Например - тя ме пита : "Мамо, защо тази жена е влязла във ваната с гащи и сутиен, нали така ще се намокри?" И аз й отговарям : "Защото си представя, че е на морето." Следва пак въпрос : "Защо" и отговор :"Защото миналото лято не е ходила на море и много й се ходи". И започва една приказка за жената, която не е ходила на море, в която се опитвам да включа и щерката.
Или пък за крокодила, който бил много гладен и изял една кола, но вместо той нея, тя започнала да го яде и така той се превърнал в "калодил" - наполовина крокодил, наполовина - кола.
И т.н.
Та се замислих, не обърквам ли с това детето, което в един момент ще разбере за какво иде реч и ще осъзнае какви глупости му е говорила майка му.
И не е ли вече достатъчно голяма, за да й кажа какъв е точно смисълът на рекламите.
Или пък по-добрият вариант е да продължаваме да фантазираме по зададените ни теми, защото това развива въображението....
Вие как обяснявате рекламите?