Как процедирате с еърбека при бременност?

  • 2 878
  • 43
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 7 837
Пиши после, когато ти отговорят.
Макар че, почти съм сигурна че ще дадат уклончив, но не и категоричен отговор. Нищо чудно да те насочат и към гинеколога ти.
Аз писах преди няколко месеца на Клиник,  със запитване за съставките им в продуктите, които ползвам и дали имат нови тестове за това, как се отразяват на бременните жени. Нали има и достатъчно стряскащи статии за козметиката и бременността  Crazy Та отговорът им беше бягане по тъч линията...

# 16
  • Мнения: 1 144
Значи и ти като мен за всичко внимаваш? И аз съм същата и даже се притеснявам да не съм се вманиачила. Но по-добре да си информиран, отколкото да направиш някоя беля от глупост.

Ти през октомври чакаш, така ли? Аз съм декемврийска.  Wink

# 17
  • Мнения: 7 837
А не трябва да се притесняваш.
Понякога прекалената ни информираност, ни вреди. Но това е друга тема  Laughing

# 18
  • В една Дупка.
  • Мнения: 629
Аербека не се отваря, ако колана не е сложен. Бременните не слагат колан. Знаете ли колко пъти съм минавала с този номер? Wink smile3505

# 19
  • Мнения: 212
Момичета, споделете личен опит и инфо. Доколкото знам, е много опасно да се задейства въздушната възглавница при удар, ако си бременна. Аз изобщо не слизам от колата, карам тойота рав 4, а в сервиза ми обясниха, че еърбека на шофьора нямало начин да се изключи. .....
Проблема ти е че караш Тойота рав4. Точно там е проблема. Това което казваш за въздушната възглавница е много страшно и аз мисля че е ти трябва веднага да вземеш кардинални мерки да го решиш този проблем. Има само едно решение на твоя ужасен проблем с еърбека и то е следното - дай ми на мен Тойотата а аз мога да ти дам моята Лада 2104. Тя няма и никога не е имала еърбек така че няма да имаш никакви проблеми с нея от тази гледна точка. Ще си я караш напълно спокойна. Дай ми на мен Тойотата да се мъча с нея и да треперя от страх като карам еърбека да не ми отнесе главата някой ден Simple Smile Щом е за бременна жена ще прежаля Ладата кво да се прави...

# 20
  • София, в полите на Витоша
  • Мнения: 946
Карай спокойно и мисли позитивно, все пак се надявам, че не караш като на състезание.

Аз бих се вслушала в разумното предложение на borisfx и бих приела неговият жертвоготовен жест  Joy

А иначе от личен опит- с последните две бремености не слизах от колата, с третата почти се закарах да раждам, за щастие не ми се е случвало да ми се отвори възглавницата, но дори и да ме возят, възглавница има на седелката до шофьора, така че все тая. Карай разумно и всичко ще енаред, все пак това не е толкова страшен проблем- по-страшно е, ако възглавниците ги няма.

# 21
  • Мнения: 7 837
Аербека не се отваря, ако колана не е сложен.

Дано някоя от четящите тук не се върже на този абсурд.

# 22
  • Варна
  • Мнения: 1 817
Аербека не се отваря, ако колана не е сложен.

Дано някоя от четящите тук не се върже на този абсурд.

Абсурд е да говориш неща когато не си компетентен по въпроса! Лично с очите си видях познат с размазана физиономия, заради челен удар, при което е шофирал без колан и еърбека не се е отворил (единствената причина). Съществуват различни видове еърбеци, които се задействат по различен начин. Обикновено на по-новите автомобили, които сигнализират с бъркащи в мозъка аларми, за това че не си сложил колана, еърбеците, не се задействат от самия удар (по ясни причини-еърбека се отваря със скорост от 160 до 300км в час, и травмите които би могъл да ти нанесе(ако си без колан), може да са много по-големи от тези при самия удар(ако е по лек). Конкретно за марката и модела изразих мнение, тъй като предполагам е на същия принцип. Ако обаче от сервиза са потвърдили(не информация трета ръка и някакви нелогични предположения), че еърбека е от тип работещ без колан, и категорично се отказва да бъде изключен, то тогава не виждам какво може да се направи освен авторката да бъде по внимателна в шофирането.    bouquet

Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 02:28 от ikoseva

# 23
  • София
  • Мнения: 3 099
...  Обикновено на по-новите автомобили, които сигнализират с бъркащи в мозъка аларми, за това че не си сложил колана, еърбеците, не се задействат от самия удар (по ясни причини-еърбека се отваря със скорост от 160 до 300км в час, и травмите които би могъл да ти нанесе(ако си без колан), може да са много по-големи от тези при самия удар(ако е по лек). ...

Умираш на секундата. Шансът ти е нулев, ако се отвори еърбек и си без колан, и се треснеш с висока скорост.

# 24
  • Мнения: 2 563
А проблемът с израза "въздушна възглавница" какъв е?

Еър/аербек звучи като на марсиански.

# 25
# 26
  • София
  • Мнения: 3 099

Транскрипцията е свободна, като за форум, а не за научен труд.
Спорът не е лингвистичен.

Блеснахте!

Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 06:48 от ivonska

# 27
  • Мнения: 4 371
Аз също мисля, че без колан не се отваря възглавницата. Имам някаква лепенка в колата по тоя повод, днес ще я разгледм по-внимателно.
Интересно ми става как някои минават метър, като не си слагат колана newsm78 В случая важи с пълно право приказката "Лъжете себе си".
Толкова съм свикнала с колан, че не мога да си представя да се возя без, дори и бременна Thinking А и колата пищи много дразнещо Crazy
Една приятелка е закопчала колана на седалката си, още преди да се е настанила. Сещате се какво имам предвид, много го правят. Моля се никога да не й се случва да изскочи тоя еърбек Praynig Имахме лек спор по въпроса, но тя продължава да си оставя колана закопчан зад нея Tired

# 28
  • Варна
  • Мнения: 1 817
...  Обикновено на по-новите автомобили, които сигнализират с бъркащи в мозъка аларми, за това че не си сложил колана, еърбеците, не се задействат от самия удар (по ясни причини-еърбека се отваря със скорост от 160 до 300км в час, и травмите които би могъл да ти нанесе(ако си без колан), може да са много по-големи от тези при самия удар(ако е по лек). ...

Умираш на секундата. Шансът ти е нулев, ако се отвори еърбек и си без колан, и се треснеш с висока скорост.

Ами да ти кажа честно, с висока скорост и с и без колан и 10 еърбека пак на секундата ще.................(да не дава господ).  Ако да речем се движиш с 160км/ч.  и се треснеш челно ( ако е в друг автомобил скоростите на двата се събират, ако е в не движещ се предмет си остава само твоята), възможността за оцеляване е минимална (да не кажа нулева), в следствие на вътрешни разкъсвания(при тази скорост теглото на орган се увеличава поне 7-8 пъти), дори и външно да няма видими след. Много е спорен въпроса до колко помагат и до колко вредят. При различните ситуации е различно! За колана също(понякога неизползването на колана спасява живота, а обратно го отнема). Единственото решение на въпроса - поне за мен - е - да се шофира с повишено внимание, съобразявайте скоростта, на мравката правете път, никога не се възползвайте от предимството си без да сте 100% убедени, че този който е срещу  вас наистина ще спре и че не е пил 3 ракии    bouquet



Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 10:45 от ikoseva

# 29
  • Мнения: 7 837
Явно в старите модели е така, свързани са колан и възглавница. 
При мен компютъра разчита и ако на предната седалка, няма никой, на екранчето се изписва, че възглавницата на седалката до водача е изключена. Или сигурно така го правят заради тъпаците тук.

Нима това ви успокоява компетентността?
И възглавниците се отварят дори при леки удари в градски условия. Всеки ден го виждам.

Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 15:15 от Кейси

Общи условия

Активация на акаунт