Warning! Внимание! БТК ADSL - некоректност и капани

  • 3 078
  • 61
  •   1
Отговори
# 45
Дамянов...леко преиграваш вече.

Реза ...може би си права !Пиша и в други форуми и искам да информирам повече хора и за това така да изглежда .Знам ли ?
 Имам дете първокласник и в момента плащам в къщи 17лв. нет и кабелна ТВ /Пазарджик/ . Не ,че нямам пари ,но това е напълно достатъчно малкият да си играе в дечица.ком ,а ния да си браузваме вечер .В офиса вече нещата са по друг начин ,но да не задълбаваме.
Идеята ми е да се огледат хората наоколо и да си погрижат за бюджета си ,че българина не е толкова богат.Ако няма избор ...разбира се ,че и БТК става !
Вярно ядосан съм много на БТК и повече за това ,че се държат надменно и злоупотребяват с търпението на хората .Колко му е да заплашиш беден човек със санкции и той да се откаже да си търси правата???

Все пак не искам да влизам в спорове и лични дразги .

Поздрави и късмет!

# 46
damianov.GK, моля те, кажи ясно, точно и кратко какви са новите условия, от които си толкова недоволен? Нещо не ми се чете договора.

Дано не отегчавам хората но за теб пак ще копирам Simple Smile

ВНИМАНИЕ ! WARNING ! AHTUNG ...

                  "Вратичките" и "капаните" в Общите условия на БТК и придружаващите ги      заявления ,за които трябва да внимава потребителя на АДСЛ-услугата!!!


   1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
   Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!

   2. Навсякъде в договорите скоростта се определя с параметъра  "ДО...", а никъде не се споменава за някакъв гарантиран минимум! Това нещо ще ви се изтъкне и от поддръжката на 070017111, ако имате проблем с намалена скорост или бавен интернет.

   Коментар:  Със съчетанието на т.1 и т.2  господата от БТК "двойно връзват гащите си" Simple Smile относно предоставяне на некачествен /слаб/ интернет  и единственото Ваше право си остава да си плащате редовно без привилегията да мрънкате или недоволствате от лоша услуга!!! За прекратяване на договора въобще и дума не може да става!!!

   3.Точки от ОУ, при които БТК не носи отговорност :

"5.4.1. Планирани профилактични ремонти или мероприятия с цел оптимизиране на качествени параметри на Услугата и аварийни ремонти;
5.4.2. Повреда или смущения в телефонните линии до отстраняване на повредата или смущението и/или спиране на електрическото захранване на регионалната или национална електрическа мрежа до възстановяване на захранването;
5.4.3. Когато Потребителят използва алтернативно оборудване - до отстраняване на това оборудване и замяната му с подходящо оборудване, както и при самоуправно отстраняване на повреди в оборудването, предоставено от БТК от страна на Потребителя;
5.4.4. При настъпване на обстоятелства от непреодолима сила до отпадането им;
5.4.5. Когато Потребителят ползва Услугата по начин, който затруднява или пречи на нормалната работа на други потребители на БТК или им причинява щети;
5.4.6. Когато Интернет не е достъпен от мрежата на БТК до осигуряване на такъв достъп;
5.4.7. Когато Потребителят забавя плащането на Услугата повече от 10 (десет) дни след определената крайна дата на плащане (падежа);
5.4.8. Когато Потребителят използва Услугата на повече клиентски потребителски станции, отколкото е посочено в Спецификацията на БТК АДСЛ услугите и ценовата листа за съответната АДСЛ Услуга."

   Извод: При проблеми на БТК с доставката на интернет можете да останете без връзка с дни или седмици, но в крайна сметка Вие не може да ги смените като Ваш доставчик... В най добрият случай ще Ви бъде приспадната някаква сума от месечният абонамент, а "привилегията" да си плащате редовно до края на договора си остава желязна и непоклатима!

   4. Никога не подписвайте договор с включена "Промоция"!!!   Ако имате такова упоменаване при подаване на заявлението си, Вие губите автоматично правото си да не приемате ново едностранно променяне на ОУ от страна БТК.
   Коментар: За в бъдеще съм сигурен, че всички абонати на БТК ще са само от промоции... Разбираемо е защо, когато четете горното!  Simple Smile
   Към днешна дата е жалко за всички потребители на АДСЛ, които са ползували "промоции"! Те нямат право да НЕ приемат новите ОУ влезли в сила от 22.09.2007 г.! /това ми го разясни една от служителките/ Sad(

   5. За новите абонати: Внимавайте с нововъведените вече "специални условия" във Вашите заявления! Там "уловката" е следната - Ако евентуално забравите да предупредите БТК в едномесечен срок преди изтичане на договора за прекратяването му, то Вие удължавате договора си с 12 месеца и спасение през този период НЯМА!  Simple Smile Т.е. остава си вашето неоспоримо и непроменимо право да си плащате редовно!
   Много хитро е това !    Simple Smile
   Прави са хората когато казват, че всяко невнимание се наказва!!!

   6. Промяна на цените!

"6.8. Промяна на цените
Цените, посочени в настоящите Общи условия, могат да бъдат променяни едностранно от БТК при следните условия:
6.8.1. БТК ще уведоми Потребителя като публикува промяната на цените в един ежедневник и/или на уеб страницата си в срок от 1 (един) месец преди влизането им в сила като:
6.8.1.1. В този случай Потребителят има право да изпрати писмено предизвестие за прекратяване ползването на Услугата преди новите цени да влязат в сила;
6.8.1.2. Ако в гореспоменатия срок Потребителят не изпрати предизвестие до БТК, че не е съгласен с промяната на цените, тази промяна автоматично влиза в сила след изтичането на срока посочен в точка 6.8.1."

   Коментар: "За бога братя не купувайте " Simple Smile)  Значи, ако случайно пропуснете при редовното си ежемесечно и подробно четене на сайта на БТК, че случайно са приели нови цени, то Вие може (неслучайно) да се озовете със сметка много по-голяма от досегашната си! Е разбира се, ако не сте "възразили"! Simple Smile  Тънкостта е в това, че трябва да "възразите" точно навреме, иначе приемате всичко безусловно!
   Размисли: Как ли ще е с хората с "промоциите" ? Те нали май нямат "право на глас" ???

   7.Препоръка :  Ежемесечно четете редовно сайта на БТК и по-точно ОУ на БТК! Те винаги имат право едностранно да променят условията си, които ако не оспорите в срок, то безусловно приемате.
   Отговорността си е изцяло Ваша!!!
   Просто да сте си отваряли очите.

п.п. Предложените коментари и факти в този документ не претендират за изчерпателност. Те са съставени на "прима виста" без детайлна и правна аргументация. Всеки има право да ги допълва и коригира.
Но скоро професионалисти по право и адвокати ще се произнесат компетентно върху тяхната "тежест" и ще се отговори на въпроса: "Има ли такова чудо у Европата, или само у нас (в България) капиталистите-монополисти имат право да правят каквото си поискат с клиентите?"

# 47
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Аз не знам да има някой, който  се съмнява, че БТК прецакват клиентите си по всички възможни начини и то съвсем не от 22-ри, а от години.
Ако има хора, които все още са им абонати, то значи условията са приемливи за тях.

# 48
  • Мнения: 1 952
Reza, на теб коя друга компания освен БТК ти предлага домашен телефон?

# 49
  • Мнения: 5 539
Reza, на теб коя друга компания освен БТК ти предлага домашен телефон?
В момента върви реклама на Кейбълтел за услуга 3 в 1: кабелна, интернет и домашен телефон.
Сигурно има и други доставчици.

# 50
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Не позлвам домашен телефон от години.
Нямам нужда от такъв.

Заместители на БТК има и за тази услуга, принципно.

# 51
  • София
  • Мнения: 2 896
Reza, на теб коя друга компания освен БТК ти предлага домашен телефон?
В момента върви реклама на Кейбълтел за услуга 3 в 1: кабелна, интернет и домашен телефон.
Сигурно има и други доставчици.

Мда и то от доста време, Орбител

# 52
  • Bapнa
  • Мнения: 762
Кофти работа ... имам на работа бтк и у дома също... вече им сърбах попарата с ISDN  централата и с преместването на интернета на ново място ( за офиса говоря), но като цяло съм доволна от интернета, скоростта и плащането... Не знам, ако реша да прекратявам договора как ще е , но засега само следя темата  Peace

# 53
  • Варна
  • Мнения: 1 817
Освен общите условия, и това че БТК "си връзват гащите" отвсякъде не виждам нищо лошо в доставчика. За мен те са най-добрия вариант и при всяка промяна на цената сключвам нов 2-годишен договор. Нямам намерение да си спирам нета. Доволна съм. Незнам защо има толкова хора които са така скептично настроени. Може би не са яли попарата на други доставчици за това....  newsm78

ПП: Аз правя сравнение с МНЕТ, при които плащах 2 пъти повече пари за ужасно качество на услугата. Стояла съм по 1 седмица без нет, защото няма кой да се накани да дойде и да си свърши работата. Най-редовно имах проблеми с тях. Може би за това боготворя БТК, знам ли.... newsm78

# 54
  • Мнения: 1 952
За нета на БТК не коментирам.
Но...наскоро ми се случи- подавам молба за откриване на нов телефонен пост за вкъщи с условие подарък телефон. Майка ми отива, плаща каквото трябва и служителката й казва, когато получим писмо по пощата, да се обадим да ни пуснат телефона, а същевременно да очакваме писмото. И така ние чакаме около 4 месеца, а и ние не бързаме, защото телефона не ни трябва кой знае колко, но нищо не идва. Отивам аз в центъра на БТК й им казвам, че искаме да дойдат да ни пуснат телефона. И познайте какво ми казват ... Техник еди кой си е отчел,че на еди коя си дата преди 4 месеца на този адрес той е пуснал кабел за телефон, само дето ние у нас такова нещо не знаем и никога никой не е идвал. Освен всичко друго ние имаме около 90 лева такси /не помня точната сума/ и от БТК ми заявяват,че ако не платя тия такси там телефон няма да има, въпреки че според тях вече има. По техен съвет подавам молби и жалби до незнам си колко отдела - отговор няма. Няма и да има, и нито писмо, нито жица, нито телефонен апарат ще ми дадат.

Ако почна да Ви разправям и за сагата с офис телефоните....5 стр. няма да стигнат.

# 55
  • Мнения: 2 018
Наскоро ни се наложи да прехвърлим частен номер във фирмен. Когато получихме фактурата, какво беше учудването ми, когато забелязах, че има начислени такси - 70 лв. Обадих се и тяхната служителка ми обясни, че е грешка. Сложили са били такса за нов пост. Беше ми обещано, тази сума да бъде приспадната при следващата сметка. Все още нямам новата фактура за да видя какво ще ми бъде начислено вътре. Но явно с БТК, човек трябва да си отваря очите.
Относно нет-а  - за сега съм доволна.  Разбрах, че трябва да се подаде молба за прекратяване на договора, ако не си съгласен с ОУ до 22.10. Но не разбрах, т. 1 от кога влиза в сила. Защото скоростта, за сега е добра.

"1.Интернет скоростите в договорите са поделени за фирми 1/20, а за физически лица 1/50, което значи, че ако интернета Ви е слаб и мижав, Те /БТК/ не са виновни..., просто Вие сте приели това условие!
   Пример: При скорост 1024 Kbps доунлоуд и 128 Kbps ъплоуд, имайки предвид т.1 и някакво СРЕДНО натоварване на трасетата на БТК, Вие ще получавате скорост от по няколко Kbps (около 20), което значи, че едвам-едвам ще можете да разглеждате страници /браузвате/, а всякакъв вид друга комуникация ще бъде блокирана!"

# 56
  • Мнения: 10 637
Защо аз виждам на края на всички страници на ОУ дата 22/08/2007. Къде пише, че са приети на 22.09.?

# 57
  • Мнения: 4 585
За нета на БТК не коментирам.
Но...наскоро ми се случи- подавам молба за откриване на нов телефонен пост за вкъщи с условие подарък телефон. Майка ми отива, плаща каквото трябва и служителката й казва, когато получим писмо по пощата, да се обадим да ни пуснат телефона, а същевременно да очакваме писмото. И така ние чакаме около 4 месеца, а и ние не бързаме, защото телефона не ни трябва кой знае колко, но нищо не идва. Отивам аз в центъра на БТК й им казвам, че искаме да дойдат да ни пуснат телефона. И познайте какво ми казват ... Техник еди кой си е отчел,че на еди коя си дата преди 4 месеца на този адрес той е пуснал кабел за телефон, само дето ние у нас такова нещо не знаем и никога никой не е идвал. Освен всичко друго ние имаме около 90 лева такси /не помня точната сума/ и от БТК ми заявяват,че ако не платя тия такси там телефон няма да има, въпреки че според тях вече има. По техен съвет подавам молби и жалби до незнам си колко отдела - отговор няма. Няма и да има, и нито писмо, нито жица, нито телефонен апарат ще ми дадат.

Ако почна да Ви разправям и за сагата с офис телефоните....5 стр. няма да стигнат.
На тоя протокол за построяване на нов телефонен пост трябва да има ваш подпис. Без него вие не сте абонат на БТК, камо ли да дължите пари. Ако има подпис, лесно може да се докаже, че е фалшив. Може да се обърнете към Комисията за защита на потребитлите.

# 58
  • Мнения: 1 952
Не желая да имам общо с тази организация повоче, така че нито мисля да им давам 90 лева, нито да се занимавам с тях.

# 59
  • София
  • Мнения: 11 117
За нета на БТК не коментирам.
Но...наскоро ми се случи- подавам молба за откриване на нов телефонен пост за вкъщи с условие подарък телефон. Майка ми отива, плаща каквото трябва и служителката й казва, когато получим писмо по пощата, да се обадим да ни пуснат телефона, а същевременно да очакваме писмото. И така ние чакаме около 4 месеца, а и ние не бързаме, защото телефона не ни трябва кой знае колко, но нищо не идва. Отивам аз в центъра на БТК й им казвам, че искаме да дойдат да ни пуснат телефона. И познайте какво ми казват ... Техник еди кой си е отчел,че на еди коя си дата преди 4 месеца на този адрес той е пуснал кабел за телефон, само дето ние у нас такова нещо не знаем и никога никой не е идвал. Освен всичко друго ние имаме около 90 лева такси /не помня точната сума/ и от БТК ми заявяват,че ако не платя тия такси там телефон няма да има, въпреки че според тях вече има. По техен съвет подавам молби и жалби до незнам си колко отдела - отговор няма. Няма и да има, и нито писмо, нито жица, нито телефонен апарат ще ми дадат.

Ако почна да Ви разправям и за сагата с офис телефоните....5 стр. няма да стигнат.

Подобна случка ми се случи и на мен .... Не ми се пишат подробности ...
БТК са в моя черен списък завинаги ...

Общи условия

Активация на акаунт