В магазин Джъмбо таксуват двойно!!!

  • 32 892
  • 45
  •   1
Отговори
# 30
Чета темата.... пак чета.... и какво разбирам:
Ефектно заглавие, но продукт по-скоро на емоция отколкото на здрав разум..... О.К., афектирана е дамата
3-ма, 4-ма не си знаят парите в картите и да се попохвалят.... и това О.К. отбелязали са го елегатно. (още толкова карат джипчета.... и това го разбрах. Браво на тях, да ги возят още много километри!)

Наивно и недалновидно от ваша страна е да се заяждате точно с клиентите с по няколко кредитни карти и хубави коли Laughing Мислех, че на заплата работите в магазина... Но от поста ви разбирам, че собственикът може спокойно да ви остави да бачкате за чест и слава Wink Аз при всички случаи не бих държала хора с подобно отношение към клиентите (било то богати, или не чак толкова)!
Иначе ви поздравявам за фейлетона, Алеко ряпа да яде Mr. Green! Подкрепям идеята да възродите вестник Стършел и да започнете да громите тез наглеци клиенти със силата на сатиричното си перо! Дерзайте! Mr. Green


P.S.
Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Хвала Богу има хора като Вас, които да пълнят форумите с "умнотии" и да ни насочват в правия път, когато кривнем от него!  bouquet

# 31
  • Мнения: 3 457
От нападките си с/у клинетите само губите,ние сме хората които ви изкарваме заплатите ,така че по-кротко -не си гонете клиентелата Peace

# 32
  • Мнения: 721
Висенето на касите и забавянето на транзакциите с карта определено ми скапваха почти всеки път хубавото настроение от пазаруването в Джъмбо  Peace

# 33
НЕ работя в Джъмбо... просто съм пазарувал и съм доволен, че този магазин ми спестява доста обикаляне.
НЕ спирам на паркинга по никакъв повод... въпреки твърдението, че са го оправили. Опарих се в началото, не ми се рискува пак.

Някак си обаче намирам за неуместно да се публикуват "драматични и шокиращи заглавия". Оставам с впечатлението, че един магазин е взет "на мушка" за нещо, за което няма вина и се търси под вола теле.
Все си мисля, че ако наложилата се да изчака майка с дете, просто САМА си беше поискала стол и чаша вода... нямаше да и бъдат отказани и може би по-спокойно щеше да изчака разрешаването на проблема. Тя обаче не пише нищо подобно! Някой не се е сетил да и го предложи.... О.К. пропуск, но тя не можа ли да попита (не да моли, просто да попита). Ако го беше направила и и бяха отказали, сега коментарите ми щяха да са точно в обратна посока.... Струва ми се толкова лесно... логично....
Относно кой на кого изкарва заплатите.... чрез данъците ни "изкарваме" заплатите на държавна и общинска администрация и др. Държавата ни задължава да го правим. НО... частните компании, независимо в коя сфера се развиват си "изкарват" заплатите САМИ, като те са функция или следствие на услугите или качеството на услугите, които предлагат. Никой не е длъжен да се ползва от тях и точно това му е хубавото. Клиентите не са една компактна маса, един обобщен образ за да се спекулира с него, а мислещи индивиди с право на избор. В този смисъл и клиентите с 20 лева в джоба и с 10 000, би следвало да получават едно и също качество на услугата.
Останалото са комплекси.

# 34
  • Мнения: 1 650
може ли да не повярвам че не работиш джъмбо ? или в ПР Фирмата му ?
дори и да не работиш там явно взимаш доста присърце репутацията му, щом пускаш такива тиради, и си правиш труда да изчетеш всички мнения. Или го правиш от "комплекси", добрия самарянин ?
Кой как си изкарва парите, мен лично не ме интересува, казано чесно и Джъмбо не ме интересува, детето ми е голямо, и няма никаква нужда да ходя там.
Жената е казала какво мисли и какво и се е случило, както отбелязваш сме мислещи индивиди и ще преценим всеки за себе си дали има право или не. Все пак благодаря Ви за поясненията и адвокастването за да се получи по ясна картинка

# 35
НЕ работя в Джъмбо... просто съм пазарувал и съм доволен, че този магазин ми спестява доста обикаляне.
   smile3503 newsm53 smile3503 Да, бе, да! Ти си сатирик на свободна практика, разбрахме!
Първоначално ме заблуди, че си един от тези, които са пропуснали да предложат на жената стол и вода (не я е срам да не си каже, че не може да стои права с дете на ръце докато си оправите нередностите на касата Rolling Eyes!!!) и сега си гузен и се извиняваш многословно по форумите smile3534
А това за самофинансиращите се частни компании, направо заслужи Нобелова награда за икономика newsm62! Уважаеми markony111, ако една частна компания се самофинансира, а заплатите и назначенията не зависят от клиентите и потреблението, може да означава само, че тя е една от т.нар. "перални за пари" newsm10 (казвам ти го като собственик на частна компания, от онези комплексарите с по няколко кредитни карти Wink)

