ЧЕЗ Електро България

  • 1 555
  • 23
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 2 657
Как са ви този месец сметките за тока???

Бясна съм,защото току що си проверих фактурата  и се оказа,че имаме сметка от 230лв #CrazyНикога не сме плащали такава сума ток,варираме от 100 до 130,а сега изведнъж се оказаха 230 ooooh!

# 1
  • Мнения: 47 987
ами ние сме плаащали винаги 20-25, сега плащаме 35-37 лв
мисля че % увеличение съответства на твоя
май както сиренето посъпна с 50% а пишат 10%, така и тока- не е обявено, но поскъпна и то доста
можеш да подадеш жалба да ти засекат наново, дано е грешка  Peace
иначе- ще си плащаш  Rolling Eyes

# 2
  • София
  • Мнения: 344
Да не е за два или три месеца?

# 3
  • Мнения: 2 657
разликата между двете фактури/новата и от миналия път/е 700kWh

# 4
  • Мнения: 2 657
Да не е за два или три месеца?

не,не е

# 5
  • Мнения: 515
Не го плащай,отиди в Енергото и пусни заявление да ти го сторнират,ако си го платила щще ти върнат парите,ако не си ще ти го оправят.Аз работя в тази сфера ,но към друга компания.Т  bouquetук тока за юни е за 55 дни,но за юли е за 10-12 дни.потърси си правата.Никой няма интерес да те излъже,просто е станало някаква грешка,случва се.Ако имаш други въпроси пиши ми на лични,ще ти помогна.

# 6
  • Мнения: 2 700
pro77 сигурно е права, че има разлика в дните.
На нас предишната фактура ни беше астрономическа спрямо традиционната ни консумация, но този месец е даже ниска.

# 7
  • Мнения: 2 657
аз не мисля,че някой иска да ни излъже,а че вероятно найстина има  някаква грешка в отчитането вероятно  ooooh!
за мен е необяснимо при една и съща консумация изведнъж сметката да е двойно повече newsm78

# 8
  • София
  • Мнения: 462
Не съм получавала бележка за ток от 3 месеца...от тогава не е и плащан.
Проверявах си в сайта ,не ми излиза сметка..

# 9
  • Мнения: 4 300
Роман мога да напиша за тях.....преди 3 месеца засякоха за месец и половина, съответно почти двойна сметка. Платих си я. На следващия месец за 30 дни- съшата сума, същите квч. Викам си " Изобщо не са минавали да отчитат, просто са писали като предния месец". Да, ама не- тоя месец същата работа. На всичкото отгоре не можах да платя по безкасов път- незнайно защо. На касата два пъти ходих- пак не мога да платя, някаква лелка, излязла от 80те години на миналия век луда ме направи от крясъци и обиди. Платих с превод накрая- в сайта им ми се появи още една сметка. Аз платих едната, то на другата пише платена. Хеле, това го оправиха, платих и втората- на нея обаче още пише неплатена, но пък отстрани има име на касиер.....думи нямам. Само да имат късмета да ми спрат тока и ще ги гръмна #2gunfire
П.С. сега гледам новата сметка- още по висока. До преди 6 месеца плащахме по 25 лв. Скочихме на 38 за последните 3 месеца, днес -45 лв. А нямаме ни един нов електроуред.

# 10
  • Мнения: 47 987
да, и аз гледам че преди 2 месеца уж платихме за месец и половина, после пак съшите суми за месец  Rolling Eyes, за този месец пак
ами от 25 до 37 лв е 50 % разлика все пак Shocked

# 11
  • София
  • Мнения: 462
Рокси,подсети ме за една смешка с лелка от енергото Simple Smile
Отивам аз да си платя тока,и знаех че имам 2 неплатени...незнайно защо понякога ни спират тока ,ако се забавим,понякога не..
Както и да е..та отивам аз ,давам си бележката и на монитора се появяват 3 неплатени сметки...следва учудване от моя страна и въпрос:
  Аз: 3 сметки ли имам за плащане?
  Тя: Не,2 са.
  Аз: Ами аз виждам , че са 3 неплатени...
  Тя: Да.
  Аз:А защо...? newsm78
  Тя: Аз ли трябва да ви обяснявам??? (започва леекичко да се ядосва)
  Аз: Кой друг да ми обясни? 2 или 3 сметки имам за плащане???
  Тя: 2!
  Аз: Ама аз виждам 3 неплатени...
  Тя: Да! (вече ръмжи)
  Аз: Ама защо?
  Тя: Аз ли да ви обяснявам бе госпожа! (тук вече изрева)

 Диалогът продължи в този стил около 5 минути още... и от тогава сметка не ми е пристигала, и тока не са ми спирали.
Сега като отида,очаквам големи изненади Simple Smile

# 12
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 695
При мен сметката е точно с 50% по-висока от миналия месец при еднаква консумация на ток. Мошеници.

# 13
  • София
  • Мнения: 1 105
Току що провеих на сайта им нашата сметка. ПОследната е неплатена, а за предната пише, че е неплатена при условие, че е 1 000% платена. Бележката е пред мен. Пише, че е неплатена, а на "Внесена сума" е записана платената сума. Не мога да разбера води ли се платена или не newsm78

# 14
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
Миналия месец 30, този-60лв. Е как да го разбирам това? Все е през лятото, все толкова сме харчили.

