AVON само за представители - 08

  • 10 234
  • 321
  •   1
Отговори
# 60
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Аз днес отново прекарах деня си в чакане... на кашона и даже се обадих на куриера и се набутах да звъня на друг оператор дето ми е скъпо, та той каза че ще дойде към 15-15 и 30 ч., та все още го чакам.....
даже не се и ядосвам вече....  Rolling Eyes

# 61
  • София
  • Мнения: 1 626
И в крайна сметка какво стана с недостига на муса.

Четох, четох и не разбрах, в крайна сметка някой да го е получил?

# 62
  • Мнения: 399
Аз искам да попитам кой крем за лице е подходящ за нормална към суха кожа? на 28 години съм

Има няколко, зависи какво точо ще ви и допадне. Значи като се почне от - 24часовия хидратиращ, Ageles Results, Ретроактивния на Аню, Речарджинг -Салюшънс, може и Аню Алтернатив. Не се сещам други май newsm78

# 63
  • Мнения: 399
Аз днес отново прекарах деня си в чакане... на кашона и даже се обадих на куриера и се набутах да звъня на друг оператор дето ми е скъпо, та той каза че ще дойде към 15-15 и 30 ч., та все още го чакам.....
даже не се и ядосвам вече....  Rolling Eyes

Оплачи се на координатора си - това е много неприятно, но понякога се касае до човешкия фактор - примерно ако куриера го е домързяло  #2gunfire При всички случаи вземете мерки и не би трябвало вие да звъните на моб.тел.

# 64
  • Мнения: 1 418
Много  ме е яд.Пълнителя за устни  е в недостиг Sad
Аз си го взех това,обаче не виждам никакъв ефект.
Има ли някой който забелязва промяна при ползването му?

# 65
  • Мнения: 472
Мога ли да попитам за един овлажнител с коректор.Поръчах си най-светлия цвят,но не ми изглежда много светъл.Продукта е "face perfecting duo",цвета е "dore".Нямам каталог в мен ,а дистрибуторката ми е много добра приятелка и не искам да я притеснявам.Тя е начинаеща дистрибуторка и е много въодушевена,а аз май започвам да съжалявам че съм си поръчала и още продукти.В интерес на истината няколко пъти съм оставала и доволна от техни продукти ,но процента е 50 на 50.

# 66
  • Мнения: 124
Аз днес отново прекарах деня си в чакане... на кашона и даже се обадих на куриера и се набутах да звъня на друг оператор дето ми е скъпо, та той каза че ще дойде към 15-15 и 30 ч., та все още го чакам.....
даже не се и ядосвам вече....  Rolling Eyes

аххххххххххх,аз ще се пукна просто!
трябваше да дойдат в четвъртък, 8.02 кашоните ми от експресна поръчка, пусната на 5.02...не дойдоха.
в петък ми донесли само 1 кашон - другия нещо се бил замотал незнам къде си, в събота щели да ми го донесат...и още го няма  #Cussing out #2gunfire
на спиди центъра им за работа с клиенти не работел,ми казва някакво съобщение на 070017001, а във варненския офис 696070 няма никой...направо ще се пукна - утре вечер заминавам и няма да ме има до петък, кога ще разнасям на хората нещата...гадост и зараза!! Banghead
ей така да се оплача,олекна ми малко Simple Smile

# 67
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Моя чичко днес сутринта рано ни свари по бели гащи - още спяхме, като донесе моя кашон... Laughing
Като го питах вече в неделя ли ще ги получаваме да не висим по цял ден да чакаме в събота в къщи, той каза... ами те закъсняха самите кашони... бля, бля... не му казах, че аз съм онази дето му звъня на мобилния... Mr. Green

Значи не е надежно много с експресната, аз мислех такава да пускам... добре че не съм я пуснала, сега моите са дошли по-бързо от твоите Wink

# 68
  • Бургас
  • Мнения: 5 924
Мога ли да попитам за един овлажнител с коректор.Поръчах си най-светлия цвят,но не ми изглежда много светъл.Продукта е "face perfecting duo",цвета е "dore".
продукта е нов и едва ли някой вече има мнение за него. Не ес притеснявай за цвета, това не е фон дьо тен, а просто тониран крем, който само изравнява тена без да покрива белези и пъпки. Цвета ще е почти прозрачен.  Peace

# 69
  • Мнения: 399
Мога ли да попитам за един овлажнител с коректор.Поръчах си най-светлия цвят,но не ми изглежда много светъл.Продукта е "face perfecting duo",цвета е "dore".Нямам каталог в мен ,а дистрибуторката ми е много добра приятелка и не искам да я притеснявам.Тя е начинаеща дистрибуторка и е много въодушевена,а аз май започвам да съжалявам че съм си поръчала и още продукти.В интерес на истината няколко пъти съм оставала и доволна от техни продукти ,но процента е 50 на 50.
Има и по светъл - Light . Върнете й стария, защото продукта няма мостра и се е получило разлика между представата от каталога  - смятам това за основателна причина и й поръчайте другия цвят.

# 70
  • Мнения: 1 354
С кампания 03/07 успешно завърших програмата за нови представители. bowuu
Та...аз естествено имам въпрос  Mr. Green
В сайта пише,че ще получа 5% допълнителна отстъпка от настоящата поръчка.Това означава,че на втора поръчка ще си получа процента или от новия каталог?! newsm78
И ако реша да се направя на хитра и не пусна втора,а направо първа от новия каталог,въпросните проценти за тогава ли ще ми се запазят. newsm78
Много благодаря на заелите се да ми отговорят.  bouquet

# 71
  • Мнения: 511
Аз пък да похваля Спиди - много точни се оказаха Hug Донесоха си ми кашона сутринта, звъннаха ми преди това...нямам от какво да се оплача Embarassed Дано и при другите да стане така и всичко да е наред с доставките Peace

# 72
  • Бургас
  • Мнения: 765
С кампания 03/07 успешно завърших програмата за нови представители. bowuu
Та...аз естествено имам въпрос  Mr. Green
В сайта пише,че ще получа 5% допълнителна отстъпка от настоящата поръчка.Това означава,че на втора поръчка ще си получа процента или от новия каталог?! newsm78
И ако реша да се направя на хитра и не пусна втора,а направо първа от новия каталог,въпросните проценти за тогава ли ще ми се запазят. newsm78
Много благодаря на заелите се да ми отговорят.  bouquet
Ще получиш отстъпка 30% на настоящата поръчка, не важи за следващите.

# 73
  • Мнения: 472
Мога ли да попитам за един овлажнител с коректор.Поръчах си най-светлия цвят,но не ми изглежда много светъл.Продукта е "face perfecting duo",цвета е "dore".Нямам каталог в мен ,а дистрибуторката ми е много добра приятелка и не искам да я притеснявам.Тя е начинаеща дистрибуторка и е много въодушевена,а аз май започвам да съжалявам че съм си поръчала и още продукти.В интерес на истината няколко пъти съм оставала и доволна от техни продукти ,но процента е 50 на 50.
Има и по светъл - Light . Върнете й стария, защото продукта няма мостра и се е получило разлика между представата от каталога  - смятам това за основателна причина и й поръчайте другия цвят.
Не мога да го върна ползвах го вече два пъти,и двата пъти познати на улицата ми казваха:"-Нещо не си си размазала добре грима.."
Тена ми стоял на петна.

# 74
  • Мнения: 3 835
Няма значение, че си го ползвала. Може да го върнеш щом не ти харесва. Аз поне предпочитам да ми върнат продукта, отколкото да са недоволни.  Wink
А отдолу слагаш ли крем?

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт