Потребителски неволи (касае доставката на интернет)

  • 2 580
  • 56
  •   1
Отговори
# 45
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 828
Да, спряхме се на чиния. 200 лева посудата и 20 лв месечна такса. Само още ги чакаме да дойдат 'да погледнат с бинокъл има ли видимост за препредаването'.
Най-много още 2-3 къщи да се заинтересуват - това си е истинско село Simple Smile

# 46
  • Мнения: 6 029
аз пък съм много доволна от доставчика на нетя.... да не повярваш. мислех, че от как изчезнаха модемите и проблемите с нета са изфирясали, ама явно не е така.

И аз тъй, но така май е основно в София  Simple Smile
Сега свекър ми и свекърва ми си вкараха в Плевен, ADSL 31 лв. на месец, за наполовина на нашата скорост, а нашата такса е 25 лв.  Crazy

и моята е толкоз.. мегалан?

# 47
  • Мнения: 12 891
И наште доставчици  са ужасни, ама в тоз квартал друго нЕма. Tired От доста време не сме имали проблеми де (да чукам на дърво), преди ни го спираха през 3 дена за по час-два. newsm78
...
Мдааа, при мен е същото положението. Габрово е малък град и както се досещате, доставчиците са много малък брой, като не всеки от тях покрива целия град. В моя квартал имам избор между сегашния ми доставчик и БТК - естествено, не избрах БТК. Не ме кефят периодите не договорите им и това е. От сегашните поне мога да се откажа когато си поискам, ако ми писне от тях. За да не излезе, че са супер, ще кажа, че при проблем нямат равни да ми изпилят нервите. Снощи имаше ЛЕК токов удар (подчертавам ЛЕК - дори не ми се рестартира компютърът) и от този момент до преди малко нямах нет. Тази сутрин се обадих и след малко праблем нямаше но не мисля, че е това начинът. Ако имаш проблем, можеш да се обадиш и да говориш с някого от офиса им, НО само в работно време, забележете. Ако се обадя извън него, чувам само запис, който ми препоръчва да се обадя между осем и пет. Другият им номер е да обявят, че "може да има проблеми с връзката известно време, понеже преработваме трасетата" на сайта си. Ми аз като нямам нет как аджеба мога да прочета какво пише в него?
Още мога да изпиша, но трябва да отивам на работа. Там дори не знам кой ни е доставчикът, иначе и те щяха да ми познават гласа по телефона...

# 48
  • Мнения: 46 526
и моята е толкоз.. мегалан?

Люлин нет  Simple Smile

# 49
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 193
Julie, подписвам се под твоето мнение.
Жозефинке, погледни доставчика ни с Julie дали има покритие и офиси при вас  Wink

Стояне, при така описаната ситуация при теб, май БТК е решение Thinking
А как са предложенията на мобилните оператори за нет? Не съм задълбавала, ама струват ли си?

# 50
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 828
А как са предложенията на мобилните оператори за нет? Не съм задълбавала, ама струват ли си?
Струват. Скъпо.

# 51
  • Мнения: 150
Ама вие си мислите, че съм свършил? Нееее! Днес сутринта отново останах без нет (докато преглеждах форума, забележете Simple Smile ) Преди 10 минути дойде! Това са около 10 часа... И понеже започва някаква буря, а както знаете, българските кабелджии не работят в лошо време, то сигурно скоро пак ще остана без нет, но за сметка на това ще е над 10 часа (със сигурност)...

Уфффф!

# 52
  • Мнения: 150
6-и септември.

Отново нямам интернет. Обаждам се на оператор (три часа опити да се свържа). Било предадено, по неговите думи. Аз обаче решавам да отида до зала, защото знам, че поне още няколко часа ще чакам техниците да реагират. На път към залата се отбивам до офиса на Евроком. Касата не работи, но техниците са там. Не са получили сигнал от София, че съм се обаждал!!!

Казвам ви, такова нещо може да го има само в една ориенталска страна, дори и в 21-и век! И това е фирма, която е от 15 години на пазара, а поне от 10 доставя и интернет!!!

# 53
  • Мнения: 524
Ей, съчувствам ти, с твоят интернет, направо не си за завиждане. Няма ли други доставчици (освен изброените) тук?

# 54
  • Мнения: 377
Роман мога да напиша за пловдивските доставчици.
От около 3 години и в офиса и в къщи сме с ADSL. От услугата и съпорта съм доволна. За 3 години 2-3 пъти ми е спирал нета за не повече от час. Единствените ми проблеми са били когато се е налагало да се занимавам с отдела им "Обслужване на клиенти", но така е като там са прехвърлили някакви "стари кадри" дето не знаят от къде се пуска компютъра, но иначе ми обясняват какво и как.  ooooh!

# 55
  • Мнения: 92
ПОЛЗВАМ АДСЛ И ВКЪЩИ И В ОФИСА.МНОГО СЪМ ДОВОЛНА.ДВА МЕГАБИТА СА СИ ДВА МЕГАБИТА:)ПРЕДИ БЯХ НА ЕДНА КАБЕЛАРКА ,С КОЯТО САМО СИ КЪСАХ НЕРВИТЕ-НИСКА СКОРОСТ,ПОСТОЯННИ ПРЕКЪСВАНИЯ.....

# 56
  • Bapнa
  • Мнения: 762
3-4-5 години бях на МНЕТ, къде имах нет, къде нямах .... от скоро у дома съм с БТК, в офиса също - много съм доволна ! Както каза VENECIQ 2 мегабита са си 2 мегабита, а когато си с wireless и имаш  нет навсякъде си е супер - няма кухня, няма тераса   Mr. Green А днес открих, че пред офиса в колата и в сладкарницата пак ловя  Joy

Общи условия

Активация на акаунт