Комплект бельо от Miriale за 9,90лв.

  • 50 453
  • 443
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 930
Aneliana, доволна ли си от комплекта , който получи Thinking

# 406
  • Мнения: 158
Втория комплект не съм го отваряла.А първия е пълна порнография .Сутиена уж е чашка Д,но отговаря на не повече от Б,бикините са огромни.Нямат нищо общо с това което е на снимката SickМОШЕННИЦИ СА !!!!

# 407
преди два месеца си бях порьчала комплект , пристигна след месец , когато го отворих щях да припадна - дори китайските еднодневки са по хубави от това бельо излезе ми 20лв   тези хора се подиграват с нас #Crazy #2gunfire

# 408
  • София
  • Мнения: 15 251
Получих писмо, в което след близо 2 месеца ми обясиха, че модела, който съм поръчала, е изчерпан поради огромния интерес към него. Извиняват се.

# 409
  • Мнения: 158
Ще ти го изпратят.....няма да те подминат.....дано поне останеш доволна Peace

# 410
  • София
  • Мнения: 15 251
Вече май не държа да си го получавам.  Laughing

# 411
  • Мнения: 158
Вече май не държа да си го получавам.  Laughing
определено,не си заслужават..... Sick

# 412
Здравейте, получих известие, че съм получила компелкт от това бельо, предвид мненията които четох, не желая да го получавам, въпроса е да отида ли до пощата, да взема първия комклект от това което съм поръчала и после да откажа следващи доставки или направо да не се занимавам ?

# 413
  • Мнения: 25
Аз бих те посъветвала ако отидеш до пощата все пак да видиш размера на кутията.Ако е правоъгълна и плоска значи са бикините и ще ти искат 36лв за тях(доста скъпичко според мен).Ако са те може да не ги взимаш,но ако си си поръчала промо комплекта и наистина ти го пращат вземи си го,може и да ти хареса,но побързай с отказването си от тях и им напомни за да не се наложи като мен да званиш по 7-8 пъти,че не искаш даже и рекламни материали от тях да получаваш и прекъсваш АБСОЛЮТНО всякакви отношения с тях. Hug

# 414
Взех го, не съм то отваряла още предполагам, че трябва да е промоционалния комклект, но по ваше описание май са бикините, както и да е обадих се казаха, ми, че са ми анулирани всимки задължения, но все пак се чудя да се обадя ли да проверя по клиентския номер, дали сметката ми е закрита ?

# 415
  • Мнения: 34
Аз си поръчах още миналата година от розов модел някаквъ си. С потниче към него. Не съм особено впечатлена. После, без да съм поискала ми изпратиха 3 чифта бикини, взе ги зълва ми, харесали й. Забравила обаче да плати и ми изпратиха известие. Предполагам, че им е изпратила парите. Повече не са ме търсили, нито аз тях Whistling

# 416
Здравейте на всички !
Аз да си разкажа...преди 4 месеца си поръчах от същия комплект като на 3и месец чакане се бях отказала и написах писмо че се отказвам (така да се каже - изчака ми се чакалото)  Naughty

Цитирам отговора :
 
"Уважаема Госпожо,
Бих искала да Ви се извиня за получилото се неудобство.
Вероятно пратка се е загубила, за което Вие нямате вина и аз анулирах
дължимата сума. За съжаление при  бельо е имало брошура
на предстоящата Ни колекция, която ако не откажете ще тръгне
автоматично към Вас.
Съответно пратката вече е тръгнала от Швейцария и няма как да я
спрем.Вината не е ваша и поради тази причина, тази пратка ще остане за
Вас като подарък, само трябва , когато я получите да се свържете
отново с Нас , за да коригираме нещата в клиентското Ви досие. "

След което вчера получавам уведомително писмо от ПРОВЕЯ което гласи че съм си получила поръчката пък не съм си я платила...да не говорим че в уведомителното писмо за дължимата сума както се разминава реалното поръчано така и сумата ...то ест поръчах от серия HARMONY - сутиен, гащички и топ- всичко по 9.9 лева- а в писмото гащичките ми ги пише като съвсем друга серия на цена 36.80  #Crazy
Забавно- мисля си аз . newsm78      Stop

След получаването на писмото писах им че не съм получила нищо + не съответстват нещата като описани по-горе!
ВИЖТЕ ЦИТАТ ОТ ОТГОВОРА :

"Уважаема Госпожо,
В отговор на Вашето писмо Ви уведомяваме за прекратяването на
договорните ни взаимоотношения. Вашата сметка на клиента е закрита.Не
дължите нищо към фирма Провеа и писмото, което сте получили е
невалидно."

Ах леле колко смешно ми стана ...няма Извинете няма подарък само придобити по интернет нерви!!!

Чудех се дали да не напиша нещо като жалба или оплакване в правата на потребители, за да ги стреснат едно хубаво и повече да не лъжат хората
Но от къде да знам , да не би съм единичен случай ...
Надявам се ви бях полезна с моя случай Wink

 bowuu

Успехи на всички
Люба

# 417
lele ne se lajete lo6o ka4estvo kato kitaiskite sa

# 418
Здравейте,
Аз съм много доволна от продуктите. Наистина се чака доста. В началото не получих сутиен и стринг, а направо три стринга. Учудих се и звъннах на отдел Обслужване на клиенти (дава често заето, но имат явно мн клиенти) и като се свързах ми обясниха, че явно първата пратка се е загубила. Пратиха я повторно, а втората ми оставиха като подарък. Получих си после и първата. Супер е сутиена Примавера, зеления. Идеално ми стои. Цветовете са като на сайта.
Няма от какво да се притеснявате - само ако нещо се случи им се обадете или - по-добре - пишете имейл - безплатно е. Има мн възможности да получите и подаръци; на добри клиенти дават често. Само трябва да четете хубаво брошурите и да знаете кое кога трябва да получите. Ако се забави - да се свържете с тях.
Всъщност много неща можете да намерите по-евтино, от колкото в български магазини.
И да им пращате имейл или писмо ако не си харесате следващото предложение-за да откажете следваща доставка. Има и начини да си поръчвате по няколко пъти евтината промоционална оферта. На мен ми обясниха как по телефона, явно им станах симпатична:-)))

# 419
Около 15-20 април поръчах от сайта комплекта Fuego (червения) и все още си го чакам.
Сега не знам нито дали ще дойде, нито дали няма да ме цакнат нещо с парите.
С триста зора пуснах заявката, а НИЩО.
При поръчката през интернет искат ли някакъв талон или не, защото аз такова чудо вече нямам.

Общи условия

Активация на акаунт