Към ползващите БТК ADSL - ЗА или ПРОТИВ?

  • 6 697
  • 102
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 1 067
С БТК АДСЛ сме.
По принцип нямам много оплаквания, макар последния месец да е на прескулки Интернета, ама се търпи, щом не работя в момента.

Но...Всяка вечер в 00:28 ми спира интернета. На сутринта вече имам. Така е от месеци. Не съм се обаждала за сега защото след това си лягам и не ми трябва. Но все пак някой да има подобен проблем? newsm78

# 91
  • Мнения: 179
Ползвам го от 2006,до преди месец нямаше никакъв проблем,обаче наполседък...........ами всъщност-почти нямаме интернет!3 минутки имам,след което15 нямам!Да се свържа с т.нар.хелп деск на 0800100 е почти невъзможно!Просто  Sick

# 92
  • Мнения: 31 244
Откакто имам БТК ADSL, наистина имам интернет. Много съм доволна от качеството. Но на горещия телефон няма свързване и нищо не знаят в офисите. Не получих и фактура, а платих 45 лв. не е ясно за какво.

# 93
  • Мнения: 198
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.

# 94
  • Мнения: 31 244
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.
От какво не си доволна?

# 95
  • Мнения: 198
За българските сайтове няма проблем, но за чуждите чакам по 15 минути в добрия случай да се зареди страницата.

# 96
  • Мнения: 3 830
Работих в офис с такъв и нет непрекъснато спираше.
Един приятел пък все се оплаква, че трябва да му работи вентилатор, за да му охлажда модема...

Бе не веднъж съм казвала, че БТК все още си е онова старо, раздрънкано, ръждясало подобие на машина, останало от социализма.

Доволни са май хора, които не са имали по-добър нет... newsm78

# 97
  • Мнения: 718
Ние сме от 4 години абонати- първо заради липса на др. алтернативи в нашия квартал, а след това заради подписания договор не можем да се откачим, иначе съм супер недоволна, модемът забива по 10 пъти на ден и трябва да се рестатира, сигналът се губи, абе под всякаква критика са според моя горчив опит.

# 98
  • Мнения: 3 830
Ние сме от 4 години абонати- първо заради липса на др. алтернативи в нашия квартал, а след това заради подписания договор не можем да се откачим, иначе съм супер недоволна, модемът забива по 10 пъти на ден и трябва да се рестатира, сигналът се губи, абе под всякаква критика са според моя горчив опит.

Забива, понеже прегрява. Трябва да го охлаждате по някакъв начин.
Мой приятел има същия проблем и дори няколко пъти му е горял.


# 99
  • Мнения: 18
И аз имам много проблеми с ADSLA Непрекъснато модема не работи

# 100
  • Мнения: 31 244
Пу-пу на моят.

# 101
  • Мнения: 179
Днес ми смениха модема и кабела,който свързва розетката с телефона и вси4ко отново е ок.оказва се 4е модемите наистина прегряват-според техниците животът им е около 2 години.У4удена съм от бързата работа на бтк!след като в4ера сутринта се свързах с техни4еска поддръжка на 0800100, днес в 9 сутринта бяха у дома!

# 102
Преди месец се преместихме в ново жилище и за това решихме да не дупчем стените ,а да ползваме БТК ADSL . Това ни беше най голямата грешка . Толкова рядко имаме нет че на ден се обаждам поне по 2 пъти на 0800100 . Със операторите на този номер вече сме си близки.
И аз имам много проблеми с ADSLA Непрекъснато модема не работи
В работата съм с БТК, е то такова чудо не пожелавам на никой, затова за в къщи изобщо не е ставало на въпрос дали да сме с тях.
От какво не си доволна?

Общи условия

Активация на акаунт