Booking – 7

  • 25 060
  • 627
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 1 688
Bondy07, за съжаление това, които описвате, е типичният български туризъм. Да се чудиш как е събрал рейтинг 8,5. Можете да му направите по-стабилна антиреклама и по форуми, и в google, след като е толкова нагъл.

# 46
  • Мнения: 404
Код CCYK13TTRU за 10% cashback (max 100€). Минимум 50€ на резервация.
Изтича на  04.02.2024 23:59.

# 47
  • Мнения: 1 348
Моля, ако някой има ненужен код, да ми го предостави.

# 48
  • Мнения: 3 907
Предполагам след престоя сте получили покана за оценка от Букинг. На мен винаги ми изпращат и анкета, включваща въпроси за хотела, стаята и прочее. Дали съм получила това, за което съм платила май-общо казано.

# 49
  • Мнения: 456
Има Комисия за защита на потребителите. Ако ви се занимава пишете, сега е момента.

# 50
  • София
  • Мнения: 5 135
И аз да помоля за кодове, ако ви се намират.
12 🙃

# 51
  • Мнения: 932
Има Комисия за защита на потребителите. Ако ви се занимава пишете, сега е момента.
Не ми се вярва да се трогнат. Но може да се пробвам.

# 52
  • Мнения: 1 857
Има Комисия за защита на потребителите. Ако ви се занимава пишете, сега е момента.
Не ми се вярва да се трогнат. Но може да се пробвам.
Най-добре напишете хубав и детайлен отзив както на самия хотел, така и в анкетата на буукинг.

# 53
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Преди няколко месеца, в предишната тема, публикувах следното:

Скрит текст:
Цитат
Искам да ви питам нещо, тъй като навярно сте по-опитни от мен в това отношение – непосредствено след резервация, получих съобщение от управителя на едно пропърти, че трябва да заплатим допълнителна такса, която се води нещо като "building fee". Не виждам това да е упоменато в листинга – тепърва ще го питам къде е тази информация.
Въпросът е – редно ли е да изисква от нас да заплащаме такси извън системата на Booking?
...
Да пиша ли на Booking, според вас? Досега не съм се свързвала с тях и не знам дали ще съдействат адекватно.

... та, да споделя какво се случи, в края на краищата.
Писахме на Booking, още като тази ситуация беше току-що възникнала. Те ни информираха, че мениджърът няма никакво основание да изисква такси, които не са упоменати в листинга. Пуснах съобщение на домакина, че няма да платим таксата и че сме информирали Booking за създалата се ситуация. Той не отговори нищо.
Два дни, преди да се настаним, пак получихме съобщение от него, като отново ни подканяше да заплатим таксата, намеквайки, че няма как да се чекираме в имота, ако не го направим. Пак писане на Booking. Оттам ни казаха, в крайна сметка, да заплатим таксата, за да можем да се настаним в квартирата, пък те след това ще ни възстановят сумата. Така и направихме.
Една-две седмици, след като престоят ни приключи, им писах, с искане за връщане на парите. Като цяло, процесът беше малко тегав, защото леко ме поразмотаха. Изискваха всички възможни документи, с които разполагам (разпечатка от PayPal, банково извлечение, скрийншоти), за да докажа, че съм заплатила таксата на съответния домакин. Освен това, предполагам, че си комуникирах с различни служители, защото, сякаш, всеки нов не беше наясно с това, което сме говорили до момента. Е, в крайна сметка, ми възстановиха сумата, както обещаха.
Нямам представа дали е имало санкции за домакина, но предполагам, че "да".
А той не знам дали беше луд, или просто – мега нагъл. Все едно си чатех с някакъв бот. Например, пиша му, че съм алармирала Booking за ситуацията и че няма право да изисква подобни такси, а той ми отговаря: "Трябва да заплатите таксата, преди да се нанесете. Такива са правилата на сградата и ние трябва да ги спазваме." – все едно изобщо не е прочел това, което съм му написала. Луда работа. А много пъти му споменах, че ще има последствия за него. Ако има значение, действието се развива в САЩ.
Разправията никак не беше малка, което определено остави горчив вкус в устата ни. Все пак, като си на почивка, не ти се занимава с подобни безумия.
Моят съвет е да си търсите правата. Не се оставяйте разни тарикати на дребно да ви изнудват неправомерно. Peace

Последна редакция: нд, 04 фев 2024, 23:22 от Blаck Cat

# 54
  • Варна
  • Мнения: 17 958
Има Комисия за защита на потребителите. Ако ви се занимава пишете, сега е момента.
На какво основание да сезира КЗП?

# 55
  • Мнения: 859
Единственото,за което се сещам е да има подвеждащи снимки за този тип стая в Букинг. Това си е реално основание - подвеждаща реклама.
Но по- работещото според мен е подробен отзив със снимки в Гугъл и Трипадвайзър
Все повече хора , включително и аз,четат отзиви там. Аз имам чувството,че Букинг не публикува всички отзиви.

# 56
  • Мнения: 2 312
Ще помоля за код на съобщение, ако някой има и няма да го използва.
Благодаря!

# 57
  • Мнения: 7 159
Изпратиха ми код, но няма да мога да го използвам.
Мисля, че е активен до края на деня или до 6.02. включително.

E5FV4RG419

# 58
  • Мнения: 1 120
Предлагам код за мин.110$, валиден до 19 февруари. Ако някой проявява интерес да ми пише.
Даден

Последна редакция: пн, 05 фев 2024, 21:10 от maya_alex

# 59
  • Мнения: 2 851
Търся код, ще съм благодарна, ако някой може да ми изпрати на лично.

Общи условия

Активация на акаунт