Нормативно определени стандарти на обслужване
ДНСК издава разрешение за ползване на строежи в срок от 1 месец от датата на подаване на заявлението.
ДНСК издава лицензи/удостоверения за упражняване на строителен надзор/ технически контрол на конструктивната част на инвестиционния проект и проект за организация и изпълнение на строителството в срок от 1 месец от датата на подаване на заявлението.
ДНСК предоставя писмено становище/отговор на постъпили жалби, сигнали и молби на физически и юридически лица в срок от 1 месец от датата на подаване на писмено заявление.
Регионалните дирекции на ДНСК отговарят на постъпила жалба, касаеща строителни книжа в срок от 15 дни от постъпване чрез общинската администрация на комплектованата жалба.
В тези срокове не се включва времето, през което документацията е върната за комплектоване или за изискване на допълнителна информация.
Вътрешни стандарти на обслужване
Всеки може да получи информация относно нашата дейност и услуги от служителите в "Центъра за обслужване на клиенти"
На телефон 91 59 121 всеки може да получи основна информация за дейността и услугите на ДНСК.
Всеки вторник Началникът и Заместник началникът на ДНСК съвместно със своя екип организират приемен ден.
Ние се ангажираме да отговорим максимално бързо и ясно на всички Ваши запитвания, получени по пощата, факс и e-mail.
В случай че срока за предприети действия от страна на ДНСК се налага да бъде удължен, Вие ще бъдете уведомени за причините и за очаквания краен срок, в които ще получите услугата.
Пробвай първо в ДНСК!Дори и да наемеш адвокат , той първоначално ще направи същото , за да проучи въпроса и ще ти вземе пари за това.Въз основа на отговора от ДНСК реши дали да се обърнеш към адвокат.