# 36
Хахаха, в Джъмбо май са приели буквално максимата "Клиентът винаги е ПРАВ"!

# 37
  • Мнения: 2 231
Хахаха, в Джъмбо май са приели буквално максимата "Клиентът винаги е ПРАВ"!
Искаш да кажеш в ДжАмбо rotfImao rotfImbo smile3532

# 38
  • София
  • Мнения: 6 572
Останах и оздачен как Bibi с нейните 5 фамилни карти за 4 посещения не е успяла да заплати НИТО ВЕДНЪЖ??!?!?? Та това прави поне двайсет опита и нито един успешен!!??! Тук също откривам доста драматизъм Simple Smile)))))
Да, съвсем точно при това на 3 различни банки. Имам съвсем точни спомени - опитите не бяха 20, защото само малоумник може да пробва и 5-те карти при всяко посещение и тук май Вие сте този, който се опитва да внася драматизъм другото в изказването Ви няма да коментирам - всеки си прави изводите сам, но ако разполагате с излишно време може да се поровите във форума. В една от предишните теми за магазин Джъмбо, една от пишещите тук майки (за съжаление не помня коя), но беше от счетоводството, обясни, че наистина има проблем с терминалите.

# 39
  • София
  • Мнения: 6 572
Между другото с този пост съм уверен, че на Биби (която и да е тя) единственото което е получила в магазина е било ПРИСМИВАНЕ и ПОДИГРАВКИ
Ами не точно, касиерките бях по-скоро притеснени и започваха с "... дайте да опитаме с карта, но с госпожата преди вас не се получи ..." (стоката на г-жата стоеше настрани и чакаше госпожата да се изтърчи да банкомата (с бебе в ръцете) за кеш.

# 40
  • Мнения: 4 189
Проблема с картите и терминалите е на банката, която обслужва ПОС термналите в магазина, не на банката, която е издала картата.
Аз имах 2 случая на проблеми с ОББ. Вече гледам да имам достатъчно пари в брой, защото се чувствах ужасно неудобно. Да имаш пари в картата и да не може да платиш.
Преди седмица в Шел терминала им отказа плащане с картата ми. А същевременно получих СМС от банката, че сумата е заявена. Дадоха ми бележка, че плащането е отказано и платих в брой. След 2 часа получих СМС, че транзакцията е анулирана. Но пък имах бележката и можех да оспоря двойното плащане.
Това, че в Джъмбо (или Джамбо) не е излязла бележка е странно.

# 41
  • София
  • Мнения: 197
Добре де...може ли още едно мнение - във въпросния ден и аз пазарувах там, правя го често Simple Smile
Да - имаше проблем с терминалите
Да, не ми потвърди трнзакцията, при което най-учтиво ме помолиха да опитам от банкомат да получа разпечатка на последните 5 транзакции, за да се потвърди дали все пак плащането  магазина е минало - отидох, проверих, беше минало - показах го на касата, извиниха ми се за причиненото неудобство  - и толкоз.
Какви драми стават тук - не зная, обаче с мен никой не се е държал "като с престъпник". При достa големия наплив преди 1 юни, всички бяха притеснени при създадения проблем.
В крайна сметка никой не може да отрече, че магазина е хубав, голям и може да намериш за малките човеци всичко. Simple Smile Защо всички говорят само за негативи, а никога за хубавите неща?!?

# 42
  • Мнения: 7 723
Не знам за картите, но знам, че с касиерките определено има проблем.
С паркинга- също.....
...абе не ми е любим тоя Джъмбо от началото и тва си е...
Визайнтийска му работа...

# 43
  • София
  • Мнения: 1 524
Това е форум мили хорица защитаващи този магазин. Случката е неприятна, а персоналът на магазина не са си свършили работата. Точка по въпроса. Спокойно може стол да се предложи, вода, а не така безотговорно да се държат с клиентите. Проблеми имате много  - оправете ги защото скоро ще ви осъди някой имащ повече време. Първо стоките трябва да имат надписи на български, второ жегата вътре е просто ужасна, трето шахтата на паркинга още си е висока, четвърто - подредете го най-накрая този магазин - от маркетингова гледна точка е под всякаква критика. Самият персонал не може да запомни кое къде е. Има още - на пръв поглед това се сещам, разбира се не всичко е за съд, но е доста дразнещо - например книжки за децата да учат гръцската азбука - за какво са ни тук? Или бодита на който пише за 12 месеца, а на дъщеря ми вече почти не и стават, а е на 8 и е доста слабичка и дребничка.
Ходя в този магазин, но не с кеф.

# 44
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 731
Бяхме в Джъмбо миналия вторник, не беше жега, малко хора имаше в магазина.
Или бодита на който пише за 12 месеца, а на дъщеря ми вече почти не и стават, а е на 8 и е доста слабичка и дребничка.
това за бодита не е само с тези от този магазин така, синът ми е 71 см, има бодита 74/80 ръст на Кимекс и на Мимоса, едва ги закопчавам, вземам му 86/92 пределно ми е ясно, че са за година и половина поне.
Не ми хареса че няма обозначения на стоките, взех две комплектчета на касовата бележка излиза, че са пижами и сега съм в чуденка  на вън да му ги слагам ли или за спане да ги оставя  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт