Bulgaria Air

  • 1 933
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 244
Мисля че това е политика на летиЩе София
Миналата година на летиЩе Бургас 3акъснях толкова м´ного 3аради ремонт по трасето на ЖП до Бургас, че са малко да и3пусна самолета.
Пътувах с Хамбург интеранционал.
Като стигнах на лтеЧето се опитаха да ме нахокат, Щото бординга бил компийтид и Щели да ги пускат вече на пистата 3а и3литане.
Като ка3ах че съм с 2 малки деца, като скочиха, като се юрнаха, само Шпалир не направиха да ме качат по живо ппо 3драво на самолета. Даже автобус само 3а мен имаШе
А в самолета мем посреЩна капитана и ми вика - ех, де да бяха всички пътници като тия дето ги чакаме, ЩеШе е супер
И от други съм чувала подобни историйки 3а Бургаското летиЩе.

# 16
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
аз миналото лято летях с нашата компания,но останах доволна Simple Smile
не е имало "земетресение",храната беше доволно и на вкус и като количество, не съм очаквала ягоди и сметана.помогнаха ми с количката и  децата.стюардките не бяха намусени,даже напротив- държаха се много любезно ,дадоха всичко от себе си милите:D
е,вътре малко тясничко,ама за 3 часа се издържа.
това, от което не бях доволна беше  отношението на служителите на летището у софето,но това е тема за друг разговор Mr. Green

# 17
  • Мнения: 1 630
Ние летим редовно с тях. Не е най-качествената компания, но понеже са единствените които летят редовно тях ползваме. По-важно ми се струва за собствения ми конфорт да не се прекачвам, а не дали се усмихват стюардесите и дали яденето е вкусно.
синът ми лети с тях минимум 4 пъти годишно. ВСеки път има по някакъв малък проблем, но нищо сериозно. Обикновено закъсняват по няколко часа, ама нали за това има интернет, човек да погледне преди да тръгне за летището.
Иначе примерно, веднъж  като отидох да го посрещам твърдяха, че не е на борда на самолета, при положение че от България ми се бяха обадили, че е излетял. Хем си знаеш, че е някаква грешка хем да ти кажат че детето е слязло някъде по пътя на директния полет.....

мога да дам още доста такива примери за "дребни" неуредици, но продължаваме да летим с тях. Надявам се, че поне самолетите им са в добро техническо състояние, но мисля че за това нормите са толкова строги, че не би трабвало да има проблем.
Иначе утре летим с тях, ще кажа ако е имало по-голям проблем

# 18
  • Мнения: 1 630
за киселото мляко ми бяха обяснили, че се надува заради разликата в налягането и е надуто дори да не е развалено.

# 19
  • в шоки-land
  • Мнения: 3 765
Цитат на: raly
за киселото мляко ми бяха обяснили, че се надува заради разликата в налягането и е надуто дори да не е развалено.


може, не отричам....но аz го пробвах, zащото нищо друго не ми се ядеш......и не беше само от налягането..... Rolling Eyes

# 20
  • в шоки-land
  • Мнения: 3 765
Цитат на: Vjara

Амей, тоzи опит обаче не е уникален само zа Bulgaria Air. Последния път летях с Австрийските авиолинии, които са едни от най реномираните в Европа, а също и сред най скъпите. И при положение че летището беше съвършено праzно и нямаше абсолютно никой друг zа паспортна проверка и т.н. ме направиха луда на летище София. Просто не можеш да си представиш как ми крещяха. ми zащо не ме иzвикаха по уредбата като ссм толкова zакссняла? Аz бях чекирана, така че те zнаеха че съм на летището. Добре приzнавам че беше късно, но във всеки полет има zакъснял пътник. И не мога да приема такива крясъци и унижение след като плащам 600? zа 1 час полет. И след всичко това, успяхме да иzлетим около 5-10 мин преди раzписанието zащото това беше единствения самолет по това време на цялото летище. Значи не съм zакъсняла толкова и не е имало опасност да си иzпуснат слота дори и ако не ми бяха крещяли. Но мисля че това са служителите на летището, а няма много връzка с авиокомпанията.
[/b]имаш право....но като те zапочнат от летището, после свърzваш всичко и с компанията...а те сигурно иzобщо не са виновни... Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт