# 528
  • Варна
  • Мнения: 25 254
Помогнете, моля.
Кои, по ягодите са трите грешни твърдения? За последните две съм сигурна, но кое е третото??? Егати малоумните въпроси, припомних си защо МРАЗЕХ часовете по литература!
Скрит текст:

# 529
  • Мнения: 1 402
Според мен твърдението за образа на родината не е вярно. Последното е на вярно и мисля, че това, че. Чавдар става хайдути за свобода. Определено тази задача е особено тъпа и страшно мирише на нафталин.

# 530
  • Мнения: 232
Сигурно ли е,че са три грешните твърдения? Ако е така, последните две плюс третото по ред ("второто заглавие Баща и син..."). Според мен е така, но въобще не съм убедена. В учебника на детето при анализа има за темата на първата част, нищо не пише за друга, различна тема на втората част, но пък има въпроси - коя е темата на първата,съотв. на втората част. Но в твърдението не се коментират частите,а само заглавието. За мен темата не се измества, а се допълва. Интересно ми стана кои са верните отговори, пиши като стане ясно.

И ние имаме нерешена задача от група В по мат. За пръв път тази година. Не само той, и аз не успявам да хвана нещо, което може и да са учили, но той отсъства известно време и се пънем като магарета,и не успяваме.

# 531
  • shumen
  • Мнения: 18 063
Детелина,коя е тази задача?Може да има нищо грешно и затова да не може да я решите.
Моя от вчера е на уроци по Математика веднъж седмично.Дойде Геометрията и започна да става трудно и да не можем да му помагаме.
Месечинке,още ли са на Хайдути.Нашите по Литература са на Котаракът в чизми,но приказките взеха да ги минават набързо.Снощи ми каза,че на 10 май ще им е класното по Български и ще има упражнения и по Български и по Литература.

# 532
  • Мнения: 6 730
Бих дала същите отговори, както е показано на снимката.

Нашите няма да учат другата седмица. В понеделник ще е концертът по случай празника на училището и ще имат цял ден репетиции, във вторник ще почиват от концерта и после се зареждат официалните почивни дни.

# 533
  • Варна
  • Мнения: 25 254
Според мен твърдението за образа на родината не е вярно. Последното е на вярно и мисля, че това, че. Чавдар става хайдути за свобода. Определено тази задача е особено тъпа и страшно мирише на нафталин.
Твърдението за родината явно е вярно, пише го едно към едно в учебника. И синът ми беше озадачен Joy
Второто заглавие не знам как да го редактирам, освен, че не измества темата, а слага акцент върху приемственост в борбата или нещо подобно (пак го пише в учебника). Мирише на нафталин, та дрънка.

# 534
  • Мнения: 232
Според мен твърдението за образа на родината не е вярно. Последното е на вярно и мисля, че това, че. Чавдар става хайдути за свобода. Определено тази задача е особено тъпа и страшно мирише на нафталин.
Твърдението за родината явно е вярно, пише го едно към едно в учебника. И синът ми беше озадачен Joy
Второто заглавие не знам как да го редактирам, освен, че не измества темата, а слага акцент върху приемственост в борбата или нещо подобно (пак го пише в учебника). Мирише на нафталин, та дрънка.
Има ли обратна връзка с учителя за верен отговор? Прерових всички възможни сборници и помагала у нас (а те са много, трета година колекционирам покрай баткото) и никъде не намерих точно така формулирани твърдения. Ако родината, хайдутите, майката и т.н. са образи, то песента е средство (или друг синоним), но не и образ. Според мен е събрано оттук - оттам и в стремежа да се затрудни максимално, е станало манджа с грозде.

# 535
  • Варна
  • Мнения: 25 254
Доколкото схванах писанията в учебника песента в случая е образ, защото в стихотворението се говори за песен
Цитат
Затуй му пее песента
на Странджа баир гората,
на Ирин-Пирин тревата;
меден им кавал приглаша
от Цариграда до Сръбско,
и с ясен ми глас жътварка
от Бяло море до Дунав -
по румелийски полета...
която песен се явява образа на родината.
На Клет са им учебниците и помагалата по литература, тях съм ги признала за най-абсурдни, пълни с грешки. Миналата година имахме тяхно помагало с тестове за матури, почти във всеки тест имаше грешни отговори, в някои повече от един.

# 536
  • shumen
  • Мнения: 18 063
Месечинке,на Клет са пълни с грешки.Аз също не ги харесвам помагалата им.
Мен сега ми дойде съобщение,че на 07.05.ще имат родителска среща с всички учители.
Моя днес е на училище с превързана ръка.В Събота ходихме на Бургас и се гонили на батута и паднал на нея,но веднага не ми каза,а вчера.Ходихме на спешен,няма пукнато или счупено,но го боли.Днес отиде на училище,но имат физическо два пъти и му казах да не играе,но няма бележка и не знам госпожата ще се съгласи ли.Днес е така на училище.

# 537
  • Мнения: 479
Ние днес получихме съобщение, че на 7-ми нашите няма да учат, че щяли да имат патронен празник. На 9-ти пък ще имат ден на ученическото самоуправление, та пак няма да е реален учебен ден.
И точно както предвидих - половината май е неучебен. А има предмети, по които дъщерята е още само с 1 оценка..
Поне по математика класното мина и ако има хубава оценка на него ще може и да бъде оформена вече и да не я мисли. По БЕЛ пък класното им е чак края на май.. Защо за последния момент остават нещата не мога да разбера.

Този уикенд дъщерята имаше най-гнусния възможен проект да прави - дисекция на риба.. Аз казах, че не искам да имам нищо общо с това. Мъжът ми се зае със задачата да помага на детето, ама и на него му дойде в повече ровене из рибешки вътрешности.. Как им ги мисли главата подобни задания не знам..

Последна редакция: пн, 29 апр 2024, 15:26 от _Mishlence_

# 538
  • Където морето целува небето...
  • Мнения: 2 654
Този уикенд дъщерята имаше най-гнусния възможен проект да прави - дисекция на риба.. Аз казах, че не искам да имам нищо общо с това. Мъжът ми се зае със задачата да помага на детето, ама и на него му дойде в повече ровене из рибешки вътрешности.. Как им ги мисли главата подобни заания не знам..
Еха! На моето това би му допаднало много! Това в училище с профил Природни науки ли се случва?

# 539
  • Мнения: 479
Този уикенд дъщерята имаше най-гнусния възможен проект да прави - дисекция на риба.. Аз казах, че не искам да имам нищо общо с това. Мъжът ми се зае със задачата да помага на детето, ама и на него му дойде в повече ровене из рибешки вътрешности.. Как им ги мисли главата подобни заания не знам..
Еха! На моето това би му допаднало много! Това в училище с профил Природни науки ли се случва?

Не, в МГ е тя, ама госпожата им по човекът и природата е много ентусиазирана да им дава да правят всякакви проекти и да ги води в извънучебно време по работилници, лаборатории и разни други практически приложения на учебния материал.

Общи условия

Активация на акаунт