аз летя по системата стенд бай, което ще рече- избирам си един ден, отивам на летището, питам имат ли свободни места през Мюнхен до София и след като се е качил и последния пътник и ако има още къде да седна, ме взимат /веднъж даже седях на местата на стюардесите, които са в обратна на движението посока/. В Мюнхен имам луфт между двата полета 40 минути, което си предразполага към много хубав спринт по едни беъкрайни коридори и сърцетуп ще мина ли нaвреме през Non- EU- Nationality или няма да го бъде. А моят куфар всеки път без проблеми си хващa полетите, как тия хора го прехвърлят за отрицателно време, като се има предвид, че трябва да ме изчакат да чекирам, ако има места и чак после го товарят... Даже веднъж си видях куфара да ме чака чинно до самолета, докато рещат ще ме вземат ли или няма да ме въземат. Та съм си възхитена от сервиза!
Е, друг е въпроса, че моят мъж за сефте като посети България му изгубиха багажа горепосочената компания, пък и му го върнаха чак след два дни. Та се беше заканил, на третия ден да се облече за тяхна сметка /има това право/, ама те пък взеха, че го намериха...