И какъв му е зора на директора на 91 НЕГ (например) да има още един ученик, който при това не е успял да изкара нужната оценка и който ще бъде 27-ми ученик в класа, и понеже не се е справил с изпитите, може би без проблем ще се справи с езиковото натоварване?
Ако предпочете 1ви вариант (обикновено точно това предлагат директорите), ще освободи още едно място за детето, което ще остане 1ва резерва след последното класиране. От това печелят и не-близнаците, макар да не е толкова очевидно. Т.е. ще даде възможност на още едно дете да влезе. А то с нищо няма да е по-некадърно от предпоследното прието, което би било последното прието, ако близнакът не се възползва от правото си да не чака класирания и не се отвори допълнителна нова бройка за него.
Директорът има интерес да има повече деца по много причини - за сформирането на каквито и да е допълнителни занимания се изисква минимална бройка, за да се въведе еди-какъв си втори език, също се иска минимална бройка желаещи да го запишат. Отделно при делегираните бюджети, училището ще получава пари според броя на учениците там.