Шокирана съм от некоректността на една фирма

  • 13 144
  • 98
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 1 254
Само за справка, една плоча ПДЧ струва средно 100 лв, а една плоча МДФ без фурнир, какъвто се използва в случая струва 90 лв. Мога да ви дам телефон и фирма, да се уверите. Боята е една и съща, цвета на ПДЧ-то няма значение, защото то също се БОЯДИСВА. Към ПДЧ-то, което се боядисва прибавете ПВЦ кант от четирите страни с дебелина 2 мм, чиято цена е средно 0,90-1,00 лв. на метър. Канта също се БОЯДИСВА. МДФ-а не се кантира, той се шлайфа и ръбчетата се заоблят леко. Преди да се боядиса ПДЧ-то също се шлайфа, да не си помислите, че се пести от шлайфането. При боядисване на ПДЧ се използва доста повече грунд, от колкото при МДФ.
Ха сега да видим... Къде ли е уловката... Ами може би в типа на грешката, но Г-жа Маринова така и не се появи да сподели нашето обяснение на случката.

# 91
  • Мнения: 2 768
Честно казано, обясненията Ви малко издишат.
АBS кант да се боядисва и да не се напука боята отгоре  newsm78 с нокът ако се потърка ще се обели! Може със същия усспех да боядисате дръжките и пантите!
ПДЧ, което е доста неравномерно като повърхност се грундира върху ламинираната повърхност ли? И после как се получава гланцово-полирания ефект? Трябва да го шлайфате до прималяване.

Днес показах темата в цеха и обяснението на Манди Портокалова предизвика искрен смях в колегите.

Всички скоро ще научатза новия продукт на пазара - готово ПДЧ с ПВЦ покритие, което на вид изглежда като полиран гланц....
Маринова с една запалка всичко може да докаже  Wink

# 92
  • На село
  • Мнения: 873
Съжалявам, че докато си чакам и последната вратичка, темата се е развила, по-скоро "изродила" в посока на заяждане и лични нападки. Вратичките от МДФ бяха монтирани непосредствено преди Великден, но тогава пак се наложи да върна една, защото беше на дупчици. Вчера, след като дойде да я монтира, монтажиста обясни, че при МДФа се получавал понякога този "ефект". Добре, само не разбрах защо аз трябваше да констатирам този дефект на място, а на това не беше обърнато внимание още в цеха. Тази последна вратичка получих вчера, след поредното обаждане от моя страна във фирмата, за да попитам до къде са стигнали нещата. Така че, за разлика от г-жа Манди Порокалова и нейните колеги, които считат поръчката ми за "оправена и отдавна забравена", за мен до вчера не беше. 

Да, от крайния резултат съм доволна с малки изключения, но в дребнавости няма да изпадам - кухнята като цяло е добра, даже тези дни ще я снимам и ще я кача в темата на Дидка. Истината обаче, за мен си остава една - за екипа на Чучулайн си е друга, но тяхната мене не ме касае.

Да, греши се понякога, но сериозните фирми, които уважават клиентите си и държат на репутацията си, коригират грешките в поръчките на потърпевшите клиенти с приоритет и в разумни срокове и не оставят последните да се обаждат, за да питат на какъв етап е изпълнението на поръчката им.

     Ще помоля разочарованата  госпожа, при следващия коментар да обясни, защо даден от наша страна срок от една седмица /да поправим това което сме сгрешили/ станаха на три!
Наистина не зная как да обясня защо срока от една седмица се умножи по три - на 20/03 водихме разговора относно погрешно изпълнената поръчка, на 31/03, което не е една седмица, уговаряме монтаж уж за 07/04 и във въпросния понеделник никой не идва да ми монтира вратички. Смятайте сега дали една седмица = 7 дни... С такава сигурност говоря в дати, защото "хрониката" я взех от по-горните ми постове.

Г-жа Маринова така и не се появи да сподели нашето обяснение на случката.

Обяснение от Ваша старна нямаше - "недоразумение" някакво се беше получило, това беше обяснението... за сметка на моето разочарование, изгубено време и нерви обаче...

Втора поръчка във фирма Чучулайн не направих, няма и да направя, макар че харесвам мебелите им и ми правиха друга оферта. Сещайте се защо.

 

# 93
Цитат
и ми правиха друга оферта
....искаш да кажеш, че си ходила при тях за нова поръчка?...след като се е случило всичко това....ти май наистина си харесваш кухнята Wink
Това е добре , щом си доволна в крайна сметка!
Радвам се, че всичко е приключило добре за теб Simple Smile



Последна редакция: ср, 14 май 2008, 23:56 от Zlatna Ribka

# 94
  • На село
  • Мнения: 873
Не, втората оферта ми я наравиха докато кухнята ми все още се изработваше в цеха.

# 95
  • Мнения: 6 039
що мебели съм поръчала през живота си, що фирми съм обиколила в цяла БГ, имам обекти в 17 града, но  за такава технология не бях чувала. Редно е да патентовате метода си. Нищо, че е по-скъп и нищо, че ни засилихте по пързалката.
И нека не ви е болно за нас - непросветените. Амин!

# 96
Аз само не разбрах, какво значение има дали кухнята е от ПДЧ или от МДф, след като покритието е еднакво и изглежда по един и същи начин, нали с една и съща боя се минава отгоре, а само под боята се вижда каква плоскост е използвана? И след като визуалният ефект е еднакъв - гланцови вратички, какъв е проблема?

# 97
  • Мнения: 6 039
абе как ще боядисваш пластмаса и дърво и ще твърдиш, че е едно и също
стига вече, темата си реве за ключ
12049001 гости и чисто нови потребител влязоха в защита на въпросната фирма
да, грешки стават, ама оливането във форум е още по-голяма грешка

# 98
  • Мнения: 7 091
Мисля, че вече стана ясно на всички за какво става въпрос, няма нужда от 15 страници изписани от гости.
Нарочно няма да изтрия темата, нека повече хора видят и си преценят за себе си дали биха искали да бъдат обслужени от тази фирма.

Общи условия

Активация на акаунт