Черен списък на мебелните магазини

  • 15 719
  • 47
  •   1
Отговори
# 15
  • софия
  • Мнения: 25 480
Пропуснах да напиша и Богдан мебел. Закъсняват с доставката, не се обаждат, за "екстри" като неустойка за неспазване на срока не се дава и дума да се каже. Материалите (без дамаската, която сами си избрахме) са евтини и некачествени, а за това как са ушити калъфите не ми се говори. А иначе цените им съвсем не са символични.

# 16
  • София
  • Мнения: 7 193
Пропуснах да напиша и Богдан мебел. Закъсняват с доставката, не се обаждат, за "екстри" като неустойка за неспазване на срока не се дава и дума да се каже. Материалите (без дамаската, която сами си избрахме) са евтини и некачествени, а за това как са ушити калъфите не ми се говори. А иначе цените им съвсем не са символични.
Наистина ли? Ужас! Като си помисля, че можехме за една бройка да си купим от тях канапета........

# 17
  • Мнения: 4 300
Само да вметна, че съм много доволна от Бриколаж и Практикер- заменят всичко, дори 3 седмици след като е купено. Не е точно за мебели,но все пак понеже прочетох мнение за Бриколаж по горе...
От Практикер купихме вградено казанче и след около 3 седмици майстора нещо не го хареса и каза да го сменим. Отидохме и хората веднага се съгласиха да си го вземат, стига да купим нещо друго за парите ( беше даже в различен месец, хората и ДДС-то са си приключили, нали съм счети Mr. Green). Купихме си бойлера и забравих какво още.
От Бриколаж бяхме взели едни сифони за пода в баните и се оказа че пак нещо не пасвали, трябвало само решетки да купим, та ги върнахме, взехме решетки за по малка сума и ни върнаха разликата в брой. Това се случва един ден след покупката.
Така че в това отношение съм доволна, хората са коректни Peace

# 18
  • Мнения: 162
          За Пловдив предлагам- Медели Идеа. Страшно грубо, некоректно и непрофесионално отношение. НЕХОДЕТЕ ТАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Поръчах ме си ъглов диван с дървени подлакътници за 1600 лв. При избора на подлакътниците занесох чекмедже от моята кухня- орех. Имаха същия цвят в картелката. ПРовери се 10-15 пъти номера и в крайна сметка пак го объкаха. Направиха ги цвят-венге, а краката с метален кант., който загрозяваше целия пейзаж. Върнах го! След 2 сед.- с цвят череша, а краката венге и т. н. Мотаха ме така 2-3 мес. и накрая отидох и вдигнах скандал до небесата. Те ми изкараха 2 кашона с крака и подлакътници. Омръзнало им да се занимават с мен . Аз им показвам поръчката- какво е записано вътре . Нищо неможели да направят. Бях си харесала и едни столове от там, но ме достраша да си ги взема-ако объркат и тях. Шарения. Взех си италиански с метални крака и кафява кожа като цвета на подлакътниците. Сега мразя този диван.

# 19
Мебели-Нова идея - София. Дадохме поръчка за спален комплект на 14.09. т.г. До този момент са пристигнали само гардероба и огледалото.Леглото, нощните шкафчета и др. не се знае кога ще пристигнат, а иначе поръчката би трябвало да се изпълни за  30 работни дни.  Изключително не професионално поведение на продавачките, нагло и грубо отношение. В крайна сметка си взехме липсващите мебели от комплекта от мебели явор.

# 20
  • София
  • Мнения: 7 800
Мебели Станков   #2gunfire #2gunfire #2gunfire  Ето повече подробности - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=130934.0

# 21
  • Мнения: 76
Меком ООД, предлагат матраци и дивани тип спалня с подматрачна рамка и матрак. Поръчахме го в началото на м.06, получихме подматрачната рамка в началото на м.10, при срок за изпълнение 45дни, матрак няма, не е дошъл още от Австрия /само дето на кутията пише, че е произведено в България, за Икея/ и след голям скандал успях да взема оборотен матрак, та да използваме дивана.
Мебели Еж, поръчка на кухня края на м.06, монтаж средата на м.10, отново при 45дни срок за изпълнение и монтаж и при монтажа си оставиха ръцете.

# 22
  • Мнения: 22 980
ПРАКТИКЕР -като цяло имат ужасно обслужване.,непрофесионално и бавно.Мотаха ме с поръчката на едни плочки 3 месеца.имала съм и други дефектни стоки оттам
МЕБЕЛИ ГИДУЛСКИ-поискаха ми 1/2 от цената за мебелите,не им ги дадох естествено.Поръчката закъсня с 5 месеца и не беше това,което исках.Не дойдоха да си дооправят нещата.
КАРАБУЛЕВ-на 1-вия мецец се разлепи фурнира на една интериорна врата,след 100 мои обаждания никой не дойде да я оправи.А майсторите им,като поставяха вратите направиха страхотна кочина и се изнесоха.
Нов дом-една маса я чаках 6м. ooooh!

Последна редакция: чт, 22 ное 2007, 15:26 от ДесиХ2

# 23
  • Мнения: 4 300
Деси,  Shocked
Че са непрофесионалисти в Практикер си е вярно, ама аз отдавна съм се отказала да разчитам на съвети на продавачи в тея магазини ( с изключение на един младеж Красен от Бриколаж- евала Peace). Но за сефте чувам че са имали проблем с доставка, мислех че като са голям магазин нямат проблеми със снабдяването.
Сетих се да добавя и Джесика- бяха изложили едни плочки, комбинация от 3 вида. Решихме да поръчаме- оказа се се нямали от единия вид, но никой цяла седмица не се потруди да каже че ги няма. На всичкото отгоре ни излъгаха, че имало проблем в завода и не се произвеждали, а ги намерихме същите в друг магазин Shocked
Продавачките бяха нелюбезни, бяха изложили една тоалетна с грешна ( по малка ) дъска. Питам ги имат ли съответстваща- имали, ама не можело да я видя. Ако си я купя щяла да съм да я взема направо от склада. Ако не ми хареса питам- щяла съм да се върна.
В крайна сметка купихме каквото купихме и касиерката не ни даде касов бон и не сложи печат. Напомних й, а тя така го трясня все едно я карам да ми мие краката.
Втори път няма да отида там.

# 24
  • MJF
  • Мнения: 8 601
днес отидох в магазина броиха дните -30 от поръчката. уточнихме неустойката принципно-зависи кога ще го докарат,проверих дали ми имат телефона.за целия 10 минутен разговор не чух извинявайте.не получих отговор защо след като са видяли,че мебелите ми ги няма в камиона не ми са се обадили.този въпрос 2 пъти го питах.но явно говорехме на различни езици.отговориха че звънят само когато получат поръчката.,аз както е тръгнало мога да я получа примерно март 2008.още повече ,че мога да прекратя поръчката-тук имаше неутрално мълчание. #Cussing out #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire
 #2gunfireосвен дядо коледа да ми донесе пищов с халосни,няма да целя хора, но прозорец или нещо друго.разговори не помагат,разговори с повишен тон също smile3513 fight Laughing

# 25
  • MJF
  • Мнения: 8 601
za praktiker  v redkite momenti kogato mi doide gelanie i nugda da popitam ne6to minimum 2 du6i ot personala me prepra6tat vupreki 4e pitam tezi za suotvetnia otdel, redovno sum tam pokrai remonta obzavegdane i kato fizionomii gi ponaznaivam , но хич не са по обясняването къде да намеря еди какво си а да дадат съвет още не съм на целила такъв а определено ги питам и без това когато е на език които не владея с тези постни български преводи се налага и съвет някои да даде.извинявам се за латиницата по горе.

# 26
  • Мнения: 1 671
На нас отказаха да ни върнат шкафчето в "Бриколаж", а нямали друго, с което да го сменят (върнахме се 2-3 часа след като го купихме). Дефектът е, че над вратичката плоскоста е срязана и има една драскотина (доста дебела и грозна, като от трион), която се вижда и е изложена на влага. Дано не се подуе и разпука. В крайна сметка ще си купим ново, но няма пак да е от там!  Crossing Arms
Между другото от "Практикер" си взехме осветителните тела. Бяхме харесали едни с матов кант и се оказа, че имат само 2 плафона, а ни трябваха 3. Момичето от щанда за осветление веднага се обади в другия им магазин да провери и ни намери още един плафон. Явно си зависи на кой ще попаднеш, спести ни тогава едно разкарване из цяла София. Друг път в същия магазин не са ни забелязвали, наложи се да се скараме, за да ни покажат къде има обезопасители за контакти или както там се наричат.

# 27
  • София
  • Мнения: 313
Мебели "Нова Идея" - на 25-ти АВГУСТ си поръчахме скрин от тях. Дойде на 15-ти НОЕМВРИ  #Cussing out
Няколко пъти не го бяха сложили в камиона и така... Платиха ни неустойка - 0,90 лв  Confused, мъжо си ги взе, защото въпроса бил принципен  Laughing Иначе по телефона понякога бяха любезни, понякога не - зависи с коя служителка говориш  Thinking

# 28
  • MJF
  • Мнения: 8 601
таря ти ме разби с тази неустойка .на мен в сряда ми изчисляваха 0,5% на ден от закъснението от 30 работни дни.ясно е ,че като пристигнат мойте секции-ако изобщо пристигнат някога-ще ида да си взема неустоиката преди каквото и да е дейсвие от тяхна страна.

# 29
  • Мнения: 367
Много съм разочарована от мебелни салони „НОВ ДОМ – СИМЕОНОВ"Дадохме поръчката си на 15.09 за антре и ни казаха до 45 дни(работни)ще е при вас,но ето че минаха доста повечко и антрето го няма и няма и да дойде,защото нямали поръчки #2gunfire #2gunfire #2gunfireПоне капарото ни върнаха,ама и нямаше как,защото май доста повиших тон Naughty

Общи условия

Активация на акаунт