закупуване на дефектна стока и комисия за защита на потребители

  • 3 886
  • 18
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 255
Момичета, днес ми се счупи лятната количка Mac England. Купена е преди 7 мес от варненския Штъркел, гаранцията изтече преди месец. Дали имам основание за рекламация? Според мен е малко ползвана и е твърде рано за чупене. И дали мога да поискам рекламация в София или трябва да е във Варна? Когато я купихме си беше здрава де.
Касовата бележка при теб ли е? Ами гаранцията?
Ако не си пазиш касовата бележка няма нищо да направиш.

Пазя и двете.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 23 715
Момичета, днес ми се счупи лятната количка Mac England. Купена е преди 7 мес от варненския Штъркел, гаранцията изтече преди месец. Дали имам основание за рекламация? Според мен е малко ползвана и е твърде рано за чупене. И дали мога да поискам рекламация в София или трябва да е във Варна? Когато я купихме си беше здрава де.
Касовата бележка при теб ли е? Ами гаранцията?
Ако не си пазиш касовата бележка няма нищо да направиш.

Пазя и двете.
Принтираш си закона и въоръжена със него и касовата бележка отиваш в магазина. Ако не ти обърнат внимание пусни една жалба до КЗП.

# 17
Здравейте!
Казвам се Красимира Караджова и ви пиша в качеството си на европейски потребител. В конкретния случай става въпрос за хладилник на 6 месеца, който спря да работи и от магазина отказват да го сменят и претендират за ремонт. По съвпадение ?! също става въпрос за магазин ТЕХНОПОЛИС!!!!!Имам подадена жалба до Комисията за защита на потребителите и дори бяхме поканени на среща в офиса им в Бургас. Процедурата още тече и нямаме писмено становище от тях.  Знам, че пазара в България е залят от некачествени стоки, но нали и вече сме европейски потребители и би трябвало да бъдем обслужвани като такива.
От хладилникът е изтекъл фреона и поради това, че не сме знаели и поради хладното време не сме проветрявали често. Имам дете на 2 години и половина, което не само гледам вече почти месец без хладилник, но и несъзнателно го излагам на вредни влияния!
....................а от  магазина отново предлагат ремонт - на стока, която е видно че е дефектна. Аз ще продължа да се боря, но не чувствам подкрепата на държавните институции а и колко време ще стоя без хладилник с това малко дете!??!
Красимира Караджова - гр. Бургас


      
   

# 18
  • Мнения: 1 650
КЗП ще смачка всеки малак квартален или интернет магазин с или без причина (както е модерно да се казва "правят си оборот") но за веригите и енергоразпределителните дружества с ролята на ГДБОП - винаги има и още нещо което потребитела не е видял, разбрал и т.н. аналогично е и положението с Метро - там КЗП не констатират нарушения
КЗП се превръща в една много рекетиорска организация (отговарят за контрол по над 30 закона ???), а малкия щат с които разполагат е извинението за тенденциозно избраните проверки - никога не се проверява някой от големите

Общи условия

Активация на акаунт