# 15
  • София, център
  • Мнения: 3 455
Току що провеих на сайта им нашата сметка. ПОследната е неплатена, а за предната пише, че е неплатена при условие, че е 1 000% платена. Бележката е пред мен. Пише, че е неплатена, а на "Внесена сума" е записана платената сума. Не мога да разбера води ли се платена или не newsm78

Платена е, остави какво пише в сайта. Аз вчера ходих да си плащам сметката, беше около 16 лв, но май е за половин месец, и попитах за тази, за която пише, че е неплатена. Касиерката ми отговори, че не ми излизат други задължения, респ. инфото от сайта, явно не го поддържат редовно, или кой знае какво.

# 16
  • Мнения: 2 657
Миналия месец 30, този-60лв. Е как да го разбирам това? Все е през лятото, все толкова сме харчили.

ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

# 17
Добре, две неща не ви разбирам:

1) Като не сте се свързали първо с Енергото, защо бързате да плюете по форумите? Възможно е да е станала грешка и от ЧЕЗ да ви се извинят и да не ви карат да плащате. Забелязвам тенденцията да се плюе ей така по Е.ОН, ЧЕЗ и другите чуждестранни фирми, без да се отдаде значение на факта, че персоналът и инфраструктурата са си все същите. Разликата е единствено в това, че новите собственици действително инвестират в развитието на компаниите и се стараят да оптимизират процесите. Но това не става за един ден! Помощта на клиентите също е важна. Като имате оплаквания, подайте си жалбата и помолете за обяснение на грешката.

2) Защо посочвате само сумите? Напишете не само колко сте платили, ами и колко kWh пише, че сте изразходили. Засичайте си и сами електромерите. Ако показанията на електромера ви съмняват, сменете го! Така и сами ще видите дали действително има грешка при засичането или цените са се вдигнали. Но подобни твърдения "тоЯ месец платих 40лв, а предния- 20 лв, значи са ме измамили" са просто смешни и абсурдни!  ooooh!

# 18
ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

И защо стреляш, а не отидеш да се оплачеш на място? Или да звъннеш по телефона? С какво ще ти помогнем ние? Или важното е да плюем, за да си чешем езиците и злобеем?  newsm78

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
За сега нямам проблеми  със сметките на тока,но като чета за ,,адекватните,, обяснения на касиерите и служителите   е явно защо се жалват тук. Доколкото знам не  можещ сам да си смениш електромера ,а  пак опираш до ,,любезните служители,, на дадена компания.  По -добре  е да се даде съвет от човек който е правил оплакване,отколкото да бъдеш нахокван като престъпник.Това е мое мнение .

# 20
  • Мнения: 4 651
Аз не разбирам само защо се разправяте с касиерките. Касиерка значи - човек, който прибира парите и толкоз. Нито е длъжна да ви тълкува сметката, нито й плащат за това. За ЧЕЗ не знам, но Варна, касиерките дори не са работници на Е.ОН. Оплаквания се подават в обявените за това места. Като не ви обърнат внимание и ако сте прави - има Комисия за защита на потребителите и съд.
Трябва да се научим да си отстояваме правата "тъпо и упорито" по каналния ред, не със скандали по гишетата.

# 21
  • Мнения: 2 657
ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

И защо стреляш, а не отидеш да се оплачеш на място? Или да звъннеш по телефона? С какво ще ти помогнем ние? Или важното е да плюем, за да си чешем езиците и злобеем?  newsm78

Да утре съм там:crazy:
Не мога да разбера на теб какъв ти е проблема newsm78
Защо пишем първо по форумите ли?-ами защото доста често има теми за надписване и объркване при попълването на данните PeaceНе е това единствената тема отнасяща се за Енерго,Топлофикация и т.н.
За сега нямам проблеми  със сметките на тока,но като чета за ,,адекватните,, обяснения на касиерите и служителите  е явно защо се жалват тук. Доколкото знам не  можещ сам да си смениш електромера ,а  пак опираш до ,,любезните служители,, на дадена компания.  По -добре  е да се даде съвет от човек който е правил оплакване,отколкото да бъдеш нахокван като престъпник.Това е мое мнение .


# 22
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 728
Погледнете си Електромерите и сами си засечете разликата! То не е   сложно и тогава си погледнете последната бележка!! мисля, че ще Ви стане ясно!!! newsm78

# 23
  • Мнения: 4 300
f(x) и други- бележките си ги гледаме, ама боб ли да хвърлям кога ще мине инкасаторката да засече електромера? КАто за последните 6 месеца нямам нито една сметка, засечена за един и същи период?
Освен това и на Чез писах жалба. Ама кел файда като преди това са ми дигнали нервите? Чез ми отговарят "Върнете се на касата и няма да имате проблем с плащането". Да, ама като се върнах на касата касиерката ми вика " Ми тука не ми излиза" и пак не можах да платя, въпреки официалните уверения на Чез. И след две чакания на опашка за да ПЛАТЯ нещо в един и същи ден естесвено че ще питам касиерката като само тя ми е пред очите, то ми писна да обикалям между компютъра за да пиша жалби, между касата и разговорите с телефоните им за информация, където нищо не те информират #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт