В някой класове са наблъскани сума ти работи за учене, а в други се повтарят ли, повтарят старите неща. Може да се поразпределят по-добре нещата. Не е нужно в един клас на децата ученето да им излиза през носа, в другия да се чудят какво да правят и да се отегчават от повтарянето на вече учени неща.
Ей го, сега гледам за 4 клас теста по Човекът и обществото. Ами, че моята може още сега да се справи с него. Явно са си учили пак едни и същи си неща. А сега ги скъсаха от учене на дати и нови и нови термини. А им беше за първа година такъв разказен предмет.
Да бяха разпределили този материал да се учи в двата класа, като все едно и също ще се учи.
Също съм недоволна от грешките, с които са пълни учебниците. И по математика и по ЧО. Не може веднъж да казват, че едно събитие се е случило един кога си и детето да го запомни така, а в теста на края на раздела да е визирана друга дата.
Иначе нямам против да се учи и не бих търсила вина в никого, ако детето ми не се справя, но като виждам тези недомислици няма как да не ги отбележа.
Със сигурност има начин да се направи ученето на децата ни по лесно и по увлекателно без да се отмахва от материала.
За мене пример на добре поднесен материал е учебника по Човекът и природата.
Пак има доста нова информация и терминология, но така представено, че до сега не съм чула едно дете от трети клас, което да не иска да има този предмет.