Никога вече в Магнолиите - Приморско

  • 28 591
  • 124
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 426
агенцията определено има вина. Тя е посредника м/у вас и хотела и определено ако е знаела за проблема със системата, е трябвало да осигури места ви (дори ако се наложи да изместят французи).
А щом е въпросната агенция, се съмнявам дълбоко в коректността и. Имах опит с нея по НГ  - харесах къща-хотел, според тях свободна, на другия ден се състезаме с още една жена, коя първа ще плати и накрая решавам, че има нещо и изнамирам личния телефон на собственика (няма невъзможни неща) и човека ми казва, че местата в къщата са продадени още преди 3 месеца за НГ. След това още дълго време стоя офертата, като свободна на сайта им.

# 31
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
Ама коя е тази агенция бе хора,ще ме побъркате?  ooooh!
Сега няма да спя по цели нощи.

# 32
  • Мнения: 5 228
Това, което никога няма да разбера, е каква е причината българските туристи все да са последната дупка на кавала. Защо не преместиха някое френско семейство в бунгало, а точно вас?

Ние миналата година бяхме там, не ни се случиха такива изцепки, но не бих повторила. Аз резервирах директно в хотела. След като около 100 пъти казах, че в стаята трябва да има място за детско креватче, което ние си носим, освен това го и написах на факса, с който им изпратих платежното нареждане, познайте дали имаше място за креватче. Освен че нямаше, диванът не можеше да мине през вратата, за да се освободи място, а и нямаше къде да го сложат. В крайна сметка го изнесоха на балкона, където се получи доста приятен кът.  Mr. Green

Освен това пак искам да предупредя който ходи там, след всяко влизане в басейна да си взима душ, децата да се подсушават и да се преобличат. Иначе, особено през август, стомашният вирус е гарантиран. Това, освен че ни се случи, беше потвърдено и от техен служител, който няма да споменавам.

# 33
  • Мнения: X
Стига бе хора Shocked, направо ме ошашкахте. Ние през юли сме в  хотел Мирамар в Обзор, от който имаме вече лични прекрасни впечатления, започвам да се замислям и август да отидем пак там вместо Магнолиите. Но ми се иска разнообразие, още от май сме платили и очакваме тази ваканция.

# 34
  • Мнения: 245
агенцията определено има вина. Тя е посредника м/у вас и хотела и определено ако е знаела за проблема със системата, е трябвало да осигури места ви (дори ако се наложи да изместят французи).
А щом е въпросната агенция, се съмнявам дълбоко в коректността и. Имах опит с нея по НГ  - харесах къща-хотел, според тях свободна, на другия ден се състезаме с още една жена, коя първа ще плати и накрая решавам, че има нещо и изнамирам личния телефон на собственика (няма невъзможни неща) и човека ми казва, че местата в къщата са продадени още преди 3 месеца за НГ. След това още дълго време стоя офертата, като свободна на сайта им.
За каква въпросната агенция говорите?
Аз имена не съм споменавала.
Агенцията не е знаела за тези проблеми и проблеми от такова естество според мен изобщо не е имало, по-скоро по-голям приток на френски бабички от очакваното да речем.
Каква по-прекрасна причина за оправдание от грешка в компютрите?

