Как ме прецакаха в магазина...

  • 4 447
  • 67
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 790
Утре и това ще свърша. Няма въобще да ги оставя този път да им се размине. Не искам повече да ме правят на глупачка. А и не само мен....

# 46
  • Мнения: 2 039
Ееее,само на мен ли ми се случва да се прибера от магазина(Метро),да разгледам фактурата и да установя,че са пропуснали да маркират една тениска за мъжа ми  Laughing Подаряват хората  hahaha
Иначе по темата,това,което ти се е случило,е гадно  Close Но още повече ме потресе случаят с Кенар,заради което и аз няма да купувам повече нищо тяхно  Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms

# 47
  • Мнения: 4 700
Ееее,само на мен ли ми се случва да се прибера от магазина(Метро),да разгледам фактурата и да установя,че са пропуснали да маркират една тениска за мъжа ми  Laughing Подаряват хората  hahaha


 hahaha

Нека и те веднъж да се минат.  Joy

На мен ми се е случвало да ми чукнат едно кисело мляко ама до тук. всичко си пла6таме.   bouquet

# 48
  • Мнения: 917
Извинявам се, че съм малко ядосана, но имам нужда да се ожаля на някой. Поне вие ще ме разберете.
Отивам да си напазарувам днес в голям, столичен магазин, от известна верига, купувам доста неща и едни замразени пилешки филета, опаковани, с етикет с цена. На етикета пише - цена за 1 кг. - 6.39 лв. Тегло: 0.906 грама - цена: 5.79 лв. До тук добре. Плащам на касата и гледам касиерката какво маркира. Виждам, че някаква друга цена изписа на филетата и ми направи впечатление, защото бяха подредени първи. После си взех бележката и чета на нея: 1 кг - 7.69 лв. 0.906 грама - 6.98 лв. Е, питам аз, как става тая работа? Викнахме главната касиерка, която започна да ми обяснява, как не слагала тя цените. А мен какво ме интересува кой слага цените? Дойде и управителят, намесиха се хората на опашката на касата, че и на тях им се е случвало. С две думи - стана скандал. Предложиха да ми върнат парите. Ми не ми е за 1,2 лева, ама що ще ни правят на идиоти? Обявяват една цена, а след това ти маркират друга... И това не е за първи път. Преди месец-два, бяха сложили цена на Памперсите - 28.99 лв. Чак вкъщи видях, че на касовата бележка пише 30.99 лв. Не се върнах да се разправям тогава, но днешния случай ми преля чашата. Запазила съм си касовата бележка и етикета на прословутите пилешки филенца. Омръзна ми да ни взимат за идиоти! Оплаках се на страницата на Комисията за защита на потребителите. Сега да видим какво ще направят и дали ще ми се обадят въобще!
Умишлено не споменавам името на магазина, искам да изчакам да видя, дали КЗП ще реагират и как.
пиши като имаш резултат от комисията за защита на потребителите, за да разберем какво е станало

# 49
  • Мнения: 422
И аз ве4е гледам откакто преди време в метро пазаруваме каквото пазаруваме, отиваме на касата и там-някаква страшна цена.Бе викаме-я да видим.
Маркирала ни лелката 60кг свински глави  #Crazy #Crazy #Crazy
откъде се взеха, не разбрахме.То бива, бива, ама.Пък и 60кила свински глави ще си ли4ат в коли4ката Simple Smile
Вси4ко се оправи де, ма добре 4е реагирахме на касата още.
А от комисията за защита на потребителите не 4акай нищо. И с тях съм си имала вземане-даване, нищо няма да направят, 4иста загуба на време

# 50
  • Мнения: 5 790
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.

# 51
  • Мнения: 4 700
Бравоооооооооо  Party  Party

Евала, айде всички да последваме примера и да действаме другия път като ни правят на глупаци. Кажи сега кой магаzин бе6е

# 52
  • Мнения: 2 039
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.
smile3501 smile3501 smile3501  Hug

# 53
  • София
  • Мнения: 1 775
Така... има развитие. От КЗП не са ми се обаждали въобще. Но пък днес ми звънна на мобилния телефон, който бях оставила в сайта им, управителката на въпросния магазин. Извини ми се за случката. Помоли да отида до магазина, за да ми покажат акта, който им е съставен и да ми върнат парите.
Ми това е. Мога само да кажа, че всеки трябва да си търси правата.
smile3501 smile3501 smile3501 newsm51

# 54
  • София
  • Мнения: 2 623
Ако става въпрос за Била - отдавна ги отсвирих.
Няма що, прехваления магазин  Sick
Отдавна ходим да пазаруваме в ХИТ. Минаваме
през цяла София, но пазарувам с кеф  Hug
нищо, че Била ми е на 2 крачки, отскачам
само в краен случай  Naughty

# 55
  • София
  • Мнения: 3 328
И аз отдавна избягвам да пазарувам в друг магазин, освен в ХУТ, макар че ми се случва понякога да минавам и през Фантастико. И в двата магазина обаче ми се е случвало да платя повече от обявената на етикета на щанда цена. Повдигала съм въпроса - обяснението, естествено, е свързано с "нова партида, преетикиране" и пр. бла-бла.
Нещо любопитно ми се случи в МЕТРО, но то вече си беше грешка на персонала от щандовете за сурово месо - знаете - "студеното" хале. Преди около месец посегнах да взема тарелка със 100 % телешка кайма и установих с огромно учудване, че веч има подобен артикул, ама от 100 % свинска  Laughing Попитах наблизо работещия служител, той подскочи като ужилен, благодари ми многократно, че съм му обърнала внимание, каза, че е станала грешка при етикирането, събра тарелките с такива етикети и замина да ги преетикира. В случая не ставаше дума за продажба на по-висока от обявената цена, но случката е едновременно и смешна, и показателна. Човешко е да се греши - важното е грешката да се поправи навреме и с уважение и благодарност към клиента. Всичко друго е отношение made in Bulgaria.

# 56
  • Мнения: 917
снощи разправях на мъжа ми за тая случка, с разминаването на цените /той беше преди време управител на филиала на Билла в Бургас/ и той ми обясни следното: проблема със месата, е че производителите ги опаковат и слагат етикети фабрично и тъй като те произвеждат за много магазини си слагат цена за тяхната дистрибуторска мрежа. По закон стоките трябва да се преетикират, като не се закрива фабричният етикет, но това става много трудно, за меса, особено когато са замръзени. случвало се е с тел бод да слагат новия етикет и той пак да е падал. При всички случаи обаче, ако минат от ДВСК или КЗП съставят акт на търговеца. Когато обаче цената не бира или някаква друга пакетирана стока не е сменена, вината си е изцяло на персонала на магазина. Обикновено ставало разлика до лев и мъжа ми много често е практикувал, ако се оплаква клиент да си плаща разликата от джоба, вместо да се жалват хората в КЗП и ДВСК, защото ако наложат глоби от там са персонални на управителя на магазина или в случая на неговия гръб. Е той вече не работи там, така че не започвайте да ме ругаете. Казвам само какво той ми обясни и как е процедирал

# 57
  • Мнения: 4 700
bubi4ko гре6ките са чове6ки. Но ужасно впечатление прави персонала и най често касиерките, които веднага се нахвърлят вурху клиента и почват да ругаят, все едно на тях им бъркат в джоба. АЗ самата работя веднъж в седмицата на касата и не искам да обиждам никой, ама някои от тях имат невъzможно отно6ение към клиентите.   bouquet

# 58
  • Мнения: 5 790
Вдигам си отново старата тема.... И се чудя, дали само на мен ми се случва.
Днес отново в същия магазин. Цена на етикета - 9.49 лв/кг - на касата 12.29 лв/кг. Процедурата се повтори - управителя, разправия... Ми то вчера било това цената, ми обясни младежът. А мен кво ме грее, че те не са си сменили етикетите? На етикета пише цена за килограм и цена за определен грамаж. Изрецитирах му членовете от закона, питах го дали помни предишния акт от Комисия за защита на потребителя. Да, помнел го. И мен ме помнел. Върна ми разликата, която не беше кой знае каква. Така че - просто гледайте какво плащате на касите. Явно моят случай, не е единичен и изолиран!
Но най-се издразних, на опашката зад мен някакъв човек, който ме погледна и каза: "Айде сега, циркове ще правим!". Баси мисленето! Нямам думи! Не се въздържах да му кажа, че е част от овчето стадо, което търпи, да го мачкат /и още някои други подробности около мисленете му/. Щото утре и него ще прецакат, а това е практика сигурно във всеки втори магазин. И какво тогава? Пак ли така ще си каже - айде сега, циркове ще правя!
Не можах да се въздържа и да не напиша. Дано не съм станала досадна.

# 59
  • Мнения: 1 230
Що не пускаш тото  Peace Имаш големи шансове  Grinning при тези обстоятелства

Общи условия

Активация на акаунт