ЧЕЗ Електро България

  • 1 549
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • София, център
  • Мнения: 3 455
Току що провеих на сайта им нашата сметка. ПОследната е неплатена, а за предната пише, че е неплатена при условие, че е 1 000% платена. Бележката е пред мен. Пише, че е неплатена, а на "Внесена сума" е записана платената сума. Не мога да разбера води ли се платена или не newsm78

Платена е, остави какво пише в сайта. Аз вчера ходих да си плащам сметката, беше около 16 лв, но май е за половин месец, и попитах за тази, за която пише, че е неплатена. Касиерката ми отговори, че не ми излизат други задължения, респ. инфото от сайта, явно не го поддържат редовно, или кой знае какво.

# 16
  • Мнения: 2 657
Миналия месец 30, този-60лв. Е как да го разбирам това? Все е през лятото, все толкова сме харчили.

ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

# 17
Добре, две неща не ви разбирам:

1) Като не сте се свързали първо с Енергото, защо бързате да плюете по форумите? Възможно е да е станала грешка и от ЧЕЗ да ви се извинят и да не ви карат да плащате. Забелязвам тенденцията да се плюе ей така по Е.ОН, ЧЕЗ и другите чуждестранни фирми, без да се отдаде значение на факта, че персоналът и инфраструктурата са си все същите. Разликата е единствено в това, че новите собственици действително инвестират в развитието на компаниите и се стараят да оптимизират процесите. Но това не става за един ден! Помощта на клиентите също е важна. Като имате оплаквания, подайте си жалбата и помолете за обяснение на грешката.

2) Защо посочвате само сумите? Напишете не само колко сте платили, ами и колко kWh пише, че сте изразходили. Засичайте си и сами електромерите. Ако показанията на електромера ви съмняват, сменете го! Така и сами ще видите дали действително има грешка при засичането или цените са се вдигнали. Но подобни твърдения "тоЯ месец платих 40лв, а предния- 20 лв, значи са ме измамили" са просто смешни и абсурдни!  ooooh!

# 18
ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

И защо стреляш, а не отидеш да се оплачеш на място? Или да звъннеш по телефона? С какво ще ти помогнем ние? Или важното е да плюем, за да си чешем езиците и злобеем?  newsm78

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 1 149
За сега нямам проблеми  със сметките на тока,но като чета за ,,адекватните,, обяснения на касиерите и служителите   е явно защо се жалват тук. Доколкото знам не  можещ сам да си смениш електромера ,а  пак опираш до ,,любезните служители,, на дадена компания.  По -добре  е да се даде съвет от човек който е правил оплакване,отколкото да бъдеш нахокван като престъпник.Това е мое мнение .

# 20
  • Мнения: 4 651
Аз не разбирам само защо се разправяте с касиерките. Касиерка значи - човек, който прибира парите и толкоз. Нито е длъжна да ви тълкува сметката, нито й плащат за това. За ЧЕЗ не знам, но Варна, касиерките дори не са работници на Е.ОН. Оплаквания се подават в обявените за това места. Като не ви обърнат внимание и ако сте прави - има Комисия за защита на потребителите и съд.
Трябва да се научим да си отстояваме правата "тъпо и упорито" по каналния ред, не със скандали по гишетата.

# 21
  • Мнения: 2 657
ами и аз заради това съм бясна #Cussing outНе може през зимата да съм на климатик и да плащам по 110лв,а сега 230 #2gunfire #Cussing out

И защо стреляш, а не отидеш да се оплачеш на място? Или да звъннеш по телефона? С какво ще ти помогнем ние? Или важното е да плюем, за да си чешем езиците и злобеем?  newsm78

Да утре съм там:crazy:
Не мога да разбера на теб какъв ти е проблема newsm78
Защо пишем първо по форумите ли?-ами защото доста често има теми за надписване и объркване при попълването на данните PeaceНе е това единствената тема отнасяща се за Енерго,Топлофикация и т.н.
За сега нямам проблеми  със сметките на тока,но като чета за ,,адекватните,, обяснения на касиерите и служителите  е явно защо се жалват тук. Доколкото знам не  можещ сам да си смениш електромера ,а  пак опираш до ,,любезните служители,, на дадена компания.  По -добре  е да се даде съвет от човек който е правил оплакване,отколкото да бъдеш нахокван като престъпник.Това е мое мнение .


# 22
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 728
Погледнете си Електромерите и сами си засечете разликата! То не е   сложно и тогава си погледнете последната бележка!! мисля, че ще Ви стане ясно!!! newsm78

# 23
  • Мнения: 4 300
f(x) и други- бележките си ги гледаме, ама боб ли да хвърлям кога ще мине инкасаторката да засече електромера? КАто за последните 6 месеца нямам нито една сметка, засечена за един и същи период?
Освен това и на Чез писах жалба. Ама кел файда като преди това са ми дигнали нервите? Чез ми отговарят "Върнете се на касата и няма да имате проблем с плащането". Да, ама като се върнах на касата касиерката ми вика " Ми тука не ми излиза" и пак не можах да платя, въпреки официалните уверения на Чез. И след две чакания на опашка за да ПЛАТЯ нещо в един и същи ден естесвено че ще питам касиерката като само тя ми е пред очите, то ми писна да обикалям между компютъра за да пиша жалби, между касата и разговорите с телефоните им за информация, където нищо не те информират #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт