избор на училище

  • 31 422
  • 334
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 53
Включвам се и аз за Гагарин нямам никаква идея кой би могъл да ни даде повече инфо за самите учители.Двоумя се и за 107 в лозенец...........

# 61
  • Мнения: 984
това са добрите люлински у-ща, според мен
http://www.sou56.bol.bg/
http://www.acad.bg/gandi/Pages/about.html
http://education.big.bg/base/17_sou.htm 17 СОУ с изучаване на френски, имат собствен превоз
http://school32.com/? -/както вече писах/, от Люлин с метрото не е много далеч
17 СОУ е целодневно, разполагат със стол и транспорт
32 СОУ има занималня, в първи клас е безплатна, след втори е платена, разполагат със стол, но нямат транспорт

# 62
  • Мнения: 771
28-мо имат занималня и стол. Препоръчвам ЗОЯ ВАСИЛЕВА!/Кр. поляна/

# 63
  • София
  • Мнения: 1 278
Привет на всички! Включвам се, за да споделя с вас личен опит. Не съм съгласна с Балони(ако не бъркам ник-а), че децата не трябва да се натоварват в тази възраст - все пак зависи от самото дете. Моето дете можеше да чете и смята, започна в 1-ви клас в руското у-ще - сравнително натоварена програма, после в СМГ и сега е в Немската - повярвайте ми, не се е затруднил никак.  Laughing Искам да кажа, че препоръчвам да натоварвате повечко и постепенно, за да им е леко после. Все пак всеки си познава детето най-добре и не би навредил на здравето му.
Не мисля, че е толкова от значение учителката, колкото отношението на детето към процеса. Ако е мотивирано няма да има никакъв проблем.
 

# 64
  • Мнения: 494
Цитат
Не мисля, че е толкова от значение учителката, колкото отношението на детето към процеса. Ако е мотивирано няма да има никакъв проблем.
Повярвай ми, синът ми Крис е ужасно любознателен. И, както писах по-долу, много палав. В градината казват, че единственият начин да му задържат вниманието е по време на заниманията, в които взима дейно участие. Обаче, това се случва при неговите учителки, които той много обича. Така че, никак не съм съгласна, че не е важно кой е срещу теб. Отношението на детето към процеса може да се променя многократно и това зависи както от нас, родителите, така и от учителите. И ние сме били така. Имало е учители, които са могли да ни накарат да заобичаме и най-отвратителните за нас предмети и да ходим в тези часове с удоволствие и нетърпение. Притеснявам се началния учител на Крис да не го прекърши и да не намали интереса му към научаване на нови неща. А мотивацията - тя идва основно от учителя. Прост пример при нас е хореографията, на която ходи в градината. Към края на миналата учебна година Крис поиска да го отпиша, защото не му харесвала госпожата и костюмите му боцкали. Тази година имаме нова госпожа, която го е пленила и поиска да го запиша. Всичко това е много логично.

# 65
  • Мнения: 771

Не мисля, че е толкова от значение учителката, колкото отношението на детето към процеса. Ако е мотивирано няма да има никакъв проблем.
 

Много интересно, това отношение от кого ще се създаде....мисля си, че пак трябва да има Учителка!

# 66
  • София
  • Мнения: 1 278
Много интересно, това отношение от кого ще се създаде....мисля си, че пак трябва да има Учителка!
Айде да не приписваме на учителките повече задължения, отколкото са им във възможностите! Отношението се създава и възпитава от родителите. Всеки член на семейството има задължения, с които трябва да се справи максимално добре - за детето това е училището. Просто и ясно  Grinning А дали ще ходи с удоволствие, или не в даден предмет е второстепенен въпрос, важното е да съзнава, че това му ангажимент, достатъчно сериозен. Останалото са капризи....

# 67
# 68
  • Мнения: 494
Цитат
А дали ще ходи с удоволствие, или не в даден предмет е второстепенен въпрос, важното е да съзнава, че това му ангажимент, достатъчно сериозен. Останалото са капризи....
Сега разбирам мъжът ми, когато казва "ти ми превръщаш удоволствията в задължения"... А, всъщност, е много прав...
Със сигурност всеки родител носи голяма отговорност, но и на учителите се пада мноооого. А да мерим на кой колко - няма смисъл.
И ми се струва, че доста отместихме темата...

# 69
  • Мнения: 771
Абсолютно! Ха накарай малкия сладур да обича училището, ако там го чака една "злобно стиснала уста невротичка"! И обратното...! Тъй че нещата са 50/50 родител учител и двата фактора са от значение!

# 70
  • Мнения: 24 467
Без да обсъждам училищата в еди кой си град, само споделям мнение- за мен в началната степен е по- важно училището да е близко, детето да е сред по- познати деца, от квартала, да може да ходи и да се прибира само от определен момент. Не мисля, че в началните класове съществува някаква "елитност", няма нужда от "начесване" на личен снобизъм и засищане на комплекси. Детето учи в периода от  І до около V клас в зависимост от това, каква е по- скоро домашната му среда, т.е. качеството на обучение зависи по- скоро от това какво е качеството на обърнатото внимание в къщи. А личните качества на учителя определено не зависят от това в кое училище работи същия. Ние сме в кварталното близко училище с чудесна госпожа, от която и ние /родителите/ и детето сме доволни.
Честно казано детето може да се подготви чудесно и в местното училище, както и във всеки град от страната ни, основно зависи от старта, даден от средата в къщи.

# 71
  • Мнения: 771
Абсолютно съм съгласна. И другото- елитното училище не гарантирае елитна госпожа. И много важно е самото дете да се чувства в "свои води" и да е с познати деца. За "елитно " у-ще има време.

# 72
Имам дъщеря и ще бъде в първи клас. Имам въпрос: Как да избера най-доброто държавно училище в Пловдив? Моля, за вашите мнения и предложения.

# 73
  • Мнения: 3 740
Според мен основните критерии са два: добра учителка (именно учителка, а не училище) и удобно място - детето да може да ходи и да се прибира само от един момент нататък.

# 74
  • Мнения: 771
АБСОЛЮТНО! иМА ВРЕМЕ ЗА ЗА СНОБСКИ НАПЪНИ. Важното е, детето да се чувства добре и да му бъде дадена солидна основа!

Общи условия

Активация на акаунт