Не се наемам да оценявам работата и, защото нещата са двуяки и винаги зависи и от това колко се е старало детето. Тоест не бих могла заради неуспеха му да виня само учителката. Ето дъщерята на Янита е ходела само половин година на курсовете и е ученичка в СМГ. Моят син ходи и 3-ти и 4-ти клас на курсове и накрая не успя да влезе - точките му бяха недостатъчни дори и за резервите.
Просто едни деца възприемат и възпроизвеждат нещата по-лесно от други. За едни е достатъчно едно казване и показване, за други няколко и т.н.
Лично аз очаквах по-добра подготовка и се надявах синът ми да успее да се класира в СМГ имахме още две приятелски деца, които също не се класираха там /те обаче бяха при друг учител/, въпреки че ходеха редовно на курсове и се подготвяха /уж/ добре.
Ако сега трябваше да избирам отново не бих пропуснала това обучение - какво значи нивото е високо?!
Нивото на трети клас като започнат групата не е с кой знае с колко големи разлики и бързо се наваксват пропуските, ако детето има такива. Също така дава добра основа за подготовката в 4-ти клас и евентуално кандидатстване.
Дори и детето да не успее да влезе, защото все пак кандидати не липсват - това, което е получило като знания винаги ще му е от полза.
Ако синът ми не беше успял да влезе в ПЧМГ и сега щях да го запиша пак на курс за 5-ти клас, макар че този път щях по-внимателно да подбирам преподавателя.