Как ме прецакаха в магазина...

  • 4 446
  • 67
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
Извинявам се, че съм малко ядосана, но имам нужда да се ожаля на някой. Поне вие ще ме разберете.
Отивам да си напазарувам днес в голям, столичен магазин, от известна верига, купувам доста неща и едни замразени пилешки филета, опаковани, с етикет с цена. На етикета пише - цена за 1 кг. - 6.39 лв. Тегло: 0.906 грама - цена: 5.79 лв. До тук добре. Плащам на касата и гледам касиерката какво маркира. Виждам, че някаква друга цена изписа на филетата и ми направи впечатление, защото бяха подредени първи. После си взех бележката и чета на нея: 1 кг - 7.69 лв. 0.906 грама - 6.98 лв. Е, питам аз, как става тая работа? Викнахме главната касиерка, която започна да ми обяснява, как не слагала тя цените. А мен какво ме интересува кой слага цените? Дойде и управителят, намесиха се хората на опашката на касата, че и на тях им се е случвало. С две думи - стана скандал. Предложиха да ми върнат парите. Ми не ми е за 1,2 лева, ама що ще ни правят на идиоти? Обявяват една цена, а след това ти маркират друга... И това не е за първи път. Преди месец-два, бяха сложили цена на Памперсите - 28.99 лв. Чак вкъщи видях, че на касовата бележка пише 30.99 лв. Не се върнах да се разправям тогава, но днешния случай ми преля чашата. Запазила съм си касовата бележка и етикета на прословутите пилешки филенца. Омръзна ми да ни взимат за идиоти! Оплаках се на страницата на Комисията за защита на потребителите. Сега да видим какво ще направят и дали ще ми се обадят въобще!
Умишлено не споменавам името на магазина, искам да изчакам да видя, дали КЗП ще реагират и как.

# 1
  • Мнения: 3 034
не са единични такива случай - в "Господари на ефира" имаше репортаж по този проблем....явно продължават обаче.
хубаво е,че си реагирала, повече хора трябва да го правят. Peace

# 2
  • Мнения: 941
и на мен това ми се случва, повече от месец им правя забележки, ту на касиерките, ту на тези които редят вътре, днес ще ходя при управитела, ако и той не вземе мерки ще се обърна към КЗП, защото ми писна да ни правят на идиоти, това си е подвеждане на клиента
при мен историята е следната
купувам едни млекца по четри пакетирани, на тях има цена 1.68, даже понякога 2-3 лепенки с цена, на стилажа няма и помен от цена за такъв артикул, даже ако има кой да подрежда го питам предварително за цената, а те ми се и карат че то си пишело, на касата ми го таксуват 1.88,  и на мен не ми е за 20ст, но ме дразни че нищо не се променя,

# 3
  • Мнения: 254
Първо да кажа,че и на мен ми се случвало и е наприятно,наистина Peace Peace!

 Аз работих две години в голям супермаркет и знам,че е нормално да се случи(не ме яжте).
Когато се смени/увеличи цената на филето например трябва да се преетикира и количеството в склада и по фризерите.Случва се да се изтърве някоя тарелка и да си остане със старата цена,колкото и да се стараеш.  И така копютъра показва една цена ,а на филето,което не е преетикирано,друга.
НО в  в супермаркета в който работех НЕ клиентите плащат за грешките на персонала.Касиерката считаше цената на артикула за вярна,а разликата за сметка на магазина/персонала.
Разбрахте ли ме! newsm78

# 4
  • Мнения: 5 790
Деси, разбрах те идеално. Няма да те изяждам, няма за какво. Естествено, че е нормално да стават грешки, никой не е застрахован от тях. Само че аз се подразних, защото във въпросния магазин не се случва за първи път това нещо. Когато купих Памперсите, имаше огромна табела с цената, а на касата ми взеха 2 лв. повече. Подразних се, че ни правят на ненормални, все едно сме им длъжни. 1-2-3 лева къде ли не сме ги дали, ама е неприятно да те лъжат.

# 5
  • Мнения: 941
няма да ядем никой, но аз се дразня защото това им го показвам почти всеки ден, става въпрос за едно и също нещо и никой нищо не прави по въпроса, поне стикер на стилажа да сложат като не могат да си сменят цените на стоката на опаковката,

# 6
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Ох и в нашето Пикадили това им е практика Tired

# 7
  • София
  • Мнения: 11 727
А защо ми се струва,че става въпрос за Била?Лично аз пазарувам от там и ми се е случвало да маркират една стока по два пъти.Ама няма да го парвим на въпрос я....

# 8
  • София
  • Мнения: 7 097
Мила родна картинка..

# 9
  • Мнения: 7 803
и на мен ми миреше на била  newsm78

# 10
  • Мнения: 88
Това ми се случва много често. Но най-фрапиращия случай беше преди около месец.В известна столична бензиностанция детето си хареса играчка , на етикета пише 30.00лв. Отиваме на касата и... познайте колко беше - 45.00лв.Стана скандал , но касиерката ми каза , че тя не слагала етикетите и нищо не можела да направи , исках да говоря с управителя , но нямаше такъв.Просто се държаха нагло.

# 11
  • Мнения: 4 700
Ами това май е така в много магаzини, не само в един. Какво сме виновни ние, потребителите, че персонала не може да смогне да преетикетират стоката. Може да се случи от време на време, но това е ежедневие в таzи на6та страна. Алекс, пи6и какво е станало, дали са реагирали от комисията.

# 12
  • Мнения: 386
На мене ми се случи във верига магазини ЕВРОПА с памперс на етикета и в рекламните брошури пише много ясно една цена, а при плащането става друга не ми се разправяше точно в този момент просто няма да съм клиент на този магазин.. и не само аз...

# 13
  • Мнения: 1 230
Мразя Била - обаче хем сърби хем боли - нямам си по-близо някой Метро или Кауфланд Cry

# 14
  • Мнения: 4 451
Поздравления от мен, че не си оставила нещата така, а си потърсила правата си. Hug Това, което са направили и продължават да правят във въпросният магазин е възмутително. Не е въпроса в парите, но е гадно да се чувстваш излъган.

# 15
  • Варна
  • Мнения: 932
И от мен една случка в Пикадили . Събота и неделя обикновено ме мързи да правя закуска , обикновено си поспиваме и когато станем , мъжът ми отива до Пикадили да вземе нещо готово - кроасанчета обикновено . Взима той веднъж и плаща и се чуди как може за едни кроасанчета , мляко и боза да плати 15 лв . Гледа си бележката - купил е и чорапогащник за 5 лв  Shocked  А такова нещо изобщо няма в торбичката . Никой не му обчсни как е станало това на касата . Е , върнаха му парите , но аз като купувам повече неща няма как да гледам дали всичко са маркирали точно и дали сметката е да речем 30 или 35 лв .

# 16
  • Русе
  • Мнения: 2 354
Случвало ми се е в Кауфланд

# 17
  • Мнения: 4 700
А на мен в Метро. Вместо едни очила бях си "купила" (платила) три чифта.  #2gunfire  #Cussing out

# 18
  • София
  • Мнения: 2 181
И на мен в Метро ми се е случвало да м маркират 2 бр вместо 1 или поне аз само тогава съм забелязала,защото нямам навик да си гледам бележките.Обадих се на съответния персонал и веднага ми върнаха парите.

# 19
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
 Лелеееее,а аз никога не сравнявам с бележките,карам на доверие.Ужас!!!!

# 20
  • Мнения: 6 461
Много са ми интересни.....
Що не вземат да маркират по-малко и да останат ощетени те ....ами винаги клиента е ощетен.
И аз съм изпадала в подобни ситуации ,но съм оправяла "недоразумението " на място.

# 21
  • Мнения: 6 461
Преди месец-два, бяха сложили цена на Памперсите - 28.99 лв. Чак вкъщи видях, че на касовата бележка пише 30.99 лв. Не се върнах да се разправям тогава, но днешния случай ми преля чашата.

Оооо...трябваше да се върнеш за памперсите...
....та те се харчат като агнешко по Великден...

# 22
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Да, и на мен ми се е случвало - във Фантастико. Някакви шоколадови бисквити бяха. Взехме 2 кутии, гледам бележката 3. И се връщам при касиерката, не бях излязла от магазина, а само мръднала с количката на 2 метра. И тя почва: нямало грешка, къде съм ходила. Леле, вдигна ми се кръвното. Извикахме управителката. Върнаха ми 1,50. Не е кой знае какво. Но се издразних, че мен се опитват да изкарат лъжкиня, при положение, че пазарувахме основно и сме направили сметка от 100 лева. И не съм крадла на некви бисквити за 1,50.

Именно тогава, като има много покупки, дълга касова бележка, няма как да зебележиш.

# 23
  • Мнения: 77
да и аз да се включа,наскоро ми се случи по същия начин ми бяха маркирали една лютеница по скъпо отколкото пишеше на етикета,но ме беше срам да се върна и да направя скандал за някакви 0.30лв.,но пък като се замисля никак не е честно да ни правят на глупаци,ами ако нямаш повече пари и си си направил някаква сметка...тогава какво правиш Thinking

# 24
  • Мнения: 5 790
Още не са ме потърсили от КЗП. Ще видим дали въобще ще се занимават....

# 25
  • София
  • Мнения: 245
За съжаление ми е много позната тази ситуация, вече спряхме да ходим в Метро по тази причина, защото там разликите не са по лев два. Последният път като пазарувахме там, ни продадоха едно барабанче за 17 лв, а на етикета пишеше 11 лв.
Дано наистина ти обърнат внимание от КЗП  Peace

# 26
  • Мнения: 2 673
на мен пък ми се е случвало да ми чукнат в БИЛА два пъти крем за лице на Гарние, около 15 лв беше. Сметката ми беше около 40 лв...И още след касата, след като платих, си викам-...брей, нещо мнооооо олеках бе, ..а то кво било...ДВА крема "чукнати" а съм купила само един..Отключиха с някакъв код ли ...незнам как касата, та ми върнаха парите...
Нали се сещата при сметка за да речем 150 лв , че тези пари човек може въобще и да не ги усети.... Това ми е за втори път в БИЛА. Касиерката каза, че е от апарата..не от нея..Пусто, как апарата, не изважда а само събира.. #Cussing out

# 27
  • Мнения: 9 973
А защо ми се струва,че става въпрос за Била?Лично аз пазарувам от там и ми се е случвало да маркират една стока по два пъти.Ама няма да го парвим на въпрос я....
Работила съм в Фантастико и в Европа-касиерка!Сега вкъщи чакам бебе,но не са виновни касиерките!Те са ПОСлЕДНИТЕ хора в магазина,които знаят цените и тн!Те само маркират и вземат парите-това им е работата!Има отговорници,мърчани,шефове и прочие,,,а и Комисия за защита на потребителя!
И мен ме ощипват като пазаря в Т-маркет и къъдето и да е,така че-гледайте докато сте там,после файда няма!!!!!!!!!!!! #Crazy

# 28
  • Мнения: 1 014
Ааа, гледам си бележката едно по едно, докато си марширувам към колата. Откакто в Метро ми чукнаха вместо 1бр. снакс 1 кашон всичко си оглеждам, ако ще и много да е дълга сметката. Върнахме се от вкъщи и им спретнахме скандал. Добре, че там има камери, които следят касите и се видя, че наистина е бил 1 бр. Предложиха ни, като така и така сме платили, да си ни дадат кашончето. Не се съгласихме - върнаха ни парите

# 29
  • Мнения: 4 700
Работила съм в Фантастико и в Европа-касиерка!Сега вкъщи чакам бебе,но не са виновни касиерките!Те са ПОСлЕДНИТЕ хора в магазина,които знаят цените и тн!Те само маркират и вземат парите-това им е работата!Има отговорници,мърчани,шефове и прочие,,,а и Комисия за защита на потребителя!

Права си, че касиерките не са виновним, когато в системата е въведена друга цена. Ама кой е виновен, когато касиерките чукнат една стока 3 пъти вместо един път.  newsm78

# 30
  • Мнения: 752
Най-често ми се е случвало в БИЛА. Първият път си замълчах, втория също. Но после - случили се такова нещо - викам управителката и връщам стоката. Не съм за лев -два, но е много грозно да ти крадат парите по тоя начин. Или пише промоция, а тя свършила. Ох, забравили са да свалят табелките и това трети ден след като е свършила  Wink. Вече не пазарувам в БИЛА. Предполагам и твоят случай е от там  Wink[/size]

# 31
  • Мнения: 678
Боже и аз пазарувам в Била и никога не си гледам бележките ooooh!

# 32
  • Мнения: 4 700
Не се случва само в Била, при мен се случи в Метро. Човек винаги трябва да си отваря очите. И тук в Германия ми се е случвало понякога, но поне като видя не ми вдигат скандал, а се иzвиняват и ми връ6тат веднага парите.

# 33
  • Мнения: 2 575
Добре де - чудя се аз, която никога не гледам на място в магазина бележките, щото обикновенно са по 30-40 артикула, а само гледам касиерката в ръцете какво маркира - та се чудя КАКВА АДЖЕБА им е далаверата на касиерките? АКо го правят нарочно защо??? Та те не могат да си сложат парите от маркираните стоки в джоба? В името на фирмата ли? Едва ли newsm78 newsm78
И продължавам да недоумявам, някой знае ли? Thinking

# 34
  • Мнения: 7 803
не могат да си  приберат парите, но могат да си приберат артикула, който са ти маркирали в повече  Wink

Последна редакция: ср, 09 май 2007, 17:01 от всевиждаща

# 35
  • Мнения: 4 700
не могат да си  приберат парите, но могат да си приберат артикула, които са ти маркирали в повече  Wink

 Peace

Пък и не винаги го правят нарочно. Сигурно понякога е случайно. Което не ги оправдава.

# 36
  • Мнения: 589
На мен пък в Кенар какво ми се случи ooooh!Искам от готвените неща едни сърмички и една салата,продавачката слага в кутията,тегли на кантара и после поставя кутията на рафта върху витрината,а той налконен напред...Съответно храната се изсипа на пода...И онази като ревна по мен-къде съм гледала,че съм изсипала стоката Rolling EyesМалий,как се ядосах,поисках управителя да дойде,отидоха да го викат,а той като се появи,един такъв навъсен:къде е ОНАЯ,КОЯТО НЕ ИСКА ДА СИ ПЛАТИ??? Rolling EyesС полиция ме плашиха едва ли не...Тръснах им кошницата и напуснах...Повече там няма да стъпя!!!

# 37
  • Мнения: 589
Да допълня,че в бързината не съм уточнила-аз храната не съм я докосвала даже,бях на метър от щанда...

# 38
  • Мнения: 583
няма оправдание! мисля, че някъде/може би в Закона за защита на потребителите/ беше регламентирано нещо от сорта, че цената не трабва да бъде подвеждаща. ако го намеря ще го копна тук! Peace
виж това: ЗЗП: "Чл. 19.
(5) Обявяването на различни цени за един и същ вид стока в търговския обект е забранено"

Последна редакция: ср, 09 май 2007, 20:04 от lolibon

# 39
  • Мнения: 3 591
Не живея в БГ, само да ви кажа, че и тука се случва  Mr. Green Но пък ако се случи си вземаш стоката безплатно - не само не плащаш разликата, ами ти я и подаряват.
Аз лично така съм "пазарувала" доста неща ... незнам кой поема разхода - не ми се вярва да е персонала - най вероятно магазина си го поема, ако се случва често сигурно си уволняват лошия служител.

# 40
  • Мнения: 1 564
Лелеееее,а аз никога не сравнявам с бележките,карам на доверие.Ужас!!!!
И аз съм така. Close

# 41
  • Мнения: 239
Сигурно Close Close Close

# 42
  • София
  • Мнения: 1 775
Поздравления, че не си оставила нещата така.

# 43
  • Мнения: 5 790
Аз, че не съм ги оставила - не съм. Ама и до момента от КЗП не са ме потърсили. Магазинът обаче си е коригирал цените. Не знам дали тях не са ги търсили.  Mr. Green Но по-вероятно е да е съвпадение.

# 44
  • Мнения: 4 700
Сигурно е съвпадение. За6то не се обади6 до комисията, дай малко zор.  Crossing Arms

# 45
  • Мнения: 5 790
Утре и това ще свърша. Няма въобще да ги оставя този път да им се размине. Не искам повече да ме правят на глупачка. А и не само мен....

# 46
  • Мнения: 2 039
Ееее,само на мен ли ми се случва да се прибера от магазина(Метро),да разгледам фактурата и да установя,че са пропуснали да маркират една тениска за мъжа ми  Laughing Подаряват хората  hahaha
Иначе по темата,това,което ти се е случило,е гадно  Close Но още повече ме потресе случаят с Кенар,заради което и аз няма да купувам повече нищо тяхно  Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms

# 47
  • Мнения: 4 700
Ееее,само на мен ли ми се случва да се прибера от магазина(Метро),да разгледам фактурата и да установя,че са пропуснали да маркират една тениска за мъжа ми  Laughing Подаряват хората  hahaha


 hahaha

Нека и те веднъж да се минат.  Joy

На мен ми се е случвало да ми чукнат едно кисело мляко ама до тук. всичко си пла6таме.   bouquet

# 48
  • Мнения: 917
Извинявам се, че съм малко ядосана, но имам нужда да се ожаля на някой. Поне вие ще ме разберете.
Отивам да си напазарувам днес в голям, столичен магазин, от известна верига, купувам доста неща и едни замразени пилешки филета, опаковани, с етикет с цена. На етикета пише - цена за 1 кг. - 6.39 лв. Тегло: 0.906 грама - цена: 5.79 лв. До тук добре. Плащам на касата и гледам касиерката какво маркира. Виждам, че някаква друга цена изписа на филетата и ми направи впечатление, защото бяха подредени първи. После си взех бележката и чета на нея: 1 кг - 7.69 лв. 0.906 грама - 6.98 лв. Е, питам аз, как става тая работа? Викнахме главната касиерка, която започна да ми обяснява, как не слагала тя цените. А мен какво ме интересува кой слага цените? Дойде и управителят, намесиха се хората на опашката на касата, че и на тях им се е случвало. С две думи - стана скандал. Предложиха да ми върнат парите. Ми не ми е за 1,2 лева, ама що ще ни правят на идиоти? Обявяват една цена, а след това ти маркират друга... И това не е за първи път. Преди месец-два, бяха сложили цена на Памперсите - 28.99 лв. Чак вкъщи видях, че на касовата бележка пише 30.99 лв. Не се върнах да се разправям тогава, но днешния случай ми преля чашата. Запазила съм си касовата бележка и етикета на прословутите пилешки филенца. Омръзна ми да ни взимат за идиоти! Оплаках се на страницата на Комисията за защита на потребителите. Сега да видим какво ще направят и дали ще ми се обадят въобще!
Умишлено не споменавам името на магазина, искам да изчакам да видя, дали КЗП ще реагират и как.
пиши като имаш резултат от комисията за защита на потребителите, за да разберем какво е станало

# 49
  • Мнения: 422
И аз ве4е гледам откакто преди време в метро пазаруваме каквото пазаруваме, отиваме на касата и там-някаква страшна цена.Бе викаме-я да видим.
Маркирала ни лелката 60кг свински глави  #Crazy #Crazy #Crazy
откъде се взеха, не разбрахме.То бива, бива, ама.Пък и 60кила свински глави ще си ли4ат в коли4ката Simple Smile
Вси4ко се оправи де, ма добре 4е реагирахме на касата още.
А от комисията за защита на потребителите не 4акай нищо. И с тях съм си имала вземане-даване, нищо няма да направят, 4иста загуба на време

# 50
  • Мнения: 5 790
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.

# 51
  • Мнения: 4 700
Бравоооооооооо  Party  Party

Евала, айде всички да последваме примера и да действаме другия път като ни правят на глупаци. Кажи сега кой магаzин бе6е

# 52
  • Мнения: 2 039
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.
smile3501 smile3501 smile3501  Hug

# 53
  • София
  • Мнения: 1 775
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.
smile3501 smile3501 smile3501 newsm51

# 54
  • София
  • Мнения: 2 623
Ако става въпрос за Била - отдавна ги отсвирих.
Няма що, прехваления магазин  Sick
Отдавна ходим да пазаруваме в ХИТ. Минаваме
през цяла София, но пазарувам с кеф  Hug
нищо, че Била ми е на 2 крачки, отскачам
само в краен случай  Naughty

# 55
  • София
  • Мнения: 3 328
И аз отдавна избягвам да пазарувам в друг магазин, освен в ХУТ, макар че ми се случва понякога да минавам и през Фантастико. И в двата магазина обаче ми се е случвало да платя повече от обявената на етикета на щанда цена. Повдигала съм въпроса - обяснението, естествено, е свързано с "нова партида, преетикиране" и пр. бла-бла.
Нещо любопитно ми се случи в МЕТРО, но то вече си беше грешка на персонала от щандовете за сурово месо - знаете - "студеното" хале. Преди около месец посегнах да взема тарелка със 100 % телешка кайма и установих с огромно учудване, че веч има подобен артикул, ама от 100 % свинска  Laughing Попитах наблизо работещия служител, той подскочи като ужилен, благодари ми многократно, че съм му обърнала внимание, каза, че е станала грешка при етикирането, събра тарелките с такива етикети и замина да ги преетикира. В случая не ставаше дума за продажба на по-висока от обявената цена, но случката е едновременно и смешна, и показателна. Човешко е да се греши - важното е грешката да се поправи навреме и с уважение и благодарност към клиента. Всичко друго е отношение made in Bulgaria.

# 56
  • Мнения: 917
снощи разправях на мъжа ми за тая случка, с разминаването на цените /той беше преди време управител на филиала на Билла в Бургас/ и той ми обясни следното: проблема със месата, е че производителите ги опаковат и слагат етикети фабрично и тъй като те произвеждат за много магазини си слагат цена за тяхната дистрибуторска мрежа. По закон стоките трябва да се преетикират, като не се закрива фабричният етикет, но това става много трудно, за меса, особено когато са замръзени. случвало се е с тел бод да слагат новия етикет и той пак да е падал. При всички случаи обаче, ако минат от ДВСК или КЗП съставят акт на търговеца. Когато обаче цената не бира или някаква друга пакетирана стока не е сменена, вината си е изцяло на персонала на магазина. Обикновено ставало разлика до лев и мъжа ми много често е практикувал, ако се оплаква клиент да си плаща разликата от джоба, вместо да се жалват хората в КЗП и ДВСК, защото ако наложат глоби от там са персонални на управителя на магазина или в случая на неговия гръб. Е той вече не работи там, така че не започвайте да ме ругаете. Казвам само какво той ми обясни и как е процедирал

# 57
  • Мнения: 4 700
bubi4ko гре6ките са чове6ки. Но ужасно впечатление прави персонала и най често касиерките, които веднага се нахвърлят вурху клиента и почват да ругаят, все едно на тях им бъркат в джоба. АЗ самата работя веднъж в седмицата на касата и не искам да обиждам никой, ама някои от тях имат невъzможно отно6ение към клиентите.   bouquet

# 58
  • Мнения: 5 790
Вдигам си отново старата тема.... И се чудя, дали само на мен ми се случва.
Днес отново в същия магазин. Цена на етикета - 9.49 лв/кг - на касата 12.29 лв/кг. Процедурата се повтори - управителя, разправия... Ми то вчера било това цената, ми обясни младежът. А мен кво ме грее, че те не са си сменили етикетите? На етикета пише цена за килограм и цена за определен грамаж. Изрецитирах му членовете от закона, питах го дали помни предишния акт от Комисия за защита на потребителя. Да, помнел го. И мен ме помнел. Върна ми разликата, която не беше кой знае каква. Така че - просто гледайте какво плащате на касите. Явно моят случай, не е единичен и изолиран!
Но най-се издразних, на опашката зад мен някакъв човек, който ме погледна и каза: "Айде сега, циркове ще правим!". Баси мисленето! Нямам думи! Не се въздържах да му кажа, че е част от овчето стадо, което търпи, да го мачкат /и още някои други подробности около мисленете му/. Щото утре и него ще прецакат, а това е практика сигурно във всеки втори магазин. И какво тогава? Пак ли така ще си каже - айде сега, циркове ще правя!
Не можах да се въздържа и да не напиша. Дано не съм станала досадна.

# 59
  • Мнения: 1 230
Що не пускаш тото  Peace Имаш големи шансове  Grinning при тези обстоятелства

# 60
  • София
  • Мнения: 1 775
Кой е магазина?

# 61
  • Мнения: 5 790
Ако става въпрос за Била - отдавна ги отсвирих.
Няма що, прехваления магазин  Sick

# 62
  • Мнения: 7 803
на такова мислене съм попадала често  #Cussing out айде сега за 2 лева такава разправия. как не разбраха, че не е лев-два, а до отношението  #Cussing out

# 63
  • Мнения: 229
И в пловдивската Билла е така. Омръзна ми от разправии, вече не ходя там.

# 64
  • Gabrowo->Sofia
  • Мнения: 1 444
Алекс, аз на тове място пак бих писала на КЗП, ако трябва и всеки ден. Щом от магазина периодично ще ми късат нервите и аз толкова често ще им ги късам!
За колегата потребител от опашката нямам коментар #Crazy!

# 65
  • Мнения: 7 640
аз такива емоции имам във веригата Европа Sunglasses

# 66
  • Мнения: 7 803
за европа има отделна тема  Mr. Green

# 67
аз пък искам ...така да се каже да похваля един магазин...става въпрос за САМ (мисля че така се казва)  в дружба2 в рум-а се намира...тааа да ви разкажа...направопо бях впечатлена от обслужването там..бяхме излезнали на пазар и накупили доста неща...на касата обаче не ми достигаха 2 лева и нещо..ще ви излъжа колко точно...но над 2лв и аз тръгнах да взимам нещо да върна(каквато е попринцип практиката), когато касиерката каза че нямало нужда и че мога да и ги върна следващия път....аз обясних 4е не живея много близо и за пръв път пазрувам в този магазин...а момичето се усмихна и каза че нямало проблем и следвашия път когато минавам 6те си ги платя:) наистина се изненадах изключително приятно,защото в пове4ето супермаркети както вие се оплакахте само гледат да ви преметнат Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт