На море в БГ - 2008 - Всичко по темата!

  • 76 754
  • 586
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 2 317
 Shocked
Ние бяхме миналата година там и останахме с много добри впечетления Rolling Eyes
А плажът как е?

# 556
  • Мнения: 4 784
То и нашите впечатления от миналата и от по - миналата година бяха все добри, за разлика от тази. Незнам, може навалицата да ми дойде в повече. А миналата година бяхме септември, по - предната юни - юли и може би сега сме уцелили калабалъка.
Плажът също не ми хареса. Морето беше много мътно и мръсно, а пясъкът постепенно се превръща в камъни поне на брега.

# 557
  • Мнения: 2 317
Мерси.
Съжалявам,че сте разочаровани.
Надявам се септември да не е навалица,където и да отидем.
 Hug

# 558
  • Мнения: 4 784
За нищо.
Пожелавам Ви на Вас приятно изкарване, където и да отидете!

# 559
  • Варна
  • Мнения: 2 097
Здравейте! Имаме резервация за хотелски комплекс Яница в Крапец за началото на септември. Ще се радвам ако някой сподели впечатления  Hug

# 560
  • Варна
  • Мнения: 2 097
Сега видях, че има тема за Крапец и не съм очарована от отзивите:(  Чудя се дали да не отменим резервацията... Rolling Eyes

# 561
  • Мнения: 4 784
Големи смотаняци са тия от Иберостар на Златните. Написах им писъмце и те като да не вярваш ми отговориха, опровергавайки всичките ми оплаквания, все едно аз не съм била там и на мен не са се случили въпросните разочарования.
Все пак се учудих, че са провели разследване и то подробно за нашия престой, разговаряли са с персонал - камериерки, рецепция, според които естествено, думите ми са пълна измислица.

# 562
  • Мнения: 9 776
Какво им писа? Мен ме поканиха пак да заповядам при тях, за да се убедя, че са премахнали посочените нередности.

# 563
  • Мнения: 8 769
polin_a и veni9, защо не напишете писмо до ей тоз човечец -  Mr. Nofre Siquier - Expansion Director, nofre.siquier@iberostar.com ?
Вижте какво са написали в страницата си:
All Iberostar hotels offer their guests preferential treatment, as well as personalised attention in everything right down to the smallest of details, and superb value for money. The company philosophy is based on the constant reinvestment of profits in improvements to all its services, which has helped give it an outstanding image in the holiday sector.
Както и:
    On the best beaches in the world
   The greatest of care for our surroundings
   Large gardens with swimming pools
   Excellent decoration
   Ideal for holidays alone or with children
   Exquisite cuisine
   Highly qualified team
   Exceptional upkeep of premises

От вашите разкази излиза, че българиския Иберостар изобщо не изпълнява политиката на веригата. Преведете му с няколко думи и лицемерните отговори на българите тук и ги приложете. Може пък да им дръпнат ушите.
Вбесявам се от псевдопрофесионалисти направо.... smile3515

# 564
  • Мнения: 9 776
Доня Туфиня, за съжаление не знам английски и ще ми трябва някой да ми преведе. Благодаря за идеята! Май наистина имат нужда от подръпване на уши, защото пародията е пълна. Пък и им разглеждах каталога на хотелите по целия свят - е такова нещо като тука нашто българското няма. Май само ползват марката. И тук говорим за хотел с претенции за 4 звезди. Което би трябвало да си е напарво лукс. Отново ти благодаря и ще се възползвам от препоръката ти Peace! Hug

# 565
  • Мнения: 4 784
Доня Туфиня, благодаря за адреса.
Ровичках се из нета един ден, но не успях да го открия. Благодарско!
Отдавна възнамерявам да им пиша, само дето трябва да си впрегна скромните познания по английски  Confused
polin_a писах им за почти всичките ни разочарования. И нас ни поканиха пак, но незнам кое да им гледам на премахнатите нередности, като според тях няма такива.

# 566
  • Мнения: 4
Моето няма да е отговор, тъй като е вече късно за препоръки, но поне да ви кажа къде да не ходите догодина, или да не очаквате много, базирайки се на рекламата.
Та така, попаднахме в Интернет на предложение от ЕВРОГРЕЙД за почивка в ММЦ Приморско, хотел Нептун. Цената за 9 пълни дни пансион 230,00 лв. на човек. Цената ни подсказваше да не очакваме кой знае какво, но това което видяхме беше уникално.
Хотел една звезда, стаи с мухъл (първи етаж), хавлии се дават, ако си ги поискаш настойчиво, нощни лампи без крушки и като капак - на място в хотела ти казват, че децата с които си дошъл, ако не са застраховани с медицинска застраховка (не задължителното осигуряване) се преглеждат и евентуално лекуват срещу най-малко 30,00 лв.на посещение.
Пълния пансион - добре. Храната - осигурена, но в количества, които не биха нахранили възрастен човек. На наш въпрос, защо храната е толкова малко, ми се отговори неучтиво - "Това са детски порции, госпожа, какво искате?" Да, но когато плащахме, никой не ни предупреди за това.  Шум - невъобразим! По всяко време на деня и нощта! С една дума, моля ви, не се хващайте на въдицата на ЕВРОГРЕЙД ООД! Моля ви! newsm78

# 567
  • Мнения: 4 784
Дадох си малко зор днес и написах и на Mr. Nofre Siquier. Да видим дали ще ми обърнат внимание...

# 568
  • Мнения: 9 776
veni9, ще чакам инфо после, защото аз в момента не мога да направя кой знае какво. Дано да ти отговорят.

# 569
  • Мнения: 2 742
Някои да е ходил в този хотел?Ако сте разкажете за престояhttp://www.grandhotelvarna.com/main/hotels.php?type=3

Общи условия

Активация на акаунт