"Орифлем" - тема за консултанти

  • 17 936
  • 293
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 277
Момичета, имам един въпрос.
Последната си поръчка пуснах през декември 2006. Знаете ли случайно колко време след като консултанът е неактивен ( не е пускал поръчка) се "отписва" от системата?

# 16
  • Мнения: 3 782
Да ти кажа честно, незнам.Защо не провериш пиши на адреса на фирмата,можеш да го вземеш от сайта и те ще ти кажат. Мисля,че трябва да мине поне една година,за да загубиш права,но не съм много сигурна. ooooh!

# 17
  • Мнения: 9 095
аз съм консултант на орифлейм от около 7-8 години. има периоди, в които съм била много активна, както и такива, в които нищо не правя. честно казано, в последните години ми е все по-трудно. най-пагубно ми подейства кризата преди няколко години, когато пусках пълна поръчка, а половината от нещата липсваха. и така няколко месеца...разбира се и на хората им писна да ги мотая, и мен ме беше яд на безкрайните разкарвания до офиса и на това, че аз се старая, а по вина на фирмата не се получава, че и такса за непълна поръчка ми се начисляваше.  Close тогава изгубих почти всичките си редовни клиенти, както и повечето от дистрибуторите, които бяха под мен.
в последно време не съм активна. забелязвам, че орифлейм доста са си надули цените, така че освен като консултант /все по-трудно ми е да убеждавам хората/, почват да ме губят и като клиент, въпреки че от години ползвам продуктите им и съм доволна от качеството.
моето лично впечатление е, че за да успееш или трябва да си почнал от самото начало и да си рабоитл здраво - тогава много се купуваха нещата на орифлейм и беше лесно да правиш дистрибутори. така че като си си създал някакав база, дори можеш само с препродаване на дистрибутори да си правиш точките и да печелиш от промоциите. другият вариант е да имаш един-двама доста платежоспособни клиенти , които всеки месец да си поръчват продукти за минимум 40-50лв. /познавам такива, които всеки месец правят поръчка за над 100лв, само че на ейвън и за орифлейм не щат и да чуят/. или пък да имаш супер много познати и всеки месец да ги обикаляш. което си е голям ангажимент и не си струва, ако успяваш да правиш само по една поръчак на месец - то тогава незнам дали ще си избиеш билетите за автобуса  Joy

майка ми беше консултант в този период и затова се отказа, наистина много зле е, да кажа на клиентите че утре ще дойде поръчката и да чакам цял месец, да не говорим ченякои от нещата с аокончателно изчерпани на втория ден ooooh!

# 18
  • Мнения: 3 782
Момичета, имам един въпрос.
Последната си поръчка пуснах през декември 2006. Знаете ли случайно колко време след като консултанът е неактивен ( не е пускал поръчка) се "отписва" от системата?
В наръчника на консултаната пише, че права могат да се възобновят след изтичане на поне 6 месеца от прекратяването на предишно членство.а иначе не трябва да си загубила своите права.Пробвай да влезеш в сайта с кода и паролата си, мисля, че няма да имаш проблеми. 

# 19
  • Мнения: 2 726
Момичета, имам един въпрос.
Последната си поръчка пуснах през декември 2006. Знаете ли случайно колко време след като консултанът е неактивен ( не е пускал поръчка) се "отписва" от системата?
Ще си отписана от системата след 12 месеца на неактивност,така че не е късно,пускай смело поръчка Peace

# 20
  • Мнения: 1 708
Момичета, имам един въпрос.
Последната си поръчка пуснах през декември 2006. Знаете ли случайно колко време след като консултанът е неактивен ( не е пускал поръчка) се "отписва" от системата?



12 последователни месеца трябва да си неактивен за да те отпише системата

# 21
  • Мнения: 9 095
а да питам нали няма проблем да станеш неактивен и после пак да се регистрираш Thinking

# 22
  • Мнения: 1 708
а да питам нали няма проблем да станеш неактивен и после пак да се регистрираш Thinking


Няма проблем,стига да не си отпаднал с някакви задължения или тем подобни.Аз съм имала случаи в които моя консултантка е в чужбина и се връща 1 месец след като е отпаднала и пак се регистрира!Получава се само нов номер! Hug

# 23
  • Мнения: 9 095
И аз така предположих, но благодаря все пак Peace

# 24
  • Мнения: 3 782
До края на този месец такса регистрация е 7.50 лв., като през месец май консултантът трябва да има поръчка за поне 25 лв. и ще получи 10 лв. чек за отстъпка. Това означава,че регистрацията е безплатна. Hug

# 25
  • Мнения: 1 708
До края на този месец такса регистрация е 7.50 лв., като през месец май консултантът трябва да има поръчка за поне 25 лв. и ще получи 10 лв. чек за отстъпка. Това означава,че регистрацията е безплатна. Hug


Обаче през април трябва да е направил минимум 100 БТ Peace

# 26
  • Мнения: 9 095
100БТ са незначителна подробност Joy

# 27
  • Мнения: 3 782
абе да ти кажа Теди,не са незначителна подробност,защото аз още си блъскам главата.В началото на моята регистрация направих 75 точки, а от там нататък до сега не съм слизала под 100 точки. И за каква като не мога да получавам подаръци. И като заговорих за подаръци,скоро не са пускали нищо за бизнеспрограмата май? Последно май декимври беше,получих комплект от Алое - гел за очи, балсама за устни и кремче.
А сега няма нищо.Дано Чашите да са хубави, че аз както обичам да пия много кафе и чай... Laughing

# 28
  • Мнения: 302
аз съм консултант на орифлейм от около 7-8 години. има периоди, в които съм била много активна, както и такива, в които нищо не правя. честно казано, в последните години ми е все по-трудно. най-пагубно ми подейства кризата преди няколко години, когато пусках пълна поръчка, а половината от нещата липсваха. и така няколко месеца...разбира се и на хората им писна да ги мотая, и мен ме беше яд на безкрайните разкарвания до офиса и на това, че аз се старая, а по вина на фирмата не се получава, че и такса за непълна поръчка ми се начисляваше.  Close тогава изгубих почти всичките си редовни клиенти, както и повечето от дистрибуторите, които бяха под мен.
в последно време не съм активна. забелязвам, че орифлейм доста са си надули цените, така че освен като консултант /все по-трудно ми е да убеждавам хората/, почват да ме губят и като клиент, въпреки че от години ползвам продуктите им и съм доволна от качеството.
моето лично впечатление е, че за да успееш или трябва да си почнал от самото начало и да си рабоитл здраво - тогава много се купуваха нещата на орифлейм и беше лесно да правиш дистрибутори. така че като си си създал някакав база, дори можеш само с препродаване на дистрибутори да си правиш точките и да печелиш от промоциите. другият вариант е да имаш един-двама доста платежоспособни клиенти , които всеки месец да си поръчват продукти за минимум 40-50лв. /познавам такива, които всеки месец правят поръчка за над 100лв, само че на ейвън и за орифлейм не щат и да чуят/. или пък да имаш супер много познати и всеки месец да ги обикаляш. което си е голям ангажимент и не си струва, ако успяваш да правиш само по една поръчак на месец - то тогава незнам дали ще си избиеш билетите за автобуса  Joy
Ето това са обективни мнния,на хора които се занимават дълги години с това!

# 29
  • Мнения: 3 782
аз съм консултант на орифлейм от около 7-8 години. има периоди, в които съм била много активна, както и такива, в които нищо не правя. честно казано, в последните години ми е все по-трудно. най-пагубно ми подейства кризата преди няколко години, когато пусках пълна поръчка, а половината от нещата липсваха. и така няколко месеца...разбира се и на хората им писна да ги мотая, и мен ме беше яд на безкрайните разкарвания до офиса и на това, че аз се старая, а по вина на фирмата не се получава, че и такса за непълна поръчка ми се начисляваше.  Close тогава изгубих почти всичките си редовни клиенти, както и повечето от дистрибуторите, които бяха под мен.
в последно време не съм активна. забелязвам, че орифлейм доста са си надули цените, така че освен като консултант /все по-трудно ми е да убеждавам хората/, почват да ме губят и като клиент, въпреки че от години ползвам продуктите им и съм доволна от качеството.
моето лично впечатление е, че за да успееш или трябва да си почнал от самото начало и да си рабоитл здраво - тогава много се купуваха нещата на орифлейм и беше лесно да правиш дистрибутори. така че като си си създал някакав база, дори можеш само с препродаване на дистрибутори да си правиш точките и да печелиш от промоциите. другият вариант е да имаш един-двама доста платежоспособни клиенти , които всеки месец да си поръчват продукти за минимум 40-50лв. /познавам такива, които всеки месец правят поръчка за над 100лв, само че на ейвън и за орифлейм не щат и да чуят/. или пък да имаш супер много познати и всеки месец да ги обикаляш. което си е голям ангажимент и не си струва, ако успяваш да правиш само по една поръчак на месец - то тогава незнам дали ще си избиеш билетите за автобуса  Joy
Ето това са обективни мнния,на хора които се занимават дълги години с това!

Всеки може да се откаже когато реши.Но аз съм убедена,че нещата в живота ни се случват с някаква цел. newsm44

Общи условия

Активация на акаунт