# 35
  • Мнения: 154
Ей зарадо това не желая да почивам в България! Във връзка с работата си съм се нагледала на такава простотия навсякъде: Албена, Кранево, Приморско ... Туристическите труженици по морето малко разбират от туризъм, ама се бият в гърдите, че са от "30 години в бранша". Мислят, че като са продавали царевица на плажа и са много вътре в играта.  #Cussing out Рядко изпадам в такава ярост, особено писмена, ама тази история ми припомни други такива. Чуждите туристи в никакъв случай не дават повече пари от нас, бъдете сигурни че някои от тях също са лашкани така по хотелите. Пример: КК Албена правят умишлени дублажи при резервации, едно легло за един и същи период се продава няколко пъти, за да не останат на сух в случай на сторниране на резервация. Друг гнусен номер видях в Кранево - хотелът е "София пласт", собственичката - е по-груба и отвратителна жена не познава, освен дъщеря и! Хотелът е добър, но са го превърнали в семейно сборище, крещи се безумно на гостите. Отвратително отношение и обслужване. Та там практиката е следната: шефката продава леглата в течение на 6 месеца на различни фирми, взема капаро за тях, цените са различни, тръгва от ниска цена за легло и стига до 2 - 3 пъти по-висока с наближаването на сезона. Леглата се заемат от фирмата, на която са продадени най-скъпо. Другите да духат супата. Злощастните туристи го анучават едва като си стоварят багажа в хотела - налага им се да се преместят в супер мизерни бунгала до плажа. Обещанията за ресторанта и басейна са ви познати и от авторката на темата. Договори между фирма и хотелиер - да бе!!!! "Дамата" работи на принципа: "Е к'во сега!? Ти доверие ли ми нямаш!"  #Cussing out
Извинете, че се отприщих така, ама много ме хвана яд!

# 36
  • София
  • Мнения: 3 858
И въпреки всичко ние не разбрахме ти видяли e-mail до въпросната агенция и защо не искаш споделиш коя е?!Агенцията е била длъжна веднага да ти се обади след като са имали e-mail, все пак разстоянието Приморско-Несебър е около 100 км и са можели да ти го спестят!

Аз защо предположих за РЕТУР, защото те масово набутват в Несебър и в точно определени хотели и подозирам, че от там печелят най-висок процент отстъпка.Преди време ходих с тях в Несебър и тъй като нищо не беше наред като се върнах се оплаках, казах им че има договор и по него искам да ми се възстановят 35% ли бяха или нещо подобно, а те казаха ще ви се обадим.Дори не се обадиха да се извинят!
Тъй като също имам опит в сферата на хотелиерството се съмнявам, че в Магнолиите едва сутринта са остановили колко свободни стаи имат.Всеки хотел управителят преглежда стаите си поне за седмица напред всеки ден и софтуера показва заетостта на всяка стая и евентуалните празни нощувки!Не знам, отвратително е, но все пак в случая аз се съмнявам в коректността , както на Магнолиите, така и на агенцията!

Бабите французойки едва ли кацат всеки ден, те 100% идват с чартъри и то в определени дни от седмицата, което също означава че в деня на пристигане на бабичките се знае колко са и до кога и кога е следващия чартър!

# 37
  • Мнения: 245
И въпреки всичко ние не разбрахме ти видяли e-mail до въпросната агенция и защо не искаш споделиш коя е?!Агенцията е била длъжна веднага да ти се обади след като са имали e-mail, все пак разстоянието Приморско-Несебър е около 100 км и са можели да ти го спестят!

Аз защо предположих за РЕТУР, защото те масово набутват в Несебър и в точно определени хотели и подозирам, че от там печелят най-висок процент отстъпка.Преди време ходих с тях в Несебър и тъй като нищо не беше наред като се върнах се оплаках, казах им че има договор и по него искам да ми се възстановят 35% ли бяха или нещо подобно, а те казаха ще ви се обадим.Дори не се обадиха да се извинят!
Тъй като също имам опит в сферата на хотелиерството се съмнявам, че в Магнолиите едва сутринта са остановили колко свободни стаи имат.Всеки хотел управителят преглежда стаите си поне за седмица напред всеки ден и софтуера показва заетостта на всяка стая и евентуалните празни нощувки!Не знам, отвратително е, но все пак в случая аз се съмнявам в коректността , както на Магнолиите, така и на агенцията!

