Booking – 7

  • 31 914
  • 737
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 1 731
Все пак отнема около 2 седмици след напускане появата на кредитите в портфейла, не става веднага. Да не би това да е проблемът при вас?

# 346
  • Мнения: 390
След като се обърнах към Booking и ми предложиха алтернативно настаняване поради закриването на избраното от мен, имам някои опасения относно тази част от отговора:
"About the difference that you owe as an additional fee to the alternative establishment, please send us an invoice with 0 balance (i.e. you have all paid) after your stay and your bank statement so that we can study the refund options."
Не мога да разбера защо им е необходим подобен документ щом е с 0 салдо.
Тази фактура трябва ди ми я даде домакина, мястото е без нито един отзив за момента и не знам доколко мога да разчитам на подобен документ, а без него не могат да ми осребрят разликата в цената. Понеже веднъж вече ми се е случвало собственикът да откаже да ми даде фактура, се чудя дали да поема този риск

# 347
  • Мнения: 1 868
Здравейте. Търся си код, ако е възможно на лично съобщение.

Да се самоцитирам, защото още търся.

Получих код. Благодаря на Shyna.

Последна редакция: пт, 29 мар 2024, 17:33 от tara 2

# 348
  • Мнения: 1 747
Благодаря на отзовалите се! И аз не разбирам. Не знам дали телефонът и приложението са уникални и не разрешават ползването на два акаунта от един телефон?? Единственото което направих е в резервацията, която беше свързана съм имуйла, който отдавна не ползвам, преди настаняване сложих update and resend pin code and reservation details към имейла,от който получих кода и който не е регистриран. Изглежда някаква IT glitch, която не мога да оправя….

# 349
  • Мнения: 4 417
значи, по принцип трябва да направиш резервацията от някой акаунт (твоя, не задължително този, на който е получен мейла). После кредита се появява в точно този акаунт.
Ако си направила резервацията без акаунт, но с някакъв мейл, може би ти искат да регистрираш акаунт на този мейл, за да получиш кредита? Ако вече има акаунт с този мейл, трябва там да търсиш кредита. Малко ми е мътна тая работа, но като нищо може да не получиш кредит, ако са омешани имейлите.

Спокойно може да слагаш колкото си искаш акаунти на един телефон, трябва да направиш Log out и log in с другия, не едновременно. Ако не става, давай от браузера, а не от приложението.

# 350
  • Мнения: 1 747
Хм, ето какво са ми отговорили току що:
Aya ххх C. from Customer Service...

You need to register for a Booking.com account using the same email address you booked with for this reservation in order for you to redeem the reward.

Please double check the correct email address you've used in making this reservation when creating a new account.


Много странно! Защото на другия имейл (от където взех кода)са ми изпратили:
€ 29.14  Travel Credits   Action needed
Booking.com Rewards
Status: Create an account

Details: Please register for a Booking.com account using the same email address you booked with

Expires: 28 May 2025”

 На обичайния ми акаунт, чрез който съм резервирала и платила в уолета няма нищо, а нова регистрация не мога да създам, защото ми дава - “something went wrong”.

# 351
  • Мнения: 384
Щом резервацията е от обичайния акаунт, там трябва да дойде и кредита, но както казаха по-горе, изисква време, не става веднага. Резервацията отдавна ли мина?

# 352
  • Мнения: 4 417
Ами аз го разбирам като че си сменила мейла на резервацията и трябва да създадеш акаунт с новия мейл, там, където си получила това Create an account.
Да не би да има вече такъв, и затова да не ти дава да направиш нова резервация?
Не съм чувал да са пращали код на имейл, където няма акаунт...
Ако има, влез в него и виж, вероятно със "забравена парола"

# 353
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 797
Току що направих резервация уж с отстъпка през линка на Visa, но там не ми дава опция да си ползвам парите от портфейла. 😊Ще видя реално какво ще ми върнат в портфейла.

# 354
  • Мнения: 1 747
Според мен е някакъв IT glitch. Може би като съм ъпдейтвала резервацията (изпълнена преди 2 дни) с мейла от кодовия имейл, преди да се настаним, нещо се е объркало с основния ми акаунт, защото поне track your reward би трябвало да е активно в него, а то не е. Знам че отнема около 14 дни да пристигне в уолета, но поне в тракинга да имаше някакво упоменаване, а там, няма. Писах им отново, дано обяснят какво е редно да се направи.

# 355
  • София
  • Мнения: 5 277
Според мен е някакъв IT glitch. Може би като съм ъпдейтвала резервацията (изпълнена преди 2 дни) с мейла от кодовия имейл, преди да се настаним, нещо се е объркало с основния ми акаунт, защото поне track your reward би трябвало да е активно в него, а то не е. Знам че отнема около 14 дни да пристигне в уолета, но поне в тракинга да имаше някакво упоменаване, а там, няма. Писах им отново, дано обяснят какво е редно да се направи.
Колкото повече препрочитам, толкова по-неясно ми идва 🙃 Какво означава "като съм ъпдейтвала резервацията с мейла от кодовия имейл"?

# 356
  • Мнения: 4 417
Резервацията е променена и е даден друг имейл, този, където е получен кода. Според другия цитиран мейл изглежда, че кредитът ще отиде към новия мейл.
Според мен е някакъв IT glitch. Може би като съм ъпдейтвала резервацията (изпълнена преди 2 дни) с мейла от кодовия имейл, преди да се настаним, нещо се е объркало с основния ми акаунт, защото поне track your reward би трябвало да е активно в него, а то не е. Знам че отнема около 14 дни да пристигне в уолета, но поне в тракинга да имаше някакво упоменаване, а там, няма. Писах им отново, дано обяснят какво е редно да се направи.
Колкото повече препрочитам, толкова по-неясно ми идва 🙃 Какво означава "като съм ъпдейтвала резервацията с мейла от кодовия имейл"?

# 357
  • Мнения: 1 747
Понеже не използвам дневно имейла, с който съм резервирала и регистрирана в букинг, (от поне 10г съм с букинг) си изпратих инфото от резервацията чрез update booking на основния си имейл (където ми изпратиха кода).

Знам че е объркващо имам два имейла - един с кода, другият - където е направена резервацията. Затова и питах може ли код от друг имейл да се ползва с имейл от друг акаунт, защото доколкото разбирам много хора го правят.

# 358
  • Мнения: 4 417
Да, може, стотици пъти са ползвани тук кодове от други хора, тоест не на оригиналния мейл.
Сега пак четох, май искат да кажат, че не се ъпдейта и въпреки че си сменила мейла кредита трябва да отиде в акаунта, където е букнато първоначално, тоест нищо не трябва да правиш. Абе след един месец ще се разбере.

# 359
  • София
  • Мнения: 6 187
Как ти изпратиха код на мейл, който не е регистриран при тях? 
Аз поне досега съм ползвала само чужди кодове, моите са отишли при други хора и не е имало проблем с мейлите. Кредитите отиват в акаунта, от който е направена резервацията, но след време, не е веднага.

Общи условия

Активация на акаунт