Нищо лично към теб. И не става въпрос дали съм или не специалист по всичко. Цивилизацията може да променя много неща, но не променя биологията толкова бързо, колкото си мислят хората. Всъщност биологията не се е променила, но околната среда оказва точно толкова сериозно влияние върху децата и възрастните, колкото и генетично заложеното. Мозъкът си е част от анатомията и не се е променил за 200 години. Децата са си такива. Те се учат от това, което виждат, но и имат нужда да го имитират. Ако не ме лъже паметта си лекар по образование, значи знаеш за важността на играта в развитието на детето. То се учи чрез играта, а играта в основната си част е подражаване на хората около детето, осмисляне на света и събитията чрез физическата манипулация на обекти. Децата дори "изучават" по този начин законите на физиката. Бутайки две колички и блъскайги ги една в друга детето прави връзката между приложената сила и ефекта от нея, влиянието на масата на обекта и всякакви други полезни неща. Момиченцата влачат по цял ден кукли, подреждат чиниики и чашки. Филмчетата колкото и да са занимателни и полезни до известна степен, много често представят и изкривена картина на действителността. В анимациите гравитацията не съществува, стават всякакви странни неща. Повече гледахме заедно детски предавания с истински деца (тогава имаше само по Канал 1)Имаше един период, в който на децата изобщо не им позволявах да гледат анимация и то беше точно около тази възраст.