Бабите французойки едва ли кацат всеки ден, те 100% идват с чартъри и то в определени дни от седмицата, което също означава че в деня на пристигане на бабичките се знае колко са и до кога и кога е следващия чартър!
Фирмата не е Ретур, първо.
Второ, ти би ли написала Е-мейл за предупреждение в деня на пристигане на туристите на съответното място или би се обадила, за да им спестиш поне пътуването? Или част от него?
Нещата взеха доста да се отклоняват от темата. В самия ден - не преди 5 дни да речем, когато са започнали да пренасочват, а в самия ден?
Самата управителка дори не се опита да ни замаже очите, като каже, че са се обадили да речем преди 5 дни, ами каза - днес сутринта са се обадили, а после се оказа, че не са се обадили, а са писали. Аз да не съм дедектив да проучвам имало ли е мейл, или не.
Темата беше за отношението в хотелския комлекс и неадекватната реакция, а не за друго.
И за личното отношение към туристите там.
Дори не ставаше въпрос за френските бабички, на друго място те ще са германски, а аз не съм изпълнена дори и минимално с гняв към тях.
Те също са си платили да почиват, колко, какво - няма значение.

# 38
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
мдааааааааааа...
Пак и пак и пак...
Трябва да имаш връзки и познанства дори за да си починеш като бял човек в милата си Родина.
Ето защо, поне в БГ се доверявам само на познати места за почивка.
Мног неприятно прецивяване, Лалето.
Една от детсинациите ми за т.г. беше Приморско - магнолиите.
НО няма да сме там, определено.
Шани, определено не ходи там.
Аз по принцип ходя към Северното Черноморие, но тази година решихме да разнообразим и ефекта е ....ВИДИМ.


лелелелле, аз съм в същото положение.
Върл фен  bowuu съм на северното ни черноморие съм и сега реших да разнообразявам с местенца на юг.
Щом Приморско отпада, остава Дюни и Елените.
Но то и за там нещата не са цветущи  Confused

Отивам да чета мейла който снощи получих от една тур-агенция с предложения за почивка в Гърция. Искаш да си родолюбец, но не би...  Close

# 39
  • София
  • Мнения: 3 858
Лаленце, преди време разговарях с мой приятел, който работи в тур агенция.Той искаше да запази стая в тези прословути Магнолии и беше се обаждал като колега на колега.Накараха го да плати , но са му казали че не е сигурно на 100%.Както някой по нагоре бе описал практиката - продаваме, но изчакваме да видим чужденците, с които е сключен договор още септември миналата година дали ще дойдат!Затова агенцията е трябвало да ви предупреди още преди тръгването,че с Албена и другите подобни има проблем, независимо от ранното записване и да сте психически подготвени!
Не приемай нищо лично,ако има нещо извинявай!  bouquet

# 40
  • София
  • Мнения: 7 242
Шаниии, бе... Ела на Крапец в к-с Яница. По на север няма накъде. Ние до там стигнахме - догодина в гръцко, живот и здраве.
И стига с тая агенция - днес Магнолиите са били некоректни към клиентите на една агенция, утре ще са към друга.
bellatrix, може и да си права, но звучи абсурдно да резервираш и да си платиш цялата сума и да трябва да те подготвят психически, че почивката ти може и да се провали. Туй само у нашенско може да го има.
Сори за ОФФа

# 41
  • Мнения: 2 312
 ooooh!Ужас!
Скоро разгледах сайта им и много ми хареса,дори си мислих нещо да измислим за септември....
Мерси ,че сподели с нас,не ми се вкарва в авантюра,особено с малко дете...
Съжалявам за случилото ви се!
И къде в Несебър ви пренасочиха?

Последна редакция: чт, 10 юли 2008, 17:44 от Ivelina 78

# 42
  • Мнения: 245
Лаленце, преди време разговарях с мой приятел, който работи в тур агенция.Той искаше да запази стая в тези прословути Магнолии и беше се обаждал като колега на колега.Накараха го да плати , но са му казали че не е сигурно на 100%.Както някой по нагоре бе описал практиката - продаваме, но изчакваме да видим чужденците, с които е сключен договор още септември миналата година дали ще дойдат!Затова агенцията е трябвало да ви предупреди още преди тръгването,че с Албена и другите подобни има проблем, независимо от ранното записване и да сте психически подготвени!
Не приемай нищо лично,ако има нещо извинявай!  bouquet
Нищо лично не съм приела  bouquet
Въпросът е, че явно юни месец не е имало проблем, а ние сме уцелили шестицата от тотото с първия наплив на повечко чужди туристи.
И оттам-нататък е по-добре да предупредя хората, отколкото да изживеят същата гадост като нас.

# 43
  • Мнения: 245
ooooh!Ужас!
Скоро ражгледах сайта им и много ми хареса,дори си мислих нещо да измислим за септември....
Мерси ,че сподели с нас,не ми се вкарва в авантюра,особенно с малко дете...
Съжалявам за случилото ви се!
И къде в Несебър ви пренасочиха?
Хубаво, че оставих поне бебето в къщи.
Та само големия отнесе разочарованието си у дома.
Бяхме в Несебър-Маре - хареса ми много.
Лекси,  bouquet, няма нищо за офф-а:)

# 44
  • Мнения: 245
Днес получих от съфорумка - emmily.m ЛС с молба да пусна нейния разказ за Магнолиите, понеже има проблеми и не може да пише във форума.
Ето го:
Здравей!
По незнайни за мен причини не мога да пиша във форума,настройки или не знам какво,но ако желаеш публикувай това от мое име.
Във въпросния вторник,който предполагам е бил 01.07. и ние със съпруга и детето ми тръгнахме ентусиазирани и готови за прекрасна почивка към Магнолиите - Приморско.Пристигнахме в 13.30 в хотела,където крайно нелюбезно
" стажантите " от рецепцията ни обясниха как трябва да чакаме до 14 часа за настаняване.Сина ми и мъжа ми се разходиха из градината , детето беше леко гладно,и уморено.Аз чаках във фоайето,за да стане 14 часа и да се регистрираме.След около 15 минутно лутане и разглеждане на ваучер,лични карти и т.н. ни регистрираха и ни връчиха ключ от стаята.Само 2 лева,размахани пред очите на дедито - портиер бяха в състояние да го извадят от обедната летаргия,за да дойде с количката за багаж да разтоварим безбройните нисакове,торби,надуваеми пояси и т.н.Оказа се че стаята ни е на приземния етаж,в задната част на хотела,на 10 метра от рекичката.Точно пред стаята на поляната имаше работеща пръскачка за поливане.Представих си как ще опазим детето от набези около пръскачката и се запътих към рецепцията с молба за смяна на стаята.Там ме посрещна въпросната управителка,покани ме в добре познатия ти кабинет,където любезно ми обясни,че не само не може да сменим стаята,а и даже не може да ни настани в нея,заради дублирани резервации.Предложи ми въпросните вили,с басеина и ползване на AI на комплекса.На въпроса ми на колко отстоят вилите от основната хотелска част, ми беше отговорено 500 метра.Обясних и че с дете на 5 години не е приемливо за нас да изминаваме по 1 километър 4 пъти на ден за да се храним,нищо че сме с кола,нали почивката е и от постоянното шофиране .Управителката най - любезно ме помоли да погледнем вилите,даже без да ни насочи къде са или да изпрати някой с нас да ни ги покаже.
Обадих се на агентката ни в Пловдив,момичето започна да звъни на управителката и аз наблюдавах от рецепцията как тя дори не си направи труда да вдигне телефона,виждайки кой я търси.Върнах се след 20 мин. в кабинета и,тя ме попита дали сме ходили до там и аз най-категорично и обясних,че даже нямам такова намерение
Настана времето за грандиозния скандал,виках колкото сили имах,бях по-категорична от всякога,че това което следва, ако не бъдат удовлетворени желанията ми, ще е крайно неприятно за нея.Питах я извън себе си от гняв дали се подиграва с мен,а тя,милата,ме гледаше серизоно и казваше " Не , това е положението". Питие не ми предложи,дори не спомена за екстрата "пълен хладилник" / с какво ли щеше да е пълен/?След 15 мин крясъци получих ключ от стая на 3 етаж с изглед към гората.Повторихме номера с двата лева и се настанихме. Час и половина от живота ми,изгубени в скандал заради нечие недомислие.
 Ден преди това в комплекса бяха пристигнали 4-5 семейства приятели - това също беше мой коз,имахме резервации по едно и също време и бяхме предупредили в агенцията че сме група.Бтв. управителката беше позвънила на агентката ни часове по късно .... 
Почивката не беше лоша,но аз, настроена от посрещането, бях много критична и не мога да бъда напълно доволна.Храната не беше зле,но липсваше разнообразие.Приятели,които почиват там от години, разказват, че преди  е имало 15 вида ястия на хранене,миналата година 10 , тази бяха не повече от 5.Аз не ям месо и на моменти обядвах и вечерях сирене и кашкавал.За сумата, която бяхме платили не е приемливо.Напитките - български.Сокчетата за децата - от машина,разтворими,толкова изкуствени,че когато сина ми пиеше от "червения" / бяха червен и жълт / устните му се боядисваха за часове.На басеина - пренаселено,трябваше да мятаме кърпи по шезлонгите от ранни зори,за да имаме по половин кв.метър пространство за тримата / отстояние от шезлонг до шезлонг - 1 педя.Ако решиш сутринта да отидеш на плаж на морето,за следобед нямаш никакъв шанс за място около басеина.Редувахме се по списък семействата да пазим места.Срам и смях.
Анимацията е изцяло на френски,което не е толкова дразнещо,ако не беше много шумното и почти непрестанно викане на микрофона.Иначе французите аниматори са за пример за ентусиазъм,приветливост и в крайна сметка добре свършена работа.
Почистването на стаите - под всякаква критика.Детето се поразболя,единия ден се наложи да закуси в стаята , на терасата , корите от баницата , които нападаха по пода на терасата ги обирах аз на другия ден със салфетка:).Кърпи и бельо не се сменят ако не помолиш изрично,камериерката беше крайно сърдита и намръщена.През 2 дни идваше някаква девойка да проверява мини бара ни , имаше 2-3 бутилчици алкохол,1-2 води и сокчета.Ползвахме го само за да прибираме там сиропа на детето.Това не се ли проверява при напускане,не знам.Когато сина ми се разболя , установихме че сме забравили терометър.Слязох да търся лекарката на спа - центъра.Поне на баджа и пишеше, че е лекар.Казах и че сме колеги,така и така,термометър.Отговора беше - аз сам лекар на спа центъра,имам термометър само за водата в басеина .......
Французите , основните почитаеми гости на хотела, бяха явно и видно социално слаби европейски граждани.Говорихме с едната от козметичките,тя разказа,че плащат 180 Еуро за 10 дни престой и самолетния билет и другото доплащат техните социални служби.Колко е вярно,не знам.Факт беше, че момичето се беше хванало за главата от клиентките си , французойки , но за това не искам да навлизам в подробности.
Франсетата имаха по-различни на цвят гривнички от нас,което им даваше явно повече права - на плажа не плащаха за чадър и шезлонг , което на нас ни струваше по 4 лв.за всяко.Не че е кой знае какво , но дразни.
Баровете работеха почти денонощно за тях,след 23ч. за нас беше платена консумацията , не видях французин да плаща след този час.Организираха им шумни забавни програми и дискотеки с френска естрада до 1 през нощта.На нашите протести отговаряха,че такъв е договора им.
Общо взето такава беше почивката ни на Магнолиите.Ако казаното от мен звучи критично,със сигурност ви уверявам,че не съм преувеличила в недоволството си,такава е реалността.Радвам се,че Лалето ме провокира да напиша това,сигурно никога не бих го направила,ако искрено не се бях ядосала на това,което се е случило на нея и семейството и.
За да има и положителна нотка в писанието ми, искам да споделя,че средният обслужващ персонал - бармани,отсервиращи и готвачи бяха мили,любезни и си вършеха работата с желание.Поздравявам ги за което.
След Малгнолиите наистина не знам как и къде ще почиваме догодина ... но вероятно няма да е в България.
Някой ден ще ви разкажа за двудневния си престой на Елените няколко дни преди Магнолиите.Е там какъв ужас беше,още не мога да повярвам че ми се е случило.
Поздрави:Емилия

Общи условия

Активация на